Uncategorized

رواية أحببت ذات النقاب الفصل العشرون 20 والأخير بقلم سيمو أشرف

 رواية أحببت ذات النقاب الفصل العشرون 20 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل العشرون 20 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل العشرون 20 بقلم سيمو أشرف

سليم اتصدم م ال شافه ????
رؤي: سليم والله انت فاهم غلط انا..???????????? 
سليم راح نازل بالقلم علي وش الراجل ال كان موجود وفضل يضرب فيه لحد ما كان هيموت ف ايده ????????????????
رؤي: سليم سيبه عشان خاطري هتودي نفسك ف داهيه سيبه ????????
سليم سابه وراح اخدها ف حضنه ولتاني مره دموعه تنزل ????????????
سليم: انتي كويسه ????????
رؤي بدموع واستغربت من ردة فعله: ايوا كويسه بس خايفه اوي ????
سليم: حد قربلك ????
رؤي بتهز راسها بنفي ????????
سليم حمد ربنا واخدها ف حضنه اكتر ولبست حجابها واخدها ونزل وهي مرعوبه ????????
سليم: متخافيش خلاص انا معاكي ????????????????
ف الوقت دا الشرطه وصلت وقبضت علي ال كانو ف الشقه ????????
وسليم اخد رؤي ع البحر عشان يهديها 
سليم: خلاص اهدي اهدي 
رؤي هديت 
سليم: احكيلي اي ال حصل ووصلتي هناك ازاي 
رؤي: حد بعتلي رساله انك بتخوني وانا طنشت ????
بس الرساله اتبعتت كمان مره انا قلبي اتقبض رحت المكان دا ولقيت ريهام ال فتحتلي وكانت لابسه لبس مش كويس وقالتلي انك جوا دخلت وانا خايفه م المواجهه دي حد حط حاجه علي وشي ومحستش بنفسي غير لما شفتك ????????????
سليم بغضب: يولاد ال***** وربنا ليدفعو التمن غالي اوي????????????
رؤي: وانت جيت هناك ازاي 
سليم: نفس ال وصلك وصلي رحت وانا مش مصدق ولقيت الباب مفتوح 
دخلت وشفتك كان باين عليكي انك دايخه اصلا عقلي استوعب ال حصل ????
رؤي بدموع: يعني انت مشكتش فيا ????????
سليم: انا وعدتك ان عمري ما هشك فيكي تاني انا مشكتش لحظه فيكي انا رحت عشان اعرف مين ال ورا اللعبه دي والاكتر ان كنت خايف عليكي قلبي مكنش مطمن ❤❤????
رؤي حضنته بهدوء وهو اخدها ف حضنه 
فضلو ساكتين شويا وقطع السكوت دا سليم 
سليم: احسن دلوقت???? 
رؤي: اه الحمدلله ????
سليم: يلا نروح 
رؤي: يلا ????
واخدها روحها وطبعا محكتش لحد ال حصل ودخلت نامت 
____$$
بعد مرور ست شهور 
كان يوم فرح سليم ورؤي 
سليم: صباح الورد علي اجمل وردة ف حياتي كلها 
رؤي بابتسامة: صباح الفل علي احسن سليم ف حياتي 
سليم: ها جاهزه???? 
رؤي باستغراب: جاهزه لايه ????‍♀️
سليم،: نعم يختي ????????????????
رؤي: اي في اي ????????
سليم: لا انتي تقومي تصحي كدا بدل والله اجي اصحيكي انا… انهارده فرحنا يختي قومي ????????
رؤي بضحك: قول والله ????????
سليم: دا علي اساس حنة امبارح دي كانت بتاعة امي ????????
رؤي: الله يرحمها ????
سليم: يارب عارفه انا محتاجلها اوي وبابا كمان معدش ليا اهل غير ديچا????????????
رؤي بحزن: ربنا يرحمهم يا حبيبي وبعدين انا اهلك انا مامتك وباباك واختك وصحبتك وحبيبتك وكل حاجه ولا انا مش اد المقام. ولا اي ☺❤❤
سليم: لا اده 
رؤي بمشاكسه: قول بس قول لو مش اده احنا لسا فيها هجبلك دهبك وحا… ????
سليم: لسا فيها اي يماا دنا ما صدقت قومي يلا عشان هاجي اخدك كمان ساعه 
رؤي بابتسامه: حاضر قمت اهو ????
وقدرت رؤي انها تنسي سليم حزنه بطريقتها الخاصه ????
قامت اتوضت وصلت الضحي وقرات شويا ف القران ولبست هدومها وكلمت ديچا ونور وندا عشان يروحو معاها ????
وسليم جه واخدهم وراح الكوافير ????
وعدا وقت وكل واحد راح عشان ياخد خطيبته ????
سليم اتفاجئ برؤي وجمالها وخصوصا وهي لابسه النقاب كانت ملكه فعلا وكانت لابسه التاج ال كان سليم جايبه ليها ????
سليم باس جبينها: ربنا يحميكي ويحفظك ليا يارب ويحرسك من العين دا القمر غاب انهاردا عشان اتغاظ من جمالك 
رؤي  بجد عجبتك ❤
سليم: عجبتيني بس دا انتي ملكة قلب سليم ❤
رؤي  وهو اخدها ف ايده 
عند ادم وديچا 
ال اتفاجئ جدا اول ما شافها بفستانها والمفاجاه الاكبر وهي لابسه نقاب ????????
ملحوظه “الفرح فرح سليم ورؤي بس” 
ادم بانبهار؛: حوررية م الجنه ????????????
ديچا: اي رايك ف المفاجاه ????
ادم: احلي مفاجاه ف حياتي ????
واخدها هي كمان ف ايده ????
عند عمر ونور 
عمر: هو في حد بالجمال دا ❤
نور اتكسفت: بس بقا بتكسف ????❤
عمر ضحك واخدها ف ايده هو كمان ❤
عند عدي وندا
عدي بغيظ: مش كنا كتبنا كتاب زيهم امسكك ف ايدي ازاي دلوقت ????????
ندا: هانت كلها شهر ❤
عدي: ماشي يا ندا 
وركبت معاه العربيه ومعاها اختها الصغيره ❤
____$
عند سليم ورؤي ومامتها وباباها 
عبدالرحمن بدموع: هتمشي خلاص يا رؤي مش قلتلك هيجي ال هياخدك مني ????????????
رؤي بدموع: انت اول حب ف حياتي وهتفضل اهم راجل ف حياتي مهما حصل ????????
واترمت ف حضنه وهو عيط بس مش عاوز يبنلها ????
ايمان بعياط : البيت هيفضي علينا من بعدك يا رؤي????????❤ 
رؤي: متعيطيش عشان خاطري وبعدين هتلاقيني نطالك كل يوم ????????????
وراحت ف حضنها كمان????????❤ 
سليم: كفايه عياط بقا ????❤❤
يلا يا رؤي 
واخدها وركبو العربيه ال كان متنزينه بشكل جميل جدا 
وكل واحد اخد خطيبته ف عربيته ومشي 
رؤي: هو احنا رايحين فين دا مش طريق الڤيلا 
سليم: دي مفاجأة 
رؤي: مفاجأة اي 
سليم: هتعرفي دلوقت 
شويا ووصلو المطار 
رؤي باستغراب: احنا هنروح فين ????
سليم ادالها تذكرتين 
ورؤي قراتهم بدموع ????
سليم: تذكرتين للسعوديه هنقعد شهر هناك 
رؤي كانت فرحانه جدا جدا واترمت ف حضن سليم: انا بحبك اووي اووي ❤❤
سليم: انا بحبك اكتر ❤❤
وسلمت علي الكل وراحو ركبو الطياره 
ف الطياره 
سليم بيربط الحزام لرؤي ورؤي مبتسمه ????
سليم: بتضحكي علي اي 
رؤي: فاكر اول مره ركبنا طياره مع بعض ????????
سليم بابتسامه: اكيد فاكر كنت فرحان اوي ان انتي معايا ????????
رؤي: وانا كمان كنت حاسه بالامان وانت معايا ❤❤????‍♀️
سليم؛ وهفضل علي طول محسسك بالامان 
فضلو ف الطياره لحد ما وصلو السعوديه صحو م النوم علي تعليمات المضيفه بان الطياره هتنزل دلوقت ❤❤
ونزلو ورؤي كانت حاسه براحه ف قلبها 
سليم: حمدلله ع السلامه 
رؤي بفرحه: الله يسلمك 
سليم: مبسوطه 
رؤي: جداا جدا كفايه ان احنا ف بلد رسول الله 
سليم: عليه افضل الصلاة والسلام 
واتجهو لمكه بلد سيدنا محمد “صلي الله عليه وسلم”❤
#صلو عليه وسلمو تسليما
(متستعجلوش شئ قبل اوانه لان من استعجل شئ قبل اوانه عوقب بحرمانه.
البنات:..خليكو زي رؤي اثبتو علي موقفكو مادام صح وبترضو ربنا وربنا عمره ما هيخيب ظنكو ابدا وهيكتبلكو الخير دايما 
خليكو زي ديچا وندا ونور اخدو حبهم ف الحلال واتاثرو برؤي ف الصح متاثروش ببنات الشركه ف الغلط.
ارجو ان تكونو اتعلمتو حاجه منها ????????
#تمت_بحمد_الله

لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أوجاع أنثى للكاتبة مريم سيد

‫2 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى