روايات

رواية احببت مجنونتي الفصل التاسع 9 بقلم حبيبة الرحمن

رواية احببت مجنونتي الفصل التاسع 9 بقلم حبيبة الرحمن

رواية احببت مجنونتي البارت التاسع

رواية احببت مجنونتي الجزء التاسع

رواية احببت مجنونتي
رواية احببت مجنونتي

رواية احببت مجنونتي الحلقة التاسعة

اسد اخد كارما المكتب
اسد بغضب: مها هاتي عصير لكارما هانم
مها السكرتيره: حاضر ي مستر اسد
وبعد شويه دخلت مها ب العصير
كارما فضلت تعيط
اسد: خدي اشربي
كارما بعياط: مش عاوزه
اسد بغضب: كارما انا عفريت الدنيا كلها في وشي دلوقتي
كارما خافت من صوتو وشربت العصير
اسد بهدوء: انا عاوز اعرف انتي بتعيطي لي دلوقتي انتي ضربتي وانا ضربتو اي بقا سبب العياط
كارما وهي بتمسح دموعها بطفوله: عشان هو قالي ي جموسه وزعق وكان عاوز يضربني ب القلم
اسد اخدها في حضنو وقال
اسد: بس خلاص اهدي وحقق هيجيلك قومي تعالي نروح
وطلعت من المكتب
ورحو
ناديه: مالكو ي حبايب قلبي
اسد: مفيش ي تيتا احنا هنطلع يلا ي كارما
وطلعو
نادين: هما مالهم
ناديه: مش عارفه والله
فوق عند كارما واسد
كارما دخلت الحمام وبعد شويه طلعت
اسد كان قعد علي الكنبه
اسد: تعالي ي كارما
كارما: نعم
اسد: بصي ي كارما انا عوزك متقوليش لبابا ولا لاعمو حاجه عن اللي حصل وانا وعد مني هخلص الموضوع
كارما: ماشي
وقام دخل الحمام
وبعد شويه طلع
كارما: اسد
اسد: نعم
كارما: تحب نبقا صحاب
اسد: تعالي
كارما: نعم
اسد: عاوز اقولك حاجه
كارما: قول
اسد: بصي انا
الباب خبط
اسد بغضب : مين
داليا: العشا جاهز
اسد: نكمل كلامنا لما نطلع بقا لاني هموت من الجوع
كارما: ماشي يلا
ونزلو
اسد بصوت واطي: هاتي ايدك عشان شمس بتبص علينا
كارما مسكت في ايد اسد
عاصم: اي اللي حصل النهارده في الشركه
اسد: مفيش حاجه ي بابا
ماجد: لا في ادم قلنا
اسد في سرو: دا عيل فتان
كارما: والله ي عمو انا مكنش قصدي اعمل خناقه في الشركه
عاصم: ولا يهمك ي حبيبتي قلبي
ماجد: هو اللي غلطان وبرحتك ي حبيبتي
كارما: شكرا
وبعد شويه
شمس: خدي ي كوكي
كارما: نعم ي شموس
شمس: بصي ي كوكي انا نفسي اكل كيكه
كارما: تحت امرك ي جميل ثواني وتكون الكيكه جاهزة
ودخلت المطبخ هي ونور وايلين
وبعد شويه طلعت كارما وهي عامله الكيكه
كارما: اتفضلي ي احلي شمس
وقعد يكلو الكيكه
وبعد شويه
اسد: مش يلا ي كارما
شمس: ما تستنو شويه ي حبيبي
اسد: معلش ي شمس عشان انا تعبان وعاوز انام ويلا ي كارما
وطلعو
كارما غيرت ولبست بچيامه
كارما: اه صحيح ي اسد انت كنت عايز تقول اي
اسد: امتا دا
كارما: قبل ما داليا تطلع
اسد: اه وراح قعد قدامها
كارما: اي
اسد: هنتكلم بكل صراحه ماشي
كارما بستغراب: ماشي
اسد: بصي انا
كارما: انت اي
اسد بحب: بحبك
كارما بصدمه: اي
اسد: هو اي اللي اي
كارما: ولما انت بتحبني كنت رافض تتجوزني ليه
اسد بهدوء: اولا انا طول عمري بحبك حتي من واحنا صغيرين بس كنت خايف اكون ظلمتك واتجوزك غصب عنك
كارما سكتها
اسد: طب انتي ساكته قولي اي حاجه
كارما بصتلو: وانا كمان بحبك
اسد بحب: وانا بعشقك
كارما بكسوف: انا هروح انام بقا
اسد: طيب تعالي
كارما: اجي فين
اسد: ننام. وخدها ونام وحضنها
كارما: اسد
اسد: عيون اسد
كارما: وسع كده
اسد بغضب مزيف: بس بقا عاوز انام
كارما استسلمت ونامت ونام اسد
في الجنينه كانت ايلين صاحيه
زين: صاحيه لحد دلوقتي لي
ايلين: عادي مش جايلي نوم
زين: ايلين اي رأيك تجي تشتغلي سكرترتي في الشركه
ايلين بفرحه: بجد
زين بحب: اه والله
ايلين: خلاص بكره هجهز نفسي وهروح
زين: طب يلا اطلعي نامي
ايلين: حاضر تصبح على خير
زين: وانتي من اهلو
وطلع زين ينام
في الصباح
صحت كارما وفضلت تبص علي اسد
كارما: عارف ي اسد انا بحبك اوي وهفضل احبك لحد اخر نفس في عمري عشان انت روحي اكتر حاجه فرحتني لما اضيقت ان البني ادم زعقلي انا بحبك اوي
اسد فتح عيونو وقال: واموتو كمان اللي يجي جمب مرات اسد
كارما بصدمه: انت صاحي من امتا
اسد بضحك: من اول بحبك اوي وهفضل احبك
كارما بغضب: طب وسع كده وسع
اسد بضحك: قومي
كارما دخلت الحمام
كارما: يدي النيله نسيت اخد هدومي طب اعمل اي خلاص انا
هلف الفوته دي وخلاص اكيد اسد نزل
وطلعت
كارما برتياح: الحمدلله مش هنا
سمعت صوت صفير من وراه
اسد: اي القمر دا
كارما بتوتر: انت هنا
اسد بتوهان: مش عارف
كارما استغلت الموقف وجرت علي غرفت الملابس
وقفلت الباب
اسد: بقا كده ماشي ي كارما
ودخل الحمام
وبعد شويه طلع وكانت كارما خلصت لبس
اسد بغيره: اي اللي انتي لبسه دا
كارما: مالو ي اسد
اسد بغضب: ضيق ي قلب اسد
كارما: هو اي
اسد: اللي انتي لبسا
كارما كانت ترتدي سولبته چنز وكوتش ابيض وعمله شعرها كحكه
كارما قربت من اسد: ي اسد دي حلوه
اسد بغيره: لا غيريها يلا
كارما بدلع: عشان خطري ي اسدي
اسد: قولت لا ي كارما
كارما بغضب طفولي: انت مش نافع معاك حاجه خالص ومش
هغير
اسد بغضب: طب مفيش خروج ولو خرجتي انتي حره
وسبها ودخل يلبس وبعد
كارما بغضب: بقا كده ي اسد ماشي
كارما بدوخه: اسد
اسد مردش
كارما بدوخه: الحقني ي اسد واغم عليها

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مجنونتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى