روايات

رواية أحببت بنت الأكابر الفصل العاشر 10 بقلم روان عماد

رواية أحببت بنت الأكابر الفصل العاشر 10 بقلم روان عماد

رواية أحببت بنت الأكابر الجزء العاشر

رواية أحببت بنت الأكابر البارت العاشر

رواية أحببت بنت الأكابر الحلقة العاشرة

**اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد ♥️
يوسف : بعد اذنك ممكن اعرف اوضه شهاب فين
كريمه بدموع : بعد اذنك انا امك
يوسف : كنتي امي هتقولي الاوضه فين ولا ادور أنا عليها
كريمه : تاني دور اول اوضه علي الشمال
يوسف : تمام شكرا
وطلع يوسف عند شهاب وبيخبط علي الباب
يوسف : شهاب ممكن ادخل
شهاب : اكيد ادخل
يوسف : انا لازم أنزل الشغل بكرا
شهاب : طيب ماتاخد اجازه يابني
يوسف : مش هينفع
شهاب : ليه انت شغال أي
يوسف : ظابط مخابرات
شهاب : يواد يجامد انت خلاص أنزل ظبط ليك الدنيا وتحاول تاخد اجازه وارجع
يوسف : متحرمش منك بس زهره
شهاب بأستغراب : مالها زهره
يوسف : خايف اسيبها هنا
شهاب : متقولش كدا اختك امانه عندنا وبعدين أمها موجوده وخالها وابن خالها وأخوها
يوسف : مش خايف غير من أمها دي
شهاب : يوسف تعاله اقعد عاوز افهمك حاجه
يوسف : طيب فهمني
شهاب : امك لما مشيت وسابت أبوك كل دا بسببه لما اتجوز عليها
**اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد ♥️
يوسف : بس بابا مكنش في وعيه
شهاب : طيب بص فكر بعقلك واحد هيتجوز ازاي وهو مش في وعيه لو عرفي هقول ماشي لكن دا اتسجل في المحكمه وكمان اللي أبوك اتجوزها هددت امك أن هي لو ممشيتش هدمرها وهتقتلك انت وزهره
يوسف بصدمه : ازاي انا مبقتش فاهم حاجه
شهاب : انا قلت ليك نص الحقيقه بس امك مظلومه واعرف منها الباقي
يوسف : طيب ماشي المهم انا عاوز انام وهنام علي سريرك
شهاب : نعم ياخويا تنام فين
يوسف : علي سريرك هشششش بقا وطلع علي السرير
شهاب : يوسف متهزرش اوضتك جاهزه
يوسف : تعاله نام جنبي من غير صداع
شهاب بغيظ : طيب ياخويا هرن اطمن علي يزيد واجي
يوسف : ماله يزيد
شهاب : ابويا ضربه بالقلم ومشي من البيت
يوسف : ازاي ومحدش قالي وضربه ليه
شهاب : عشان شد هو وخالتي شويه
يوسف : طيب بقولك آي ماتجيب رقمه ارن عليه انا
شهاب : بجد
يوسف : ايوا هات الرقم
شهاب : 0100*******
يوسف : اشطا بيدي جرس
يزيد :الو
يوسف : احم الو انا يوسف اخوك
يزيد : نعم يايوسف
يوسف : فينك
يزيد:بايت عند صاحبي
يوسف : طيب بقولك آي ماتيجى تنام في حضن اخوك في اوضه شهاب
يزيد بفرحه : عشر دقايق وهكون عندك سلام
يوسف : سلام
شهاب : ها قالك أي
يوسف : جاي في السكه
شهاب بفرحه : بجد ازاي وافق كدا
يوسف بتكبر :اتعلم من ابن خالتك ياخويا
شهاب : ياعم اتنيل
جه يزيد وناموا كلهم
**اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد ♥️
صباح تاني يوم
زهره صحيت وصلت فرضها ونزلت
زهره بصوت عالي :يأاهل البيتتتت جعانه يابشرررر يليييي في البيت
شهاب : هششششش أي الصداع اللي علي الصبح دا
زهره : بس ياض
شهاب:تعالي ياختي السفرة جاهزه
زهره : طويب يلا
شهاب : الصبر من عندك يارب
كلهم علي الفطار قاعدين بيفطروا
يزيد بتوتر : زهره احم
زهره : احمين قول يابوص
يزيد :جبتلك شوكلاته
زهره بفرحه : هيههييييييييييي حبيبي تسلم
يزيد :عجبتك
زهره:اكيد يابني الاه دي شوكلاته
يزيد :بالهنا ياحبيبتي
كريمه في سرها : أخيرا شوفتكوا سوا أنا أسفه اني بعدكوا عن بعض
يوسف : زهره انا لازم أنزل الشغل تمام وهجيلك تاني وهجبلك لبس ليكي من البيت
زهره : اشطا بس متأخرش
وفجاه الفون بتاع يوسف رن
يوسف : الو مين
الشخص :********
يوسف بصدمه : انا جاي حالا
**اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد ♥️
______________________

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت بنت الأكابر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى