Uncategorized

رواية أنت طريقي الفصل التاسع 9 بقلم ياسمينا

رواية أنت طريقي الفصل التاسع 9 بقلم ياسمينا 

رواية أنت طريقي الفصل التاسع 9 بقلم ياسمينا

رواية أنت طريقي الفصل التاسع 9 بقلم ياسمينا

اركان نزل جنينة القصر وكان حسين واقف وبنتو وأركان وقف قدام وكان علي وشو علامات الغضب وبعدين ابتسم بخبث واساف نزل وراه
اركان بغموض : مفكرني هصدق حاجه تافهه زاي دي ياحسين باشا
اساف وقف جمبو وبتسم وقال : لا اعذرو يحبي مفكر صداقتنا ضعيفه
ضحي نزلت من فوق وبصتلهم بصدمه اساف قرب منها ومسك أيدها
اساف : قوليلي بقا انا كنت متفق معاكي صح
ضحي حست بخوف
اساف : تعرفي اني عمري ما ضربت ست بس مش معنه كدا اني مش هضربك لا انا هجيب ست زايك تضربك
امال بحماس : سبها عليا دي
اركان : وريني شطرتك
ضحي بغضب : انتو اتجننتو ولا ايه
اركان بزعيق : انتي الي غبيه مفكرني انا اشك في صاحب عمري ليه يعني كنت اهبل
اساف غمزلها بسخريه : الي حصل كلأتي
فلاش باك❤️
اساف كان متابع اخبار ضحي دايما وأركان هو الي طلب منو كدا ويوم ما ضحي نزلت مصر اساف عرف
اساف : ضحي نزلت مصر
اركان بضيق : ليه
اساف : علشان تنكد علي امنا
اركان بضحك : ولا هتقدر صدقني
اساف : انت بضحك
اركان : اومال ابقا جبان
اساف بضيق : مش جبان بس اكيد راجعه علشانا وكمان عرفت انها اول حد قبلتو حسين
اركان : اه طب ماشي هنعمل ايه يعني هنشوف لعبتهم وهنفهمهم أنهم كسبو نفرحهم شويه وبعدين نقلب عليهم
اساف بابسامه : ماشي
انتهاء فلاش باك❤️
اساف : بس كدا ده الي حصل
امال قربت من ضحي وضربتها بلقلم
امال : دي هديه من أركونتي
حنين بابتسامه : وسعووولي السكه
حنين قربت منها وضربها علي وشها : ودي هديه من اسوفتي
اساف : قلبو والله
اركان بص لي حسين لقه واقف متوتر
اركان : شويه وهتلقي فيديوهات ليك منتشره علي فيس بوك فيديوهات هتعجبك اوي اوي
حسين بصلو برعب وقال : فيديوهات ايه
اساف : عيب في بنات هنا مينفعش نقولك
اركان : بلاحضان يصحبي
اساف حضن اركان ومريم وتالا قربو منهم بسعاده
امال قربت من ضحي وقالت
امال : اركان بقا بيحبني يعني انتي مفروض تغوري وتسبيهم ومتقلليش من نفسك اكتر من كدا
ضحي بصتلها بغضب وطلعت هي وحسين وبنتو برا الحفله كلها
امال لقت تلفونها بيرن ردت
الشخص : شكلك حلو اوي انهارده
امال : بص تعال بقا نتكلم بصراحه ووضح انت عايز ايه
الشخص : عايزك
امال بضيق : بس انا بحب اركان ومش هحب غيرو
الشخص : اممم يعني اقتلو علشان تحبني
امال بصت علي اركان كان واقف بعيد بيضحك معا اساف وباقي شلتو
امال : انت مين
الشخص : انا قدرك ومستقبلك وضيفي علي ده كمان اني نصيبك
امال بصدمه : يعني ايه نصيبي
الشخص : مش بيقولو الجوز قسمه ونصيب
امال بغضب : انا مش هتجوز غير اركان فاهم
امال قفلت التلفون وأركان قرب منها
اركان : مالك
امال : معرفش
اركان قرب منها ومسك أيدها : تعالي هخطفك
امال : فين
اركان : في مكان بعيد ومحدش هيكون فيه غيرنا
امال بأبتسامه : يلا
اركان طلع برا القصر هو وآمال وركبو العربيه وتحركو
امال : عربيتك دي فيها فتحه في سقف
اركان بضحك : سقف
امال بضيق : هتتريق
اركان : تؤتؤ هفتحهالك
اركان فتحلها السقف وهي طلعت منها
اركان : كان نفسي اطلع معاكي بس بسوق
امال : اركان
اركان : ها
امال بحب : بحبككككك اويييي
اركان بصدمه : ايه
امال فردت أيدها ولهوا كانت بيطير شعرها وغنت بصوووت غالي
امال : ودني علي بيت حبيبي نعش معا بعض فيه دا بقلنا مده توبه توبه ولحب بنبنيه انا لبسه الطرحه ومش سيعاني الفرحه وانا وياه ارمو الورد علينا وبركو لبيه
امال نزلت وبصت لي اركان ومسك خدودو وغنت وقالت : هسمع كلامو وتحت امرو فلي يقولي عليه وبأي شكل هريحو لو حتي يطلب ايه وانجبت منو بنت يارب تبقا شبهو وكان ولد بدعيلو يتربه بأيديه
اركان كان مبسوط اوي
امال : وقف العربيه
اركان : ليه
امال : وقف بس
اركان وقف العربيه وآمال نزلت وراحت عند باب عربيتو ونزلت اركان ووقفتو قدامها ومسكت ايدو
امال وهي بتغني : بعد انهارده محدش غيرو ليه عليا كلام ولو حد شافنا مش هيقول تلت تلاته كام انا شايله اسمو وفيه بقا اسمو شركتو في الحياه زفونا ياناس خلونا نروح قووووم
اركان : لا يلا بينا نتجوز حالا
امال وهي بتضحنو : قريب اوووي
اركان : امتا بقتي رومانسيه كدا
امال : من ساعت ماحسيت انك هضيع مني
اركان بقلق : اضيع منك ازاي
امال بحزن : فكك دلوقتي تعال اخطفك
اركان بضحك : مش مفروض انا الي اخطفك
امال : ايوا انا وانت واحد
امال مسكت ايد اركان وركبتو العربيه وهي كانت بتسوق
اركان : امال انتي متغيره
امال بأبتسامه : تعرف هنروح فين
اركان : فين
امال : الملاهي
اركان بضحك : طفله
امال ساقت بسرعه وأركان كان طول الطريق بيبصلها بستغراب اول مره تبقا مجنونه كدا كان حاسس بيها كان حاسس انها قلقانه وخايفه رغم الابتسامه الي في وشها بس هو بقا يفهمها اوي
امال ركنت العربيه قدام مدينة الملاهي نزلت من العربيه ومعاها اركان مسكت ايدو وهو بصلها بستغراب وهي بس كانت بس بتبتسم
امال : هنركب كل الالعاب
اركان : ماشي
امال وقفت قدامو وقالت : هتضحك ولا اديك بوسه
اركان بصلها بصدمه وقال : امال هو انتي تعبانه
امال : لا بس حابه اقضي معاك كل ثانيه في حياتي
اركان بضحك : بس مش لدرجه بوسه
امال بضحك : مانا مش هبوسك البوسه عندي معنها قلم علي وشك
اركان : لا لا هضحك اهو
امال : حبيبي يلا بينا بقا نركب كلو
امال مسكت ايدو وفضلو يركبو العاب كتيرر وكانو مبسوطين اوي بس في عين كانت بتراقبهم بعضب وغيره
الشخص مسك تلفونو وكلم حد : نفذ انهارده وحالا
الشخص قفل تلفون : خلاص فاضل تكه وتبقي نصيبي
عند امال كانت قلبها مقبوض بس بتحاول تفرح
امال : هاتلي اكول جعانه
اركان بضحك : قلبتي اساف ليه
امال بضحك : لا لا مش تشبهني بيه انا زاي السافل ده
اركان بضحك : اسكتي ليسمعك
امال بصت قدامها لقت جنينه كانت متزينه بأنوار كتير
امال : تعال نقعد هنا
اركان : يلا
امال وأركان قعدو في الجنينه وآمال سندت راسها علي كتف اركان وبصت علي الخاتم الي جبولها اركان وأركان مسك أيدها الاتنين وشال الخاتم من أيدها اليمين وحطو في شمال
اركان : كدا بقتي مراتي
امال بضحك : لا بجد
اركان : هانت كلها شهر
امال افتكرت كلام الشخص وقالت : يارب يخلص بسرعه
اركان : وانتي عايزاه يخلص بسرعه ليه
امال وهي بتشيل الخاتم وبتحطو في أيدها تانيه : علشان ابقا مراتك رسمي ومحدش يقدر يخدني منك ولا يخدك مني
اركان قام وقف وقال : انا ممكن اخلي فرحنا بعد اسبوع
امال : لا خليه بكرا
اركان بصدمه : نعم
امال وقفت هي كمان : اركان الشخص ده كلمني انهارده وقالي انو هيتجوزني وان هو نصيبي وانا
امال سكتت بصدمه لما شافت راجل جاي من ورا اركان وماسك مسدس
امال برعب : اركان
وفي لمح البصر الشخض ده ضرب اركان بلمسدس علي راسو وامال لقت الي بيمسكها مش شعرها وكتم بوقها ورش عليها مخدر وفقدت الواعي….
______________________________________
❤️عند اساف❤️
كان في العربيه هو وتالا ومريم وحنين
اساف بغضب : الحمار تلفونو مقفول
مريم : ممكن تهده اكيد هو وآمال معا بعض
حنين بقلق : بس انا مش مرتاحه
اساف : ولا انا
تالا : طب والحل
اساف بغضب : قولتلو مليون مره ميقفلش تلفونو
مريم : طب تعال نروح عند جدو صادق وهو اكيد هيظهر
حنين : تمام وصلوني انا بيتي
اساف : لا طبعا مش هسيبك لوحدك هتجي معانا
حنين بأبتسامه : ماشي
اساف اتحرك بلعربيه وهو مش مطمن ….
______________________________________
❤️عند امال ❤️
بدأت تفتح عنيها وبدأت تفوق لقت نفسها نايمه علي سرير قامت من علي سرير وبصت قدامها لقت صور كتير ليها متعلقه صور ليها وهي في مزرعتها وصور ليها وهي لابسه فستان اركان وصور ليها معا قطتها وكان في شاشه تلفزيون مقفوله وفاجأه اتفتحت وهي صرخت لما شافت اركان جوا شاشه قربت من شاشه كانت بتعيط شايفه حبيبها نايم علي سرير ومربوط وحاوليه شخصين وماسكين سكينه خافت عليه اوي وراحت نحية الباب علشان تفتحو بس لقت الباب اتفتح ودخل شخص عليها وهي فهمت انو ده شخص الي كان بيكلمها
الشخص : اهلا بيكي في مملكتي
امال بقوه : فين اركان
الشخص : مانتي شايفه قدامك اهو هيتشرح
امال بغضب : دانا الي هشرحك لو حصلو حاجه
الشخص مسك شعرها وقربها منو اوي
الشخص : اتكلمي عدل احسلك
امال زقتو بغضب : اركاااان فين
الشخص : مهو قدامك اهو
امال : عايزه اشوفوو
الشخص : لا مش بمزاجك
امال حاولت متبينش خوفها منو : انت مين
الشخص : انا الي استنيتك سنين طويله وفي الاخر عايزه تجوزي غيري
امال بقوه : مش مشكلتي علفكره مشكلتك انت ده حب من طرف واحد وانا بحب اركان وبس اوع تفكر بلحركه دي ممكن تكسب قلبي تؤتؤ دانا شيفاك احقر انسان دلوقتي
الشخص : اهدي علي نفسك كدا مش انا قولتلك اني نصيبك وانتي نصيبي
امال بغضب : ده عند امك
الشخص : لا بقتي بيئه اوي ياامال
امال : انت مين
الشخص : انا يامن جوزك المستقبلي
امال بغضب : اخرس
يامن : هتجوزك وغصب كمان
امال كانت جابت آخرها والغضب امتلكها وفاجأه ضربتو بقلم علي وشو وزقتو جامد وجريت برا الاوضه وهو فاق من صدمتو وجري وراها امال نزلت من علي سلم بصت قدامها ونصدمت من كمية البودي جارد الي موجوده في القصر بصت وراها لقت يامن واقف وراها بغضب
يامن بغضب : لغيت امتاااا هتفضلي تمثلي انك قويه وانتي اصلا مفيش اضعف منك
امال بدموع : اركان فين عايزه اشوفو
يامن وهو بيمسك أيدها : لما نتكلم الاول
يامن خد امال وطلعو الاوضه وامال كانت خايفه
امال : سيب ايدي قولي عايز ايه
يامن : انا هندمك علي القلم ده بطرقتي المهم اعرفك بنفسي
امال بغضب : انا عايزه اشوف اركان مش فضيالك انا
يامن بغيره : بس فاضيه لي اركان
امال : ايوا لانو خطيبي وهيبقا جوزي
يامن بغضب : مستحيل
امال بغضب : انت مش راجل تعرف ليه علشان انت خطفتنا وجيت تضرب من ضهر
يامن ضربها بلقلم وآمال كانت دموعها هتخونها وهتنزل بس ابتسمت بحزن وقالت : مهما عملت مش هنكسر ولا هنحني قدامك لانك من الاخر كدا مش راجل
يامن : تمام هعرفك بنفسي انا يامن رجل اعمال مش مصمم ازياء
امال بسخرية : مالو مصمم ازياء معاك فلوس هو معه اكتر الشكل لا أظن أن هو اجمل بكتير
يامن بأبتسامه : تمام هكمل ومش هتقطعني تاني فاهمه شوفتك من 10 سنين اه انا عندي 30 سنه وانتي دلوقتي 24 سنه يعني كان عندك 14 سنه وانا 20 كنت شب لسا ونزلت انا وبابا قريه السعاده كان فيه مزارع هناك هنشتريها وشوفتك سعتها كنتي لسا طفله بس حبيت فيكي هدوئك وشوفتك وانتي بتشتغلي كنتي اجمل بنوته هناك قرارت استناكي لما تكبري شايفه صورك فيه منها وانتي عندك 15 سنه وفي 19 وفي 24 سنه كبرتي وقولت خلاص كدا هقدر اتقدملك بس في حاجات كتير منعتني موت بابا وشغلو الي مسكتو كلو فوق راسي وسنين عدت وظهر اركان انا كنت براقب النفس الي بيطلع منك قولت انك اكيد مش هتحبيه بس حبتيه وصعبتي الأمور عليا مكنش فيه حل غير اني اخطفك وتجوزك غصب لاني بحبك فاهمه يعني ايه بحبك
امال ببرود : امال مش هتحب غير اركان تمام
يامن بغضب : بتحبي فيه ايه
امال : كفايه أن عمرو ما غصب عليا حاجه حبتو بمزاجي فاهم
يامن : هتحبيني
امال بثقه : لا مش هجبك تعرف ليه لان حبي لي اركان ملي قلبي يعني مفيش مكان ليك اصلا
يامن : حتي لو محبتنيش ف انتي هتبقي ملكي لوحدي بصي علي شاشه كدا
امال بصت علي شاشه شافت الشخصين دول معاهم سكينه وبيقربو من أركان
امال برعب : انتو هتعملو فيه ايه
يامن : هسأل سؤال لو جوبتي الجواب الي انا عايزو اركان ده هيروح بيتو معزز مكرم مش هتجوبي الجواب الي انا عايزو رأس اركان حبيبك هلفهالك وجبهالك في بوكس هدايا تحتفظيه بيه
امال بخوف : سيبو هو ملهوش دعوه
يامن : تقبلي تجوزيني
امال بصتلو ومقدرتش تمسك دموعها وعيطت وبعدين بصت علي اركان
امال بدموع : عايزه اشوفو لوسمحت
يامن : عايز اجابه
امال : هديك الاجابه بعد ما اشوفو
يامن : تمام بس المسافه بينك وبينو تبقا بعيده اوي اوعي تقربي تعالي يلا
يامن خد امال ونزلو لي اركان امال دخلت الاوضه الي فيها اركان وجايه تقرب من علي سرير بتاعو يامن مسك أيدها بغضب
يامن بغضب : قولت من بعيد
امال بدموع : طيب خليه يفوق عايزه اكلمو ولوحدي اعتبرو اخر طلب لوسمحت
يامن بضيق : تمام بس هراقبك من الكاميرا تمام هو 5 دقايق وهيوفق ومتنسين من بعيد
يامن مشي وامال بصتلو بكره وستنت 5 دقايق وأركان فاق كانت هتقرب منو بس افتكرت كلام يامن اركان وهو بيحاول يفوق
اركان : انا فين
امال من بعيد : اركان
اركان قام من علي سرير وجاي يقرب منها
امال بسرعه : اوع تقرب
اركان بستغراب : في ايه
امال بدموع : متقربش انا خايفه عليك
اركان : بتعيطي ليه
امال : هحكيلك
امال بدأت تحكيلو الي حصل
اركان بغضب : نعم يعني ايه
امال بدموع : لازم اوافق
اركان بغضب : لااااااااا مستحيل
امال : يعني اسيبك تموت
اركان بغضب : اموت احسن ما تبقي معا غيري
امال بحزن : مستحيل اسيبك تموت
اركان قرب منها وهي بعدت : ابعد ممكن يقتلك
اركان بغضب : يجي لو راجل
امال قربت منو ومسكت وشو بحب
امال : لازم انقذك انت لو موت انا هموت
اركان بحزن : بعد شر عنك بس انا مستحيل اسيبك مستحيل اخليكي تجوزي غيري
امال بدموع : احسن ماتموت
اركان بغضب : قولت لاااا مستحيل
فاجأه الباب اتفتح بغضب ودخل يامن برجلتو اركان مسك امال من أيدها وهي حضنتو
يامن بغضب : امااااال ايه عايزاه يموت ابعدي عنو يااما
يامن مسك مسدسو وصوبو نحية اركان
امال برعب : سيبوووو انا موافقه بس سيبو
اركان بغضب : انت جبان ايه جاي ومعاك رجلتك خايف مني
يامن ضرب نار جمب اركان وأركان متحركش كان واقف زاي الاسد بس امال صرخت برعب
امال بخوف : اركان لازم تمشي من هنااا
اركان : مستحيل
يامن شاور لي رجلتو يبعدو امال عن اركان وفعلا رجلتو قربو من أركان وطلعو امال من حضنو وفضلو يضربو فيه ويامن مسك ايد امال
امال بدموع : سيبي انا موافقه اتجوزك بس سيبووو سيبووو
يامن : لا لما يظبط الاول
امال بغضب : قولتلك سيبووو بقا والله هموت نفسي
يامن بضيق : سبوووه
رجالة يامن سابو اركان وأركان كان تقريبا شبه فاقد الواعي امال حاولت تقرب منو بس يامن كان ماسك ايدها
امال بدموع : سبني اروحلو اخر طلب
يامن بغضب : لاااااا
امال بدموع : هطمن عليه والله وبعدين هتجوزك صدقني
يامن ساب ايد امال وآمال جريت علي اركان وسندت ضهرو علي الحيطه كان وشو مليان دم فضلت تمسح بفستانها الدم الي في وشو
امال بدموع : انا اسفه والله كلو بسببي انا اسفه
اركان بتعب : اوعي تجوزيه
امال بدموع : وانا مستحيل اسيبك تموت مستحيل اعرف اني بحبك انت وبس ومش هجب غيرك حتي لو بقيت معا غيرك
اركان بغضب : لااا
امال بدموع : مش هسيبك تموت
يامن قرب منهم وقرب امال نحيتو وضرب اركان بلمسدس علي راسو وأركان فقد الواعي
امال بدموع : حرام عليك خليه يمشي
يامن : لما نتجوز الاول المأذون برا
امال بصت علي اركان وبعدين مسكت ايدو
امال : انا شنطتي هنا صح
يامن : اه
امال : ممكن تجبهالي
يامن أمر واحد من رجالتو يجيب الشنطه وفي خلال دقيقه الشنطه كانت معا امال فتحتها وطلعت منها بوكس صغير اوي وفتحتو كان في خاتم فضه كانت جايبه لي اركان بصت علي الخاتم وعيطت جامد وبعدين مسكتو ولبسو لي اركان
امال : عايزه ورقه وقلم
يامن بضيق : طلباتك بقت كتير
امال بزعيق : هات ورقه وقلم حالا لحسن والله اموت نفسي
امال بصت علي سرير لقت سكينه مسكتها بجنون وبصت لي يامن
امال : هموت نفسيييي
يامن بغضب : خلاص هجبلك
يامن جبلها قلم وورقه وهي بدأت تكتب بدموع
امال ???? لما تفوق مش هتلقيني جمبك بس قلبي معاك دايما انا بحبك وذكرياتي معاك هتفضل محفوره في قلبي انا عملت كدا علشانك مش هقدر اشوفك بتموت وانا عمري ماهحب غيرك سامحني انا اسفه )
امال قطعت الورقه وطبقتها وحطتها في جيبة الجاكت بتاع اركان
امال : يلا خليه يمشي
يامن : نكتب الكتاب الاول
امال ببرود : تمام
امال مشيت ورا يامن بس كانت عنيها علي اركان وطلعو برا الاوضه لقت المأذون قعدت وهي مش مركزه في أي حاجه وبعد 5 دقايق المأذون كتب الكتاب وبقت مدام امال يامن
يامن : مبروووك
امال ببرود : اركان يمشي دلوقتي
يامن بضيق : هو فعلا مشي رجالتي هيرموه قدام بيتو
امال اطمنت شويه وبعدين قالت ببرود : اه وعايز ايه دلوقتي مش اتجوزتني خلاص اوع تكون منتظر مني حاجه
يامن بخبث : حاجه ايه
امال ببرود : الي في دماغك بس عايزه اقولك حاجه ده مستحيل يحصل تمام موتني وبعدين اعمل الي انت عايزو
يامن بغضب : ايه مش مالي عينك انا مش عجبك في ايه
امال بجمود : انت اصلا مش راجل ازاي اتجوز واحد مش راجل
يامن كان هيضربها بلقلم بس هي مسكت ايدو بتحدي
امال : اوع تفكر تضربني تاني فاهم انا مش ضعيفه أنا من صغري بتعذب عشت حياتي كلها عذاب ومفيش حاجه كسرتني انا بحر ملهوش اخر مش هتقدر تمتلكني مش هتقدر تكسرني فااااهم
يامن بغضب : شكلنا هنتعب معا بعض
امال بثقه : انت الوحيد الي هتتعب وعلي ايدي
يامن : كويس انك مش مستسلمه انا بحب نوع ده تعالي اوريكي اوضتك
امال زقتو ومشيت هي الاول وقالت : انا الاول
امال مشيت بكل ثقه وهو وراها هي اه قويه بس من جوااا عايزه تعيط وتنهار يامن وراها اوضتها وهي دخلت الاوضه الي كانت فيها صور امال دخلت الاوضه ويامن جاي يدخل امال زهقتو وقفلت الباب في وشو بلمفتاح
يامن بغضب : ماشي
امال جريت علي سرير وفضلت تعيط مش مستوعبه الي حصل ……..
______________________________________
❤️عند اساف ❤️
اساف قرار يبلغ البوليس وطلع برا القصر بس أنصدم لما لقه صاحب عمرو مرمي في الارض اساف قرب منو بخوف
اساف : اركان
اساف طلع تلفونو وكلم مريم وبعد دقيقه مريم وحنين وتالا طلعو من القصر
مريم بدموع : اركان مالو
حنين بخوف : وآمال فين
اساف سند اركان ودخلو القصر ومريم جابت شاش وبدأو يعقمو جروحو
حنين بدموع : حصلهم ايه وآمال فين
اساف بغضب : مش هرحم الي عمل كدا
تالا : طب الاول حاول تفوقو
اساف حاول يفوق اركان وبعد دقيقه اركان فاق وبصلهم بصدمه
اركان : امال امال فيييين
اساف : أهده واحكلنا ايه الي حصل
اركان سكت دقيقه علشان يستوعب الي بيحصل وبعدين بدأ يحكي
اركان : ده الي حصل انا معرفش اسمو ولا حتي بيتو هنوصل لي امال ازاااي ازاااااي
اساف بغضب : هنوصلها متخفش وهندمو صدقني
حنين بدموع : يعني امال راحت خلاص
مريم قربت من حنين وحضنتها بحنان : اهدي هترجع والله
اركان بص علي ايدو وشاف الخاتم خلعو من ايدو
اركان بستغراب : ايه الخاتم ده
اساف : معرفش انت جيت كدا
اركان : اكيد ده امال جبتهولي
حنين بصت علي الخاتم وقالت : ايوا امال كانت جيبهولك
اركان بحزن : لازم نلحق امال
اساف : اكيد سبتلك حاجه تانيه دور
اركان فضل يدور في هدومو ولقه الجواب بتاع امال قرأو بغضب
اركان بغضب : يعني ايه يعني اتجوزتووو
اركان رمه الورقه في الارض وبدأ يكسر كل حاجه في الاوضه بغضب واساف خد الورقه وقرأها ولحظ حاجه غريبه
اساف : بصو امال كاتبه ايه كاتبه اسم يامن بخط صغير
اركان خد الورقه وشافها
اركان : وكاتبه جمبها رجل اعمال
اساف بسرعه : يبقا اسمو يامن وهو رجل اعمل كدا هنقدر نوصلو اسهل
اركان : يلا بسرررررعه نروح ندور ونسأل عنو
اساف : يلا
مريم : هجي معاكم تالا خلي بالك من حنين
تالا : حاضر
اركان نزل هو واساف ومريم بسرعه من القصر بسرعه وركبو العربيه وتحركو
___________________________________
❤️عند امال ❤️
امال نامت من كتر العياط وتفكير وبعدين يامن فتح باب الاوضه بنسخه تانيه من المفاتيح ودخل وقفل الباب بلمفتاح وقرب من امال وقعد جمبها علي سرير وفضل يتأملها بحب وفضل يلمس شعرها الطويل وقرب اووي منها بس في لحظه دي امال فتحت عنيها وجايه تصرخ يامن حط أيدو علي بوقها وكتم صوتها وقرب من ودانها وقال : انهارده فراحنا ايه مش مبسوطه
وبعدين بصلها بخبث …..
يتبع..
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية منقذي للكاتبة ياسمينا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!