روايات

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الرابع 4 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الرابع 4 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي البارت الرابع

رواية عشقتك يا صغيرتي الجزء الرابع

رواية عشقتك يا صغيرتي
رواية عشقتك يا صغيرتي

رواية عشقتك يا صغيرتي الحلقة الرابعة

شادي بغضب:بقا انا حما’ر ومش حلو ياللي شبه المعز’ه انتي
تالا بصوت عالي:انا معز’ه يا حيو’ان يا تربيه بيئه
فجاء قلم نزل علي وشها من شادي
تالا وحطت ايدها علي خدها بصدمه
تالا بصوت عالي وبغضب:اان نت ازي تجرء وتمد ايدك عليا يامتخ’لف انت ا
شادي بعصبيه وبمقاطعه لها:كلمه كمان ومش هتلاقي لي وجودك اثر ياحلوه فاهمه
تالا وفتحت باب السياره وركبت وهي جوها بركان من الغضب شادي ابتسم بخبث عليها
تاني يوم في الصباح
تالا قاعده في الجنينه وبتشرب فنجان قهوه وقاعده معاها ليان ومريم
مريم:بس عينكي دي ياتالا ولا عدسه
تالا ببتسامه وبرفع حاجب:انتي شايفه اي

 

ليان:بسم الله ماشاء الله عليكي جمر اوي يابت ياتالا هاخدك لي اخوي شادي بجا عشان عيالكم يطلعوا حلوين كده زايك
:بعيد الشر عليا ده انا مش عايز اجوز خالص ومخدتش بت زاي دي
تالا ببرود ورفع حاجب:هو انت تطول اصلا عن اذنكم انا طالعه انام
ليان:ده احنا لسه يدوبك صاحيين من النوم
تالا ببتسامه:انا بقا لسه منامتش خالص
ليان:ليه كده
شادي بخبث:كنت قوليلي طيب وكنت جبتلك علبه منديل
ليان ومريم بصوا علي شادي وتالا بستغرب وعايزين يفهموا اي الحكايه
مريم وليان في نفس الوقت:هي اي الحكايه
تالا فهمت اقصده انه بيلقح علي ضرب القلم اللي خدته منه علي وشها فابيلقح عليها انها بتعيط طول الليل علي القلم اللي خدته منه واضيقت بس مردتش عليه واتجاهلته
تالا ببتسامه مكر:عشان انا متعوده ياليان ياحبيبتي اني اسهر طول الليل ونام الصبح

 

ليان ببتسامه:ماشي ياقلبي تصبحي علي خير
تالا:وانتي من اهله عن اذنكم
وهي ماشيه من جمب شادي راجعت شعرها لي وراه وجه علي وش شادي وابتسمت بخبث شادي وبص عليها وابتسم وهي ماشيه ومكلمش
ليان وبتكتم ضحكتها عليهم ومريم متغاظه من تالا اوي وخصوصا من الحركه اللي عملتها لي شادي بشعرها
مريم ببتسامه:صباح الخير ياشادي اي مش رايحه الشركه النهارده
شادي بجديه:صباح النور يامريم لا مش رايح النهارده
مريم قامت وقفت وحطت ايدها علي دماغه وبدت تمشي ايدها علي خده
مريم بخوف:انت كويس
شادي بزهق:ايوه كويس ماانا وقف قدامك حلو اهوو في اي
مريم:اصلك بتقول مش رايح الشركه فاحسبتك تعبان ولا حاجه اصل مش من عوايدك
شادي:لا عادي معنديش شغل كتيرر فاخدت يوم راحه النهارده عادي
مريم ببتسامه:طب تعاله قعد معانا شويه
شادي:لاء انا طالع اوضتي هعلب تمارين رياضه
ليان ببتسامه:ايوه يابطل
شادي ابتسم ليها ومشي

 

شادي ودخل القصر وشاف محمد وتالا قاعدين في الصالون وبيضحكوا مع بعض بص عليهم وتالا لفت وشها وشافت شادي وهو بيبص عليهم وعنيهم جت في عين بعض وشادي لف وشه ودخل المطبخ
محمد بضحكه:بس انت قمر اوي يابت ياتالا تجوزيني واغسلك المواعين
تالا بضحكه:هههههههههه
محمد بهيام:تدوم الضحكه القمر
تالا وفونها رن بصت علي الرقم وابتسمت
تالا ببتسامه:عن اذنك
محمد ببتسامه:اذنك معاكي
محمد ومركز مع تالا اوي وهي ماشيه
محمد وبيكلم نفسه:انا شكلي وقعت ولا اي
:مين اللي وقعت فيها ياحموو
محمد بتوتر:ش شادي لاء لاء ولا حاجه
شادي بخبث:طب عيني في عينك كده
محمد ببتسامه:بصراحه
شادي وقاعد جمبه
شادي بضحكه:ايوه بموت آنا في الصراحه

 

محمد بكسوف:بصراحه انا معجب بي تالا من اول ما شوفتها وشكلي بدءت احبها
شادي بصدمه:تالا
محمد بستغرب ورفع حاجب:ايوه مالك اتصدمت كده ليه
شادي بجديه ووووووووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقتك يا صغيرتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!