روايات

رواية اتفاقية زواج الفصل الخامس عشر 15 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج الفصل الخامس عشر 15 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج البارت الخامس عشر

رواية اتفاقية زواج الجزء الخامس عشر

رواية اتفاقية زواج
رواية اتفاقية زواج

رواية اتفاقية زواج الحلقة الخامسة عشر

عند نور وسيف
كان نور نايمه ع السرير وفرده شعرها جمبها وكانت جميله جدا
وسيف جيه فضل يبص علي ملامحمها
ودخل اخد شاور وبعدين جيه واخد نور في حضنو وغاس في نوم عميق
تاني يوم الصبح نور بتصحي علي حركه سيف بتلاقي نفسها في حضنو وهو ماسك فيها جامد لدرجه انها مش عارفه تتحرك
نور بتفضل باصله وبتتأمل ملامحو اللي من زمان بتعشقها
نور: انت جميل اووي يا سيف
سيف بيفتح عيونو: وانتي اجمل نور
نور اتكسف جدا وقامت بس معرفتش تقوم لانو ماسكها ف رجعت وهوب خبطت في صدر سيف
وسيف استغل الوضع وقربها منو اكتر
نور: سيف ابعد شويه مينفعش كده
سيف: انتي مراتي وانا حر
نور متنكرش انها مبسوطه لكن ديما في حاجه بتمنعها عن سيف وهيه خوفها منو

 

نور بخوف: سيف عشان خاطري ابعد
سيف اتنهد وسابها: حاضر يا نور بعدت
نور قامت جريت بسرعه علي الحمام وقفلت الباب عليها من جوا
سيف بص لاثارها بحزن: عارف انو خوفك منك عني وعارف انو ده كلو بسببي.
عند نور كانت واقفه قدام الميرايا وبتبص علي نفسها
نور: لا مش هضعف تاني لا سيف بيكرهني انا منستش هو عمل ايه
“فلاش باك ”
نور بفرحه: سيف يا سيف
سيف: ااي يا نور
نور بخجل: ان. انا
سيف: انتي اي يا نور
نور بكسوف ومغمضه عيونها: انا بحبك اووي يا سيف
سيف بضحكه سخريه: ههه يعني اي بتحبيني
نور بحزن: يعني بحبك وهستني لما نكبر وتجوزني
سيف بعصبيه: اتجوزك!!! لا طبعا مستحيل انا مش بحبك وانتي مش بتحبيني دي مجرد مراهقه وتخلص ومينفعش اصلا تحبيني امشي يلا

 

نور زعلت جدا من رده فعلو وجريت علي اوضتها وفضلت تعيط بحرقه لانها بتحبو فعلا بس هو جرحها
“باك ”
نور فضلت تعيط جامد وصوت شهقاتها بقا عالي
سيف سمع صوتها وعرف انها بتعيط
سيف: نور افتحي انتي كويسه
نور:…….
سيف: نور بقولك افتحي الباب
نور: خلاص هفتح
نور فتحت بس كان باين علي عيونها وصوتها انها بتعيط
سيف بخضه: مالك انتي بتعيطي ليه
نور بتوتر: مفيش حاجه اصل افتكرت نهي موران
سيف بعدم تصديق: تمام يلا عشان نفطر
نور: مليش نفس
سيف بغضب حاول يداريه: يلا يا نور عشان الفطار
نور بغضب طفولي: مش عوزه اكل هو بالعافيه
سيف: تمام خليكي انا ماشي

 

نور: طيب
بعد شويه نور لقيت سيف جاي ومعاه اكل
نور: ااي ده
سيف: انتي شايفه اي اكل
نور: لمين
سيف: ليكي
نور: مش عوزه
سيف بنفاذ صبر: بقولك تعالي
نور خافت: قربت كام خطوه
سيف: راح شدها وخليها تقعد علي رجلو
نور بكسوف ممزوج بخوف: انت بتعمل اي
سيف بحنيه: يلا افتحي بؤقك
نور بستغراب: حاضر
سيف بداء ياكل نور بكل حب وحنيه ونور كانت من جواها مبسوطه جدا
نور: كفايه خلاص مش قادر تاني
سيف: طيب خلاص
انا هنزل تحت اشرب قهوه ولو انتي عوزه تنزلي تغيري جو تعالي

 

نور: ماشي
“في مكان تاني وهو فيلا ابو سيف يوسف ”
ليلي بحزن: نور لازم تعرف الحقيقه يا يوسف
يوسف بحزن: معاكي حق لازم تعرف
ليلي: كفايه فضلنا مخبيين السنين دي كلها
يوسف: مكنتش عارف انو هيحصل كده احمد كان مأمني علي سره ومكنتش قادر اقول حاجه
ليلي: بس كنتو لازم تعرفو نور عشان تقدر تتقبل الحقيقه
يوسف: اول ما ترجع لازم اقولها كل حاجه
ليلي: ربنا يسترها يا يوسف……..
ياتري سر اي اللي يوسف مخبيه؟؟؟
ونور هتعمل اي لما تكتشف السر ده؟؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اتفاقية زواج)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى