روايات

رواية روان الفصل الخامس 5 بقلم لولو المصري

رواية روان الفصل الخامس 5 بقلم لولو المصري

رواية روان الجزء الخامس

رواية روان البارت الخامس

رواية روان الحلقة الخامسة

لقو مأذون وجمبيه جدهم وجمبه يوسف وخطيبته منه وأسر بيبص لروان بشر وكذالك الأمر اخوه عبدالله بيبص بفرح يا ترا مين الل هايجوز روان
الجد تعالي يا هشام انت وروان اقولكم علي موضوع يفرح قلبكم
هشام اي يا جدي خير
روان اي يا جدي قول
الجد متسعجلوش انا هااكتب كتابك انتي وهشام يا حببتي
روان بصدمه اي لا طبعا انا مش بحبه انا مش عيزاه انا بحب حد تاني يا جدي لا والنبي يا جدي لا بلاش
هشام خلاص اسطوانه واتفتحت اي انا فيا اي مختلف عن حبيب القلب
روان انت ازاي تتجرأ تتكلم كده احترم نفسك انت مش شايف اصلا انت مين
الجد بضيق خلاص بلاش كلام كتير الل عندي هااعمله لكن لو عصيته امري انا ولا جدكم ولا اعرفكم
روان وهشام في نفس الوقت لا يا جدي بس
الجد مبسش يلا جهزي نفسك
روان ببكاء طب اشمعنا انا الل اخترتني
الجد هو هياخد مين طيب هياخد شيماء اختو ولا اي اعقلي يا بتي
روان طب اشمعنا هوا
أسر اتكلم اهو يا جدي هيا مش.بتحبو انا هااخدها انا وهاحافظ عليها والله يا جدي انا بحبها
الجد انت قلت كلام مش اغيره انا عند كلمتي يلا اخلصو
المأذون يلا يا بيه انا عندي ناس بعديكم
روان ببكاء حاضر يلا يا هشام
وهشام بفرحه يلا يا حببتي
المأذون انها كلماته المشهوره( بارك لكم وجمع بينكما في الخير ان شاءالله)
روان مضت ودخلت الاوضه تبكي الل ان جاء الليل ونامت جه معاد العشا
الجد يا بتي روحي شوفي روان مااكلتش من ساعت الصبح
شيماء روحت والله يا جدي بس هيا مش راضيه
هشام اروح اشوفها انا
محمود بلاش العنف معاها هيه عنيده جدا
هشام متخافش ياعمي دي مراتي
راح هشام خبط عليها في الاوضه سمع صوت بكائها من جوا وصوت شهقاتها عالي
وقف هشام حزين علي مراتو وسكت الي ان تسمح ليه بالدخول
روان بعياط وشهقات اد اد خل اهي اهي اهي لا انا مش بحبك
دخل هشام لسه بيقرب منها بعدت قالت ابعد عني انت حيوان انا عايزه ماما ماما ماتت وسبتني انا اموت نفسي احسن انا زهقت اهي اهي اهي
هشام فضل باصص وحزين اد اي هيا بتكره : ليه يا روان بتكرهيني بالشكل ده
روان علشان سبتني وانا صغيره ورحت حبيت مي انا بكر*هك بكر*هكم
هشام بصدمه انتي كنتي صغيره بعدين انا محبتهاش انا كنت بستغلها علشان اعرف منها معلومات الشركه والله يا حببتي اهدي اهدي اشش اشش خلاص والله انا اسف حقك عليا خالص والله السبب في البعاد جدك كان تعبان وقتها مكنش فيا غير اقعد معاه صدقيني يا روان انا بحبك جدا
روان كداب ابعد ابعد عني اهي اهي.
طب لو انا مش بحبك مكنتش طلبت من جدك وابوكي ترجعي اتجوزك يبقي ازاي مش بحبك
روان بشهقه انت السبب في رجوعنا وكمان السبب في جوازنا
هشام باابتسامه حزينه ايوه انا ياروان
روان احكيلي كل حاجه دلوقتي حالا يلا
هشام حاضر اهدي وانا احكيلك تعالي في حضني وانا احكيلك
روان اي اي انت بتقول اي لا طبعا
هشام اخدها فوق رجله حضن خصرها رغم عنها وباس ايديها وراسها حاضر هااحكي وبعدين انتي متضايقه ليه دا انا في مقام جوزك حتي وضحك ضحك خليتها سرحت في ملامح وجه والغمازات الل في وشه
هشام بخبث مش حلو اوي كدا
روان لا عادي اخلص بقا
هشام بتهنيده حاضر
Flash pack
الجد ايوه يا هشام طالباتك كترت جبنا عمك وبنت عمك وسبت الشركه علشان تروح تجيبهم من المطار اي عايز اي تاني
هشام بضحكه معلش يا جدي اصل اصل كنت طالب ايد بنت عمي انت مش واثق فيا خلاص بس انا كان نفسي فيها وانت عارف يا جدي انا بحبها من زمان
الجد كويس انك قلت الكلام ده انا كنت عايز فعلا تتجوزها علشان نطمن عليها لما تكبر
هشام بفرحه حبيبي يا جدي ربنا يبارك فيك
الجد خلاص نجيب المأذون بكره
هشام لا انهارده
الجد بغمزه مستعجل قوي كده
هشام لا اقصدي مش مستعجل اوي بس الل هوا هوا
الجد خلاص خلاص هاتهوهو ماشي اتصل بالمأذون وانت روح معا روان الجامعه
باس ايد جدو ومشي
Pack
دي كل الحكايه والله يا روان
روان بدموع يعني انت دلوقتي بتكره مي خالص اكيد صح
هشام اه طبعا نسيتها خالص
روان بفرحه لا عادي انا بسأل بس
هشام بخبث بس هيه كانت بتحبني وبتبسطني اوي الله وحشتني كانت مزه اوي جس*مها كان نار الصراحه
روان بزعل قامت من علي رجله ضربت كتفه انت بتقول اي
خلاص طلقني
هشام اي
روان …….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية روان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى