رواية عشقها الأسد الجزء 2 البارت التاسع 9 بقلم أسماء محمد
رواية عشقها الأسد الجزء 2 البارت التاسع 9 بقلم أسماء محمد |
رواية عشقها الأسد الجزء 2 البارت التاسع 9 بقلم أسماء محمد
نادر بصدمه :: يارااااااااااا الحقونا وبيحاول بصحي فيها وهو بيعيط يارا قومي قومي يا قلب اخوكي مافيش حد يستاهل انك تعملي كده علشانه الكل دخل وشاف يارا ونادر بيحاول يقومها
احمد خاف وخرج جري ينهد للدكتور
ريم قاعده جمب يارا :: يارا قومي مالك يا حببتي اسد دا واحد زباله مش هو اخويا بس زباله مش يستاهل كده وبتعيط
نرمين كانت واقفه وبتعيط وراحت جري علي اسد
عند احمد
احمد ماشي بيجري لحد اما وصل عند الدكتور أحمد فتح الباب من غير أما يخبط والدكتور قاعد مسكه من قافاه وجابه
احمد بخوف علي اخته :: امشي قدامي بسرعه اختي بتموت بسرعه
الدكتور بغضب :: ايه يا استاذ الي بتعمله ده
احمد وقف وبغضب :: معاك المقدم أحمد ممكن ارميك في الحجز دلوقتي الاحسن ليك امشي من غير كلام
الدكتور بطاعه وخوف :: ححاضر
عند اسد
نرمين دخلت وفتحت الباب بقوه وبتعيط
نرمين :: اسد اسد وبتعيط ومش قادره تتكلم يارا اهئ اهئ يارا اسد مش سابه تتكلم وبرغم وجعه جري علشان يشوف مالها
الدكتور جه عند يارا وبيفحصها
ومعاه الممرضه
الدكتور :: جهزي العمليات بسرعه انا عايز في خلال دقيقه تكون جاهز والا مش هنلحقها
اسد وصل علي الكلمه دي وواقف بصدمه وراح الدكتور
اسد بغضب شديد:: انت اتجننت لازم تلحقها سامع لازم
ريم :: اسد ابعد عنه ومالكش دعوه بيها سامع
احمد قرب منه وداس علي أيده جامد
اسد بعد عن الدكتور
الممرضه جت :: الغرفه بتاعت العمليه جاهز يا دكتور
الدكتور ::طب شيلي الأجهزة دي وهبعت حد يساعدك عقبال اما اعقم نفسي
الممرضه :: تمام
تم نقل يارا الي غرفه العمليات
في مكان ما في المستشفى
الشخص :: وهي دلوقتي في العمليات
الشخص المجهول :: انا مش فاهم في ايه زياده عني ليه تعمل كده دا انا حتي ابن عمها ليه انا وحش في ايه وبغل وشر بس في الاخر هتبقي ليا حتي لو اضطر اني اقتل اي حد
الشخص بغضب :: عامر انا نزلت مصر لما عرفت انك ناوي على القتل وانت اخويا وانا مش يرضيني انك تروح في داهيه
عامر :: ذياد حلي عن دماغي سامع مش كفايه زمان ابوك ابر مني وامك اعتبرتني ميت ولا مره فكرت تسأل عليا وكل دا بسبب عمك
زياد :: وهو في حد يعمل الي انت عملته في حد في الدنيا يعتدي علي بنت عمو انت اتجننت
عامر :: ما هي الي رفضتني وغير كده كنت شارب ومش واعي انا بعمل ايه لان اول مره اشرب بسببها
زياد :: طب اقفل اما اشوف ايه الي هيحصل وبعدين تبقا تاخد بالك لأن قسما بالله لو حصل دم تاني لهكون مبلغ عنك ولا يهمني انك اخويا ساااامع
بعد مرور ساعتين من القلق والتوتر
الدكتور خرج
اسد واقف مكانه نادر واحمد :: هي عامله ايه اكيد كويسه صح
الدكتور:: هي كويسه احنا لحقنها علي اخر لحظه بس لازم تبعد عن اي ضغط سواء نفسي او عصبي وبص لاسد واحمد
الدكتور:: بعد اذنكوا تعالوا معايا علي المكتب
دب الخوف في قلب اسد واحمد خوفا من أن يحصل شي ليارا
في المكتب
احمد :: خير يا دكتور قلقتنا
الدكتور :: خير ان شاء الله بس يا استاذ اسد انسه ريم تقرب ليك ايه
احمد مصدوم
اسد :: احم احم وبيتكلم بخبث شويه واستغراب :: اختي
الدكتور :: طيب انا طالب ايد الانسه ريم من حضرتك ومن الاستاذ احمد
احمد بصدمه :: نعم ايد مين يا عنيا
اسد :: هههههههههههه اهدي يا احمد
احمد بغضب :: اهدي ايه انت مش شايف دا بيقول عايز يتجوز
اسد باستفزاز :: طب ايه المشكله لما يتجوز مش فاهم
احمد بغيظ :: اعااااااااااااااا اسد اخرس خالص
الدكتور :: انا مش فاهم في ايه انا معملتش حاجه انا طلبت ايد الانسه ريم مش اكتر اعجبت بيها اوي وكمان بصيت علي أيدها لقيت مافيش اي دبله
احمد بيشمر كمه :: انا هقول ليك انا ليه معترض وبعدين بص لاسد
احمد :: اطلع بره يا اسد
اسد :: هههههههههههه براحه عليه يا بروڤ هههههههههههه
احمد بغضب شديد وشرار بيطلع من عينه :: طبعا
اسد خرج واحمد بيكلم الدكتور
احمد بشمر هدومه :: قولي بقا طالب ايد مين وفجاءه ضربه بوكس ورا تاني لحد اما الدكتور جاب دم
عند اسد خارج فطسان ضحك
اسد :: هههههههههههه لا مش قادر هههههههه
ريم بغضب :: بتضحك علي ايه انت ليك عين تضحك
اسد مسك ايد ريم وبيقول ليها :: وريني ايدك كده وفجاءه ضحك تاني هههههههههههه فعلا مش لابسه دا انتي هيتعمل منك بطاطس محمره هههههههههههه
ريم بخوف:: ليه
اسد :: علشان ولسه هيكمل لقوا واحد زي النار جاي عليهم وبغضب :: ريييييييييم
ريم بخوف :: يا مامي ايه يا اسد هو احمد هيتحول ولا ايه وبتستخبي فيه وبعض من الهزار :: خير يا احمد بيه انا عملت ايه
احمد بغضب :: دبلتك فين
ريم باستغراب:: ما انت عارف ان انا عندي حساسيه من الدهب علشان كده قالعاها
احمد بغضب اكتر :: عندك حساسية عندك زفت تتلبس
ريم بخوف :: حاضر وبعدين وشوشت اسد :: هو في ايه
اسد :: هههههههههههه الدكتور طلب ايدك من احمد هههههههههههه
ريم نهار اسود
في مكان ما في المستشفى
عامر :: هي فاقت يعني
زياد :: لسه هما دلوقتي نقلوها اوضه تانيه
عامر :: طيب اقفل انت
بعد مرور شهر
يارا في مكان خارج مصر
قاعده علي كرسي ومربوطه الايد
عامر :: حمد الله على السلامه يا حببتي هههههههههههه
يتبع..
لقراءة البارت العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
لقراءة الجزء الأول كامل : اضغط هنا