روايات

رواية اتفاقية زواج الفصل السادس عشر 16 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج الفصل السادس عشر 16 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج البارت السادس عشر

رواية اتفاقية زواج الجزء السادس عشر

رواية اتفاقية زواج
رواية اتفاقية زواج

رواية اتفاقية زواج الحلقة السادسة عشر

تاني يوم عند نور وسيف
كان سيف صحي قبل نور وفضل يبص علي ملامحها وهيه نايمه وقام دخل الحمام
خرج سيف من الحمام وهو لافف فوطه علي وسطه وكانت نور لسه صاحيه وبتفتح عيونها لقيت سيف قدامها بعضلاته البارذه وطلعته اللي تسحر وقطرات المياه اللي نزله من شعرو وجسمو اللي بيلمع مع ضوء الشمس
نور بلعت ريقها وهيه لسه متنحه علي سيف
سيف بخبث قرب منها ومد ايدو برقه يقفلها بؤها(فم)
نور بسرعه: حطت ايدها علي بؤها
سيف ضحك بكل قوته وده ذاده وسامه اكتر
سيف: عارف اني حلو بس مش للدرجه تفتحي بؤقك كده
نور بسرحان: حلو اووي
سيف قرب اكتر: قولتلي اي
نور انتبه لنفسها: هااا لا لا انا… انا قصدي يعني

 

سيف حس بارتبكها: طيب يا نور اجهزي عشان ننزل وانا هستناكي تحت
نور مصدقت سيف قال كده: ما….. ماشي هاجي وراك
سيف نزل وساب نور في الاوضه
نور لنفسها: ياربي علي الاحراج هبص في وشو ازاي دلوقتي
انتي غبيه يانور مقدرتيش تتحكمي في نفسك ديما كاسفه نفسك قدامو زمانه هيقول عليا اني ميته في حبه
نور دخلت اخدت شاور ولبست درس اسمر وطرحه اؤڤ وايت وكوتش ابيض واكتفت بملع شفاه لانها جميله من غير ميكاب
ونزلت لسيف اللي اول مشافها منزلش عينه من عليها
سيف في نفسه: يالهووي علي الجمال ده كلو معقول الجمال ده كله معيا ومش قادر اقرب منو
نور: سيف يا سيييييف
سيف بانتبه: هااا ايوا
نور: يلا عشان نفطر
سيف: يلا
نور طول القاعده كانت بتتجنب النظر لسيف عشان مكسوفه من اللي حصل الصبح
وسيف اخد بالو من كسوفها وحب يغير جو الكسوف ده
سيف: اي رأيك نروح الملاهي

 

نور بفرحه الاطفال: بجد يا سيف
سيف بفرحه لفرحتها: بجد طبعا يلا
نور قامت بسرعه يلا
سيف اخد نور وراحو الملاهي وكانت كبيره وفيها العاب كتير ونور كانت مبهوره وفرحانه
نور بتسأل: سيف هيه ليه الملاهي فاضيه؟
سيف بارتباك: مهو اصل بصراحه انا حجزتها كلها عشان تلعبي راحتك ومحدش يشوفك غيري
نور بكسوف وبصت في الارض: شكرا يا سيف
سيف قرب منها ورفع وشها: اهم حاجه تكوني مبسوطه
فضلو باصيين في عيون بعض وكانو العيون هيه اللي بتتكلم
نور: عوزه اركب النططه
سيف بضحك: حاضر تعالي
نور جريت وفضلت تلعب وسيف واقف يتفرج علي فرحتها بكل حب ومبسوط جدا
نور: سيف تعال نركب لعبه العريبات
سيف: تحت امر سمو الاميره نور

 

نور ضحكت: يلا
رحو وركبو العربيات وكانت نور مبسوطه واكنها نسيت كل حزنها
نور بتنهج: ياااا خلاص كفايه تعبت
سيف بضحك علي شكلها الطفولي: طيب يلا تعالي اجبلك ايس كريم ونروح
نور بفرحه: يلا بسرعه
سيف: طيب استني عند العربيه وانا هجيب وجاي
نور: حاضر
سيف ساب نور وراح يجيب الايس كريم
نور واقفه عند العربيه جيه شاب باين عليه انو سكران
الشاب بسكر: اي يا موزه واقفه لوحدك ليه متيجي معيا هبسطك
نور بخوف: ابعد لو سمحت
الشاب بيقرب منها: بقولك تعالي هبسطك
نور بدموع: لا ابعد سيف انت فين
الشاب وبيقرب ولسه هيمسك ايد نور واذا فوجئ بلكمه قويه اسقطتو ارضا
سيف بغضب جحيمي: تعالي انا اللي هبسطك ياروح امك

 

فضل سيف يضرب في الشاب بكل قوته
ونرو واقفه تعيط وخايفه من شكل سيف الغاضب
نور بعياط: سيف خلاص هيموت في ايد
سيف عشان خاطري كفايه
سيف انتبه لنور اللي خايفه: ساب الشاب وقام اخدها في حضنو
ونور فضلت ماسكه فيه وتعيط وكانها لقيت امانها جوا حضنو
سيف بحنيه: متخفيش يا حبيبتي أنا معاكي محدش يقدر يقرب منك
بعد شويه نور هديت وانفاسها استقرت في سيف عؤف انها نامت
شالها سيف وحطتها في العربيه ورجع علي الفندق…

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اتفاقية زواج)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى