روايات

رواية احببت اعمى الفصل السادس عشر 16 بقلم سندس محمد

رواية احببت اعمى الفصل السادس عشر 16 بقلم سندس محمد

رواية احببت اعمى الجزء السادس عشر

رواية احببت اعمى البارت السادس عشر

رواية احببت اعمى الحلقة السادسة عشر

خد عمر هدومه ودخل عشان ياخد شاور
وبعد مده طلع من الحمام وبص على الكنبه لقا يارا قاعده على الكنبه وحاطه رجل على رجل وبتبصله بخبث
عمر بصدمه شديده: مش معقول انتي ياههه انتي وصلت بيكي البجاحه للدرجاتي ياشيخه انتي ايه أنا عايز افهم انا اقسم بالله ماسك نفسي عنكل بالعافيه
يارا بخبث: ايه يابيبي اتصدمت صح وبعدين لا لا مكنتش متوقعه منك المعامله دي كنت فاكره اني وحشتك يابيبي
عمر بعصبيه شديده اتجه ليها ومسكها من دراعها: انتي ليكي عين تيجي لحد هنا انتي ايه شيطانه لا بجد انتي ايه فهميني انا قرفان منك
يارا بوجع من ايديها حاولت تداريه: وليه يعني ميكونش عندي عين عملت ايه يعني ولا انت زعلان عشان رفضتك قبل كده ورفضت اكمل معاك وانت اعمى بس انت دلوقتي مش اعمى يعني عادي يابيبي
عمر بصلها باستحقار شديد
عمر بسخريه شديده: انتي واحده طماعه ومطمرش فيكي اي حاجه ولا هيطمر حتي
يارا بمكر: ايه يابيبي انت مبقتش تحبني ولا ايه
عمر بكره: انا بكرهك واكتشفت اني مكنتش بحبك ولا حاجه ده كان وهم لكن حبي الحقيقي هوا رحمه
يارا بحقد شديد: هموتها فاهم هموتها زي ما عملتها اول مره لكن منجحتش للاسف
عمر بعصبيه شديده ضربها بالقلم: اخرسيي اخرسيييي
يارا وقعت في الارض من قوة القلم
عمر مسكها من شعرها: اقسم بالله هموتك في ايدي لو مطلعتيش وحق رحمه انا هجيبه فاهمه هجيبههه ونتي دورك جاي استني عليا
يارا بصتله بحقد شديد وطلعت من الاوضه بسرعه هي عارفه انه ممكن يقتلها عادي
عند عمر في الاوضه
بقي يمشي في الاوضه بعصبيه شديده
عمر بعصبيه: هقتلك يا يارا هقتلك كنت متاكد انك انتي اللي عملتي كده كنت متاكد انتو خلاص جبتو اخركوا معايا نهيتكوا قربت خلاص
عند يارا خرجت من اوضة عمر وهي شكلها بايظ خالص ووشها احمر مكان القلم صفيه شافتها وهي داخله اوضتها صفيه جريت عليها
صفيه: ايه اللي عمل فيكي كده
يارا بحقد: عمر
صفيه بعصبيه شديده: ايه ليه كده
يارا بتعب: تعالي بس ندخل الاوضه
دخلوا هما الاتنين
صفيه قعدت: يلا قوليلي ايه اللي حصل
يارا حكتلها كل حاجه
صفيه بعصبيه: كده هو جاب اخره معايا
وطلعت تليفونها واتصلت على رقم المجهول
صفيه بعصبيه: هنتقابل كمان ساعه
المجهول: ليه فيه حاجه ولا ايه
صفيه بخبث: اه نتقابل كمان ساعه متتاخرش
المجهول بخبث: ماشي
************************************************
عند عمر تليفونه رن وكان الدكتور اللي متابع رحمه في المستشفى
عمر بلهفه: الو يادكتور
الدكتور: الو يا عمر بيه حضرتك لسه في المستشفى
عمر بخوف: لا ليه في حاجه ولا ايه
الدكتور: ٠٠٠٠٠٠٠٠
عمر بصدمه: ايه اناا جاي حالا
************************************************
بعد ساعه كانوا كلهم متجمعين سامر وصفيه ويارا
سامر بضيق: اوففف هو اتاخر كده ليه
صفيه: مش عارفه
يارا بتزمر: لا بجد انا زهقت أنا عايزة اروح بقى ايه ده مش هنقعد طول اليوم هنا يعني
سامر بخبث: انتي مال وشك معلم كده ليه
يارا بضيق: ملكش دعوه
سامر بخبث: اممم اتعلم عليكي
يارا: انا قولتلك ملكش فيه صح
سامر: ياستي انتي حره انا غلطان
يارا: لا أنا همشي
صفيه بعصبيه: يابنتي استني اوففف انا هرن عليه استني
وكانت لسه هترن عليه هو دخل فجاءه
المجهول بسخريه: ايه اتاخرت عليكوا ولا ايه
صفيه بمكر: نورت نورت يا يامن

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت اعمى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى