روايات

رواية اتفاقية زواج الفصل الثامن عشر 18 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج الفصل الثامن عشر 18 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج البارت الثامن عشر

رواية اتفاقية زواج الجزء الثامن عشر

رواية اتفاقية زواج
رواية اتفاقية زواج

رواية اتفاقية زواج الحلقة الثامنة عشر

سيف شال نور وطلع بيها علي الاوضه ونور كانت دافنه وشها في صدر سيف وماسكه فيه جامد وبتترعش من البرد سيف حطها علي السرير براحه
سيف: يلا ادخلي خدي شاور سخن عشان متتعبيش
نور: طيب وانت هتفضل كده
سيف: رروحي انتي وانا هغير هدومي هنا
نور: طيب
نور دخلت الحمام وفضلت واقفه قدام الميرايا وبتحسس علي شفيفها اثار قبله سيف
نور: انا لي استسلمت كده معقول مش قادره اشيل حبو من قلبي فات اكتر من خمس سنين ولسه بحبو بس هو قال بيحبني مش عارفه افكر بس اكيد لا خلاص يا نور بطلي تفكير بقا
نور اخدت شاور وخلصت وخرجت لقيت سيف نايم علي السرير وجسمو كلو عرقان
نور قربت منو لقيت حرارتو مرتفعه جدا
نور بخضه: يالهوي انت حراتك عاليه جدا
اعمل ايه ياربي… ايوا احسن حل انو يدخل ياخد شاور ساقع عشان الحراره تتنزل شويه

 

نور بتحاول تقوم سيف: سيف قوم معيا عشان خاطري…. نور بسب ضخامه جسمو مش قادره تحركو
يا ابوس ايدك قوم معيا.. وبداء نور تقوم سيف ودخلتو الحمام وراحت مشغله الدوش المياه نزلت عليهم هما الاتنين نور شهقت لانو المياه كانت ساقعه وسيف فضل ماسك في نور جامد لدرجه نور مش عارفه تتحرك وهيه راحت اختدو في حضنها فضلو واقفين تحت المياه لحد ما سيف حرارتو نزلت شويه وبعدين خرجت وحطتو علي السرير وطبعا كان لازم يغير هدومه نور اتصلت على حد من المساعدين اللي شغالين في الشاليه وطلبت منو يغير لسيف هدومه وهيه استنيت بره الاوضه…… المساعد: انا خلصت يا مدام
نور: ششكرا ممكن بس تبعتلي طبق مياه ساقعه ومناديل قماش وترمومتر
المساعد: حاضر تحت امرك حاجه تانيه
نور: شكرا
نور رجعت لسيف وغطتو كويس لانو كان بيترعش نور كانت خايفه عليه اووي مش عارفه تعمل اي وسيف جسمو كلو بيترعش راحت قربت منو اختدو جوا حضنها فضلت ماسكه فيه جامده
نور بخوف: بس اهدي خلاص انا جمبك مش هيحصلك حاجه
سيف بهلوسه: نو… نور متسبنيش
نور بدموع: اششششش بس خلاص انا جمبك نور جمبك
نور فضلت حضنه سيف لحد ما حست انو خلاص جسمو بداء يسترخي والرعشه راحت وفضلت سهرانه جمبو تعملو كمادات لحد ما نمت على نفسها.

 

تاني يوم الصبح سيف صحي لقي في قماشه بيضه علي دماغو وبيبص لقي نور نايمه جبمو وماسكه ايدو وباين علي وشها الارهاق
سيف ابتسم وقام خلي نور تنام كويس وغطها وسبها وراح ياخد شاور ونزلت تحت.
نور صحيت بتبصي ملقتش سيف جبمها اتخضت عليه
ونزلت بسرعه علي تحت
لقيتو قاعد بيشرب قهوه جريت عليه
نور بخوف: سسيف انت كويس حرارتك نزلت وريني
نور حطت ايدها علي راس سيف عشان تتطمن
نور اتنهدت براحه: االحمدلله حرارتك نزلت
ده كلو وسيف باصص لنور ومبسوط من جواه انها لسه بتخاف عليه زي زمان
نور انتبهت لنفسها: احمم انا يعني كنت
سيف: كنتي خايفه عليا
نور بتوتر: هااا لا اه قصدي يعني انو انت تعبت شويه وانا واجبي اني افضل جمبك بس عن اذنك لسه نور هتمشي سيف شداها خلها تقعد علي رجلو
نور بخجل: سيف مينفعش كده حوالينا ناس
سيف بحنيه: تولع النااس…انتي كنتي خايفه عليا لحسن اموت

 

نور حطت ايدها علي فم سيف: شششش اوعي تقول كده تاني انت بخير الحمدلله
سيف قربها منو اكتر دفن راسو في شعرها يستنشق رائحتها التي يعشقها منذ صغرها
نور بخجل: سيف ابعد
سيف بتهوهان: همممم اطلبي اي حاجه غير اني ابعد عشان مش هعرف
نور بخجل وبكسوف: طيب سبني عشان اغير هدومي
سيف بعد عنها بصعوبه: طيب اجهزي انهارده الساعه 8في مفجأه
نور: مفجاه اي
سيف ببتسامه: لو قولتلك مش هتبقا مفجاه
نور: طيب وراحت جريت علي الاوضه
….
ياتري اي المفجاه اللي سيف عاملها لنور؟؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اتفاقية زواج)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى