رواية أحببت منحرف الفصل التاسع عشر 19 بقلم رشا محمد
رواية أحببت منحرف الفصل التاسع عشر 19 بقلم رشا محمد |
رواية أحببت منحرف الفصل التاسع عشر 19 بقلم رشا محمد
أغار عليكي حبيبتي من كل شئ حولك حتي ملابسك
فلا أريد أن يراكي غيري ولا يلمسك غير أصابعي
فكيف لعاشق لا يغار علي معشوقته ????
????⚘????⚘????⚘????⚘????⚘????⚘
غرام : عيب يا آدم بلاش قلة أدب حد يشوفنا
آدم لف غرام ليه وشالها قعدها ع الترابيزة وباسها بوسة
طويييييييلة وقال : يااااااااه كنت هموت م الجوع يا
غرامي وتنهد تنهيده حارة ( هيييييح بقي ????????????)
غرام وضعت يديها حول رقبته وقالت : بص بقي
يادومي قلة أدب هنا وفضايح مش هينفع احنا لينا أوضة
تلمنا وطبعت بوسة رقيقة خفيفة علي فمه
ابتعد عنها آدم وقال : بقي كدا !! … يبقي ملهاش لازمة
بقي المفاجأة اللي أنا محضرها
غرام : ااا لاء استني بس هيا ايه المفاجأة ؟
آدم : لا خلاص ملهاش لازمة عشان أنت مستكترة عليا
بوسة وحضن حلوين وأنا أصلا عندي استعداد أخد أكتر
من كدا دلوقت ومش بالعافية
غرام نزلت من ع الترابيزة ووضعت يديها علي جانبيها
وقالت : نعمممممم!! ودا هتاخده ازاي بقي !!
آدم قرب منها ونظر لها من اصابع قدميها حتي رأسها
نظرة جريئة كلها شوق وحب متفحص كل جزء من
جسدها ووضع يده علي خصرها ونظر بعينيها نظرة
تلهب القلب ثم قربها اليه وبكل رومانسية باسها
من شفايفها وبعد فترة قال لها بصوت مبحوح : ها
عرفتي ازاي يا غرامي ولا اكمل عشان تعرفي
غرام ضربته ضربه خفيفة علي كتفه ثم قالت : ابعد بقي
كدا أنا مش هكلمك تاني واعطته ظهرها بخفة ودلع
ضحك آدم ضحكة رجولية جذابة وضمها اليه من ظهرها
وقال : طيب دومي حبيبك يهون عليكي !!
غرام : لاء طبعا ميهونش عليا ولفت وقالت مش هتقولي
بقي ايه هيا المفاجأة
آدم رفع حاجبه وبخبث قال : تدفعي كام وأقولك ؟
غرام : بطل بواخه بقي وقول عشان أحبك
آدم : م أنا متأكد أنك بتحبيني ها قولي تدفعي كام ؟
غرام : عااااا الأكل هيتحرق وطلعت تجري لحقت الأكل
علي آخر لحظة وقالت لآدم : طيب تعالي نتغدي الأول
وبعدين قولي ع المفاجأة
آدم : تمام أنا هغير وانزل ولينا كلام بعدين
غرام : يالا بسرعة عشان ناكل والاكل لسه سخن علي م
تغير أكون حضرت السفرة
طلع آدم علي غرفته غير ولبس شورت قصير أسود
وتيشرت كات أزرق ونزل دخل غرفة السفرة
غرام : نظرت له نظرة انبهار وحب بجمال جسده
الرياضي الجذاب ثم قالت : ايه اللي أنت نازل بيه دا !!
أنت مش عارف ان في بنات ف الفيلا بتنضف وكدا ايه
دا
آدم ضحك ضحكة عالية جذابة وهي تتفحصه
وتتفحص ملامحه الجذابة ثم غمز بعينه وقال : بتغيري
يا غرامي ؟
غرام بدلع : آه بغير ولو مغيرتش عليك هغير علي مين !!
آدم : بقولك ايه أنا مش جعان م تيجي نطلع أوضتنا
غرام : لاء يالا نتغدي وبعدين نطلع أوضتنا بس استني
وخرجت غرام وقالت للداده بلاش أي حد يخرج برا
المطبخ دلوقت لحد م نخلص غدا
الداده : طيب ولو احتاجتوا حاجة يا غرام هانم ؟
غرام : أنا هعمل كل حاجة يا داده متقلقيش
الداده : حاضر يا بنتي
رجعت غرام لآدم وبدأت تقدم ليه الأكل
آدم : أومال فين المتخصصين بتقديم الأكل؟
غرام : أنا اللي هقدملك واعملك كل حاجة يادومي
ابتسم آدم وقال : ودا بمناسبة الشورت والتيشيرت ولا
في مناسبة تانية
غرام : أنا بقول ناكل بقي بسرعة الأكل برد عشان تقولي
ع المفاجأة
آدم : ماشي يا غرامي براحتك
آدم وغرام خلصوا الغدا وآدم طلع الغرفة وغرام نادت
علي الداده وقالت : احنا خلصنا الغدا ياداده من فضلك
خليهم ينضفوا السفرة
الداده : حاضر يا غرام هانم
وطلعت غرام الأوضة وفتحت باب الغرفة ودخلت
وقفلت وراها لقت آدم يقف وبيده الباسبورات وتذاكر
السفر جريت عليه غرام وقالت ايه دا يا دومي هيا دي
المفاجأة !!
آدم : أيوه هيا يا غرام
غرام نطت حضنته جامد وفضلت تبوس ف خدوده
وتقول بحبك أوي يادومي
آدم حضنها من خصرها وقربها ليه وقال : عارفة هنروح
فين يا غرامي !!
غرام : مش مهم يا دومي المهم انك معايا نغير جو
ونتفسح
آدم : هنروح المالديف يا غرامي
غرام : وااااااااااااو بجد !!
آدم : أيوه بجد ياقلب دومي ويالا حضري الشنط وغيري
يادوب نلحق
غرام : ربنا يخليك ليا ياحبيبي ثواني أكون جاهزة
آدم : وأنا هكون جنبك هنا هخلص شوية شغل ع
اللاب توب
غرام : ماشي يادومي
جرت غرام ع الخزانة حتي تجهز الشنط وذهب آدم
وجلس علي الأريكة يتابع أشغاله ويتابع غرام أيضا
وفجأة وقف آدم وقال : ايه دا يا غرام اللي أنت بتحطيه
ف الشنطة ؟
غرام : دا المايو يا دومي
آدم : مايوووو ايه وزفت ايه!! ومين قالك انك هتلبسيه!!
غرام : يعني ايه مش فاهمة مش أنت بتقول رايحين
المالديف !!
آدم : وهو عشان رايحين المالديف نقوم نقلع!! لاااا خلينا
هنا أحسن طالما فيها مايوو
غرام : وفيها ايه يا آدم مش كل الناس بتلبس مايوو
آدم بعصبيه وصوت عالي : متعصبنيش عليكي عشان
معملش حاجة تزعلك أنت فاهمة!!
غرام : لا لا خلاص شوف أنت عايزني ألبس ايه وأنا
البسه
آدم : تلبسي أي حاجة محترمة وبلاش القلع الكتير دا
ماشي !!
غرام : حاضر يادومي بس أنت متزعلش نفسك
آدم شدها أخدها ف حضنه وقرب همس ف أذنها بنعومة
ورومانسية وقال : خلصي بسرعة والبسيلي المايوو دا
عشان أشوف حكايته ايه وغمز بعينه وباسها في شفايفها
بوسة ناعمة ورقيقة …………
يتبع…..
لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق الطفولة للكاتبة هنا
لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق الطفولة للكاتبة هنا