روايات

رواية أحببت انتقامه الفصل الثامن 8 بقلم دنيا فادي

رواية أحببت انتقامه الفصل الثامن 8 بقلم دنيا فادي

رواية أحببت انتقامه الجزء الثامن

رواية أحببت انتقامه البارت الثامن

رواية أحببت انتقامه
رواية أحببت انتقامه

رواية أحببت انتقامه الحلقة الثامنة

.أسر من كتر الصدمه مكنش قادر يوقف ع رجله مشي وهو قلبه م مصدق لاكن عقله مصدق!!
أسر بدموع: انا ازايييي كنت غبي كدهه بابا كان بيقولي الحقيقه ونا كنت بكذبه ليي يا أمي عملتي كده لدرجاتي الفلوس أهم مني ومن ابويا ده انا كنت هعمل اي حاجه لأجلك بسببك كنت هأذي انسانه ملهاش ذنب و.. ملك!!!
____________________________________________
حمزه اخو أسر : بجد اتجوز اخيرا
علي : ياه ده لما صدقنا يا اخي
حمزه : اقنعته ازاي يبن اللعيبه
علي : عيب عليك ده انا علي
علي : بص بسيدي انا قولتله انه لو عايز ينتقم منها يتجوزها واقتنع وبعدين باين عليه اويي انه مدلوق عليها
حمزه بضحك : كماننن لاا انا عايز اشوف الي خلت أسر بيه يقع بشكل ده
علي : نخلص بس من المشاكل دي
حمزه : يرب
____________________________________________
سهر :متأكد انه مات
مجهول : اه متأكد جتلو سكته قلبيه ومات
سهر : تمم سلام انت
… –
ملك : متفكيني بق انتي عايزه مني ايي
سهر : اصبري بس دهه انا هطلع منك بمصلحه

 

 

 

ملك : مصلحه اي سيبيني بق انا معرفكيش اصلا بتعملي فيه كده لي
سهر : هتعرفي بعمل فيكي كده لي بس م دلوقتي يحلوه كملت بحده : اهه بالمناسبه ابوكي الله يرحمه
ملك :!!!! ا انا م فاهمه حاجه يعني اي مات
ملك بسخريه وعياط : سابني تاني ليييي انا كنت هسامحك واللهِ
سهر بتمثيل: يحرام صعبتي عليا بجد
ملك بدموع : حسبي الله ونعمه الوكيل
سهر : لييى كده يحبيبتي
ملك : انتي عايزه مني اي متقولي
سهر : عايزه أسر الي خطفتي مني يخطافت الرجاله مش عيب ع دمك
ملك بثقه : اقولك ع حاجه انا وأسر بنحب بعض واقولك ع الأكبر متجوزين وهو بيدور عليا دلوقتي وهيجي ياخدني من هنا
سهر بغل وعصبيه : انتي كدابه أسر يتجوزك انتي مستحيل
ملك : ولي مستحيل م انا كدابه اتصلي بيه وقوليلو انا ولا ملك ولو بيحبك اوي كده هنشوف
سهر بغرور: موافقه
… –
أسر بعصبيه: ايواا يا سهر انا مش فاضيلك دلوقتي
سهر : عايزه اقولك ع حاجه مهمه
أسر : بسرعه يسهر
سهر : انا ولا ملك يا أسر
أسر بقلق : هي ملك معاكي! كمل بعصبيه : عارفه يسهر لو حصلها حاجه لتزعلي مني
سهر بغل: متخفش يحبيبي مش هعملها حاجه لو سمعت كلامي
أسر : قصدك اي
سهر : نتجوز يحبيبي
” ملك هتموتتتتتتت من الغيظظظظ ”
… –
أسر : موافق
سهر بفرحه: بجد!!
أسر : مقابل انك تسيبيها
سهر : نتجوز الأول
أسر : تمام يحبيبتي سلام
أسر حاول مكان الرقم وبالفعل عرفه وركب عربيه واتجه للمكان..
______________________________________________

 

 

 

سهر : اممم قولتيلي متجوزين مش كده
ملك : اهه
سهر بشر : طبعا اسر لما يشوفك مع واحد غيرو هيتعصب وممكن يقت’لك!!
ملك بخوف :!!!
سهر : تؤتؤ تصدقي صعبانه عليا اوي يعيني طلعتي ضحيه أسر بيستغلك لمصلحته وابن عمك كان عايز فلوس ابوكي بجد انتي ازاي عايشه
ملك : انا بجد شفقانه عليكي لدرجاتي معندكيش كرامه
سهر : انتتتت يااازفتتتت
…-
مجهول :امرك يفندم
سهر :انا همشي لما اتصل بيك تنفذ الي قولتلك عليه
مجهول وهو ينظر لملك بتشو’ق : بس كده من عيوني
سهر بصت لملك بإنتقام ومشيت
____________________________________________

 

 

 

احمد : مبتروديش عليا لي يسهر
سهر بزهق: مسمعتش الفون
احمد : طب يبنتي كنت عايز اقولك ع حاجه
سهر : ايي
احمد : انا مسافر طايرتي بعد ساعتين
سهر : لي
احمد : هروح لشغلي
سهر : تاني يبابا
احمد : معلش يبنتي
سهر : طيب هتوحشني
احمد : وانتي كمان يحبيبتي خلي بالك من نفسك سلام يحبيبتي
_____________________________________________
بعد ساعه..
سهر بشر : نفذ ومتنساش تبعتلي الصور
مجهول : عيوني
… –
فك ملك من الكرسي الي كانت مربوطه في
مجهول1 : اي رأيك فيها يبرو
مجهول 2 : حلوهه وشكلها بت ناس
ملك بدموع : انتو عايزين مني ايي
مجهول 2 وهو بيقرب : كل خير
ملك : ابعد عني لوسمحت
مجهول 2 : حد يشوف القمر ويبعد برضو فضل يقرب ولسه هيمد ايده………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت انتقامه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى