روايات

رواية أحببت بنت الأكابر الفصل الحادي عشر 11 بقلم روان عماد

رواية أحببت بنت الأكابر الفصل الحادي عشر 11 بقلم روان عماد

رواية أحببت بنت الأكابر الجزء الحادي عشر

رواية أحببت بنت الأكابر البارت الحادي عشر

رواية أحببت بنت الأكابر الحلقة الحادية عشر

___________________
**لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم❤
الشخص : أبوك اضرب بالنار وهو حاليا في المستشفي بين الحياه والموت
يوسف بصدمه : انا جاي حالا ابعتلي مكان المستشفي
شهاب : في اي يابني مالك
يوسف : ابويا اضرب بالنار انا لازم امشي وطلع يجري
شهاب وعمر لحقوه وراحوا معاه
زهره بدموع : انا مبقتش فاهمه حاجه يعني اللي هو المفروض ابويا مش عارفه ازعل عليه ولا اعمل أي انا حاسه اني تايهه اوي
كريمه : اهدي يابنتي عشان متتعبيش اكتر وخالك هيروح ويطمنا
محمد الحديدي : انا رايح وخير بأذن الله
زهره عياطها بيزيد
كريمه : ياحبت عيني اهدي ياحبيبتي وتعالي استريحي في اوضتك
زهره بعصبيه : انا مش عاوزه استريح انا عاوزه اموت انا تعبت حاسه اني في غابة وحدي تايهه
يزيد بيحضنها :زهره ممكن تهدي وتاخدي نفسك هاتيلها مايه يما
كريمه بعياط : حاضر
زهره بتقطع :يا زيد م..ش قا..د.ر.ه ا.خ.د ن.ف.س.ي
يزيد : اهدي ياحبيبتي خدي نفسك واحده واحده يما المايه بسرعه
كريمه بجري :خد اهوا
يزيد : اشربي وبراحه زهره
وفجأة
**لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم ♥️
عند يوسف في المستشفي
يوسف :لو سمحت في واحد جه هنا مضروب بالنار عاوزه اعرف اوضته
الاستقال :هو حاليا في العنايه المركزه الدور الرابع
شهاب : تمام شكرا وطلعوا كلهم يجروا
وصلوا كلهم العنايه
شهاب : هروح اشوف الدكتور ويطمنا علي حالته
يوسف : بسرعه لحد مااحاول ادخله
شهاب : يادكتور طمنا حالته أي بالظبط
الدكتور : للأسف مقدرش اقول حاجه حالته حرجه جدا
شهاب : تمام ينفع ندخله
الدكتور : اكيد بس متأخروش
شهاب : شكرا
ومشي شهاب واقف قدام العنايه
عمر : شهاب الشركه والشغل اللي بنبني فيه هيضيع
شهاب : مش وقته ياعمر
عمر : طيب الدكتور قالك أي
شهاب بحزن : حالته حرجه جدا
عمر : ياربي طيب اي الوقت هنعرف مين ضربه بالنار
شهاب : دي مهمتك انت بقا مش ظابط ولا أي
عمر : يخربيتك هتوديني في داهيه محدش يعرف اصلا انا هتصرف وهعرف مين اللي ضرب نار سلام طمني لو في جديد
شهاب : طيب
**لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم ♥️
في العنايه عند محمود
يوسف: بابا انت كويس
محمود بتعب: عاوزك تقول لي امك تسامحني
يوسف: اهدا طيب وانت هتكون كويس ان شاء الله
محمود: جه الوقت اللي لازم تعرف فيه الحقيقه كلها وكنت بخدعكوا السنين اللي فاتت كلها
يوسف: انا مش فاهم حاجه
محمود بتعب: اقعد يابني بص انا لما جيت اتجوزت ميسره كان بمزاجي فعلا وامك مشيت عشان ميسره هددتها وهي لسه**********
يوسف بصدمه: اللي هو ازاي
**لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم♥️
عند زهره
يزيد بخوف: زهره بالله فوقي وبيرش مايه مش بتفوق
كريمه: يلا بينا علي المسشفي
يزيد بزعيق: رني علي الدكتور
كريمه بعياط: حاضر
يزيد بحنيه: زهره فوقي يازهره
كريمه: مسافه السكه والدكتور هيكون هنا
**لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم♥️
عند شهاب قاعد مستني يوسف يطلع ويطمنه
وفجاه فونه رن
شهاب: ايوا ياعمر
عمر: روح بسرعه علي *****
شهاب بخضه: حصل اي طيب
عمر: معرفش روح وشوف
**لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم♥️
————————–

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت بنت الأكابر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى