روايات

رواية تزوجت طفلة الفصل الرابع 4 بقلم لوجين ياسر

رواية تزوجت طفلة الفصل الرابع 4 بقلم لوجين ياسر

رواية تزوجت طفلة الجزء الرابع

رواية تزوجت طفلة البارت الرابع

رواية تزوجت طفلة
رواية تزوجت طفلة

رواية تزوجت طفلة الحلقة الرابعة

عمر لسوزي:انتي طالق!!!
سوزي بصدمه:ايهههههه أنا عملت ايه وراحت
مسكت ميرا من شعرها وسط صريخ ميرا:اكيد الو*** دي حرضتك عليا قولي يبت قولتيله ايه
ميرا بعياط: والله العظيم مقولتش حاجه
عمر شد سوزي و ضربها بالقلم و شدها من شعرها:الو*** دي أنضف منك يبت ال*** يا زباله هي محرضتنيش عليكي يا *****
وهوب الواد ابو عيون تسحر دخل 😂😂❤️
مراد بشماته:ايه عرفت حقيقتها
عمر:ايوا انا غلطان أني كنت بدافع عن واحده رخي**صه زيك
ميرا بعصبيه:سيبها دي حامل في ابنك
عمر بصدمه هو و مراد:ايههههههه
صلوا على خير الخلق”:🦋
______–____—________—____________

 

 

عند حازم
مصطفى:يعم مش أنا كنت حجزها
حازم بطمع:يبني أنا ادتها لواحد غني و كل شهر هناخد من ارشين نظبط دماغنا
مصطفى بطمع:حلو اوي اوي عايز تستلم اختي امتى
حازم:خليها اخر الشهر اكون اخدت فلوس من ميرا
مصطفى:اشطا
وكملو القرف الي بيشربوه
————————————————————
عند المكان المجهول
الشخص بغضب:معاك اسبوع و الاوراق توصلي ياما انت عارف اي الي هيحصل
شخص بخوف:حاضر حاضر و مشي
“””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””‘”‘”‘”‘”‘””‘”‘”‘”‘”‘”‘”‘
مراد و عمر بصدمه:ايهههههههه
ميرا بدموع:ايوا مش هي مراتك
عمر كان كرش سوزي
عمر قعد يفكر و حاطط أيده عل راسه الدكتوره دخلت
الدكتوره باعتذار:انا اسفه اوي اوي يا مدام ميرا بس…..
ميرا بمقاطعه:انسه و بصت لعمر
الدكتوره باحراج:انا اسفه أوي يا انسه ميرا بس الست هي الي جاتلي و قالت لي اني اقول انك حامل مقابل فلوس كتير وانا فعلا كنت محتاجه الفلوس ف عشان كدا وفقت بس بعديها ضميري انبني و الصراحه زعلت اوي اوي من الي الاستاذ عمر عمله معاكي و كملت بدموع أنا اسفه اوي انتي باين عليكي صغير خالص
ميرا بابتسامة:ولا يهمك و بعدين انتي اكبر مني قولي لي ميرا وخلاص و أنا عندي 16 سنه
الدكتوره بصدمه:ايهههه انتي متجوزه صغيره اوي و ده ممنوع
ميرا بابتسامة حزينه:ربنا يسامح الي كان السبب
عمر سابهم و مشي و مراد كل ده واقف متنح للدكتوره(اعاااا أنا هعمل اي لا لا لا والله ما بيتجوز غيري 😥)
ميرا لحظت كدا و قعدت تضحك
ميرا وهي بتموت من الضحك:مراد يا مراد

 

 

الدكتوره لفت لقيته متنح
الدكتوره بضحك بتحاول تخفيه:حضرتك كويس
مراد بسرحان:بقيت كويس لما شفتك يا قمر
الدكتوره بخدود حمرا:انت بتقول اي
مراد فاق على نفسه:أنا أنا آسف و سابها و مشي
الدكتوره لفت لقت ميرا ميته من الضحك
الدكتوره:اعاا اتيت بتضحكي على اي
ميرا:همووووت م قادره خلاص خلاص مش هضحك تاني
الدكتوره بابتسامه:أنا لوجين(أنا قولت مش هيتجوز غيري ابو عيون تسحر 😂😂❤️)
ميرا بابتسامة:وانا ميرا
___________________________________
بعد شهر عمر بيحاول بيصالح ميرا و كلامها معاه بحدود و مراد بيحاول بيفتح كلام مع لوجين و ميرا و لوجين في الوقت القصير ده بقوا أصحاب اوي النهارده يوم عيد الميلاد بتاع ميرا
عمر بابتسامة وهو جايب لميرا هديه:اتفضلي
ميرا باستغراب:اي ده
عمر:كل سنه وانتي طيبه يا حبيبي
ميرا:وانت طيب
عمر بحزن:أنا آسف اوي يا ميرا أنا عذبتك كتير بس آسف
ميرا:ولا يهمك
و بتفتح الهديه لقت عقد ماس حلو اوي اوي و فستان زي الي في الصوره و ساندل حلو اوي
ميرا بانبهار:الحاجات دي غاليه اوي

 

 

عمر بابتسامة:مفيش حاجه تغلى عليكي يا قلبي
ميرا:شكرا
عمر:البسيهم عشان في مفاجاه النهارده الساعه8
ميرا:طيب
الساعه 8
ميرا جهزت و كانت جميله اوي
عمر بانبهار:اي الجمال ده
ميرا باحراج:شكرا
عمر:يلا و غمض عنيها
ميرا:اي دا
عمر:عشان المفاجاه تكمل
ميرا:ماشي
واخدها و نزل العربيه واتحركو
/////////////////////////////////////////////////// في المكان المجهول
شخص ببرود:عرفت حاجه عن البت الي معاه
الشخص:ايوه يا باشا دي بنت اسمها ميرا عندها 16 سنه (و قاله كل المعلومات)
الشخص بخبث:*****************
الشخص:تحت امرك
و اتحركو
::::::::::::::::::-:::::::::::::::::-::::::::::::::::-::::::::::::
بعد اما عمر وصل ب ميرا المكان
عمر شال الحاجه الي كان حططها على عين ميرا
ميرا بانبهار:واوو اي الجمال ده
عمر شالها ولف بيها:ده جمالك
ميرا:شكرا اوي اوي بجد
عمر شدها و قعدها على مكان الي هو زي الافلام الرومانسيه وكده ده

 

 

بعد اما اكلو
عمر وقف ميرا وطلع خاتم و قعد على ركبته وقال
عمر بحب:تتجوزيني؟!
ميرا:م……..
و مكملتش كلامها و وقف اثر طلقه
عمر بصدمه ودموع:ميراااااااااااااااا🥺

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى