روايات

رواية أنت ملكي فقط الفصل الرابع 4 بقلم غنوة حبيب

رواية أنت ملكي فقط الفصل الرابع 4 بقلم غنوة حبيب

رواية أنت ملكي فقط البارت الرابع

رواية أنت ملكي فقط الجزء الرابع

رواية أنت ملكي فقط
رواية أنت ملكي فقط

رواية أنت ملكي فقط الحلقة الرابعة

صهيب: ايييه ليه عايزة تطلقي؟؟
عشق ببراءة: ابيه انت دايما تتعصب عليا وتزعقلي وتضربني وتوجعني ومش عايزة اكون مراتك 🥺
انشطر قلب صهيب بسبب خوفها منه قرب منها بحنان وقال
صهيب : عن اذنكوا يا جماعة عايز اتكلم مع مراتي لوحدنا
وسحب عشق وطلع من غير ما يسمع ردهم
دخل على اوضته وقفل الباب
صهيب بحزن: عشق انا اسف بس ارجوكي ما تطلبيش اني ابعد عنك
عشق : انت بتزعقلي دايما وبحسك مش بتحبني
صهيب ما كانش مركز معاها كان مركز مع حركة شفايفها وقرب والتهمهم بشوق ولهفة وبعد فترة بعد عنها
صهيب بتوهان: بحبك
نظرت اليه وعيونها مليانة دموع ومصدومة من الكلمة
صهيب برغبة : عايزك
عشق ببراءة: ايه يعني؟؟
صهيب بصدمة : انت مش فاهمة؟؟
عشق : افهم ايه؟؟
صهيب بنفسه( يا خرابييي يوم ما اعترفلها تطلع مش عارفة يا لهووي عليك يا صهيب)
صهيب : احم . ا .. انا طالع شوية وراجع ما تتحركيش من هنا
وطلع نزل لتحت
حازم: زعقتلها يا صهيب ؟؟
صهيب: وحياة ربنا ما اذيتها بس مراتي وعايز نتكلم لوحدنا ممنوع؟؟
نور : لا يا حبيبي دا حقك
صهيب: احم اا .. ماما عايزك شوية بالاوضة ( دخلوا للاوضة)
ندى : مالك يا حبيبي؟
صهيب: ماما انا عايز اسألك هو عشق بجد ما بتعرفش ايه يعني جواز؟؟
ندى بتوتر.. بصراحة لا عشان خوفت اقولها انت عارف ان هي تربت بيننا وتربيتها بريئة وما عرفتش افاتحها بالموضوع ولما عرفت ان جوازكم هيبقى على الورق ما تكلمتش بالموضوع تاني
بعد ما خلصت الكلام استوعبت صهيب سألها ايه وبحلقت بيه بصدمة
ندى بصدمة مسكته من لياقة القميص: ولا حيوان انت ليه بتسأل لتكون عايز تعمل بيها كده؟؟
صهيب ببرود: مش حقي
ندى بعياط: ارجوك لا يا امي بص البنت يتيمة حرام تظلمها دلوقت صغيرة ومش عارفة مشاعرها وانت اكبر منها ب ١١سنة يعني طول بالك عليها افرض هي بتحب حد
صهيب بحدة : ماما قلتلكم الف مرة ان عشق ملكي وبس وما فيش حد يسترجي يقرب منها
ندى: طيب يا حبيبي زي ما تحب بس ارجوك طول بالك هليها وما تعملش حاجة دلوقت لو بتحبني💜
صهيب باس ايدها: حاضر يا ست الكل وخرج وراح لعند عشق
دخل الاوضة
صهيب: بصي يا عشق اوعدك مش هكون قاسي معاكي بس تسمعي كلامي ممنوع الجامعة بعد اليوم بجبلك وحدة تدرسك في البيت وبعدين تروحي وتقدمي الامتحانات بتاعتك وترجعي وممنوع الخروج من غيري انا كل فترة هفسحك عشان ما تزهقيش والطرحة تفضلي حطاها حتى قدام جدي وزين فاهمة؟؟
عشق: ليه كل دا؟؟
صهيب: ده الموجود حابة تعارضي؟؟؟
عشق بخوف: لا زي ما تحب
ابتسم برضى : طب يلا ننزل للغدا

على السفرة الكل مجتمع قاطع الصمت زين
زين بخبث: عمي انا عايز فرحنا انا وغرام الخميس
كحت غرام وغصت بالاكل
عشق: تفضلي ماية يا غرام
شربت غرام وتطلعت بزين نظرة عصبية
غرام : ازاي تقرر من دون رأيي؟؟
احمد: يا ابني انت مستعجل ليه؟؟
زين: عشان كل شي جاهز هنسكن فوق بالجناح بتاعنا وما فيش حاجة هتتغير عشان هي مش راضيى نعيش بشقة لوحدنا
قاسم: اه انا رأيي كده كمان قولت ايه يا احمد انت وندى
احمد تطلع بندى وبعدين قال: اوك ما فيش مشكلة واكيد غرام هتسمع كلامي صح يا غرام؟؟
غرام بحزن: اه صح يا بابا
غرام : عن اذنكوا شبعت
لحقها زين ودخل الغرفة وراها
غرام: زين لو سمحت انا قولتلك الف مرة ما تدخلش كده مش معقولة التصرف دا
زين: عادي مراتي
وراح وتمدد عالسرير
زين: لسا اربع ايام وهتنامي جمبي 😉
غرام بقرف: ااه جدا مبسوطة تسدق هرقص من كتر ما انا فرحانة
زين قام وقرب منها
زين برفعة حاجب: بصي من ناحية الرقص فأنا هموت وترقصيلي واشوفك زي هديك المرة عشان كنتي جامدة يا فرولاية
غرام : لو سمحت اطلع عايزة ادخل اتحمم
زين بخبث: اساعدك؟؟ انا بعرف احمم مراتي كويس اوي ايه رأيك تجربيني 😉
غرام زقته وقفلت الباب ودخلت مبتسمة : ااه منك يا زين
زين بالخارج: طيب مصيرك بالاوضة بتاعتي انا بوريكي
_________________________________________________
في المساء 🔥💜الكل كان قاعد بيتفرج على فيلم فجأة خبط الباب
فتح زين وكانت عمته وبنتها سلم عليهم ودخلوا سلموا على الكل
سحر( العمة) : عايزة اتكلم معاكو بموضوع مهم
حازم : مالك يا بنتي في ايه؟؟؟
تطلعت فيهم وفهموا عليها
احمد : بابا غرام خدي عشق وادخلوا الاوضة
غرام: حاضر
سحر بعياط : بنتي سلوى مش بنت
الكل بصدمة: اييييه ؟؟؟؟
سلوى: وحياة ربنا يا جدو انا غلطت ومش هعيدها وتوبت لربنا بس هو قالي انه هيتجوزني بس ربنا يسامحه
قاسم: طيب يا اختي عايزين ايه يعني
سحر: ارجوك خلي حدا من الاولاد يتجوزها ويطلقها بعد فترة عشان يستر عليها ارجوك يا خويا والله ممكن اموت او يحصلي حاجة 🥺
احمد: طب اهدي يا اختي وطلعي انت وسلوى ارتاحوا فوق وهنتكلم بالموضوع
طلعوا لفوق
اما البقية كلهم كانوا مصدومين ازاي سلوى تعمل كده
احمد: بصو يا جماعة زين فرحه الخميس ورعد مش عايز يتجوز دلوقت ما فيش غير صهيب يتجوزها فترة ويطلقها
صهيب: اااااايه اناااااااا؟؟؟؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنت ملكي فقط)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!