روايات

رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة الحادية عشر 11 بقلم رحمة محمد

رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة الحادية عشر 11 بقلم رحمة محمد

رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة الحادية عشر 11 بقلم رحمة محمد

رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة الحادية عشر 11 بقلم رحمة محمد

_ابعدي ايدك عني وعن ولادي يساره.

ساره بحقد :ولادك هيكونو ملكي ف يوم من الايام بعد ما تموتي.

وسبتها وخرجت.

______________________________________

تاني يوم.

ف القصرر.

تدخل اسماء وهي ممسكه بفستان متغطي.

اسماء :لو سمحتي.

الخدامه:اي يفندم.

اسماء :فين جناح جميلة بعد ازنك.

الخدمة فوق على اليمين اخر الممر.

اسماء :شكرا.

دخلت اسماء على جميله الاوضي وهي كانت منسدلت الشعر.

جميله :ادخل.

اسماء بابتسمامه :عااا جيت.

جميلة بتفكير  :نورتي.

اسماء بستغراب:مالك اي مضيقك دا انهارده فرحك.

جميلة بحزن :فرحي من غير أهلي.

اسماء :بعد كدا ام تروحيلهم با احفدهم هينسو..

جميله :معتقدش.

اسماء:فكي كدا يعروسه اي الشعر القمر دا.

جميله :هههه دا انا منكوشه..

اسماء :مش يلا نبداء.

جميله بتلقئيه:ف اي.

اسماء بتغمز :ف حجاتك كا عروسة.

الباب خبط ودخلت رحمه ولكن قدمها ثبت مكنها من صدمتها وأسماء كذالك.

رحمه :اسماء.

اسماء وهي مصدومه :رحمه انتي ف مصر.

رحمه وبداء الدموع عليها :انا لازم امشي.

اسماء :مسكت اديها :استنى.

جميله :انتو تعرفو بعض.

اسماء وهي لسه عنيها على رحمه:مرات محمد.

جميله بصدمه :اييي ازاي.

اسماء :تعرفي هو عامل ازاي من غيرك!

مابتردش.

اسماء :تعرفييييي ردي عليا.

رحمه بعصبيه :هرد عليكي اقولك اي انا عارفه اني جبانه وهربت بس كان غصب عنييي خسرت ابني والدنيا ضلمت.

اسماء بعصبيه :باين الدنيا الضلمه، جينس وتشرت وشعرك فعلا باين اوي.

رحمه وهي بتلف وشها النحيه التانيه ووشها كلو دموع :مش محتاجه انك تظلميني.

رحمه بصت ل جميله :انا همشي، دلوقت هجيلك بليل.

وسبتهم ومشيت.

جميله :ازاي مراتو وانا معرفش.

اسماء وهي سرحانه :محمد لو عرف وجودها هيعمل اي.

جميله :اسماء بتقولي اي.

اسماء:مفيش

_________________________________________

ف المخزن.

_يعني محمد سبب كل دا وسارة.

كريم ووشو كلو جروح :اهه هو ال خلاني اعمل كل دا.

يونس بحقد :ليييي.

كريم :تقريبا بينتقم ل مراتو.

يونس بغموض:مراتو!

________________________________________

ف القصر بليل.

ف جناح جميلة.

اسماء بابتسامه :اخر لمسه اهو.

جميله بدموع :شكلي حلو.

اسماء:هتبوظي الميكب بطلي متعيطيش.

جميلة عيطها زاد.

اسماء :بتعيطي لى دلوقت

جميله :اهلي يا اسماء.

اسماء :متقلقيش هيسمحوكي، بس خد هنا انتي بتحبيه

جميله :معرفش بس مشدودالو.

بعد دقيقة نزلت هي وجميله، المكان كلو كان بيتكلم عن جميله وبطنها ال منفوخه ف الفستان الأبيض.

وقف يونس مصدوم من جملها الشدو بطريقه غريبه.

حاتم انصدم من جمال اسماء ف الفستان الأحمر ال مدى ل ملامحها جمل هو جمالها.

قرب يونس ومسك ايد جميله.

حاتم وقف جنب اسماء:انتي طالعه حلوه اوي.

اسماء بكثوف :هاا.

اسماء اول ما شافت محمد راحت عليه.

اسماء :اي ال جابك.

محمد بستغراب :جبني ازاي انتي مجنونه انتي ال قولتي.

اسماء :ماشي يعم ماشي.

دخلت رحمه بفستان اسود قصير وشعر مفرود وسلمت على جميله.

جميله بهمس :بعد الخرا دا هعرف كل حاجه.

كان القصر مليان بالناس والصحفين أكبر رجل أعمال ف العالم بيتجوز وكمان زوجتو حامل.

اسماء كانت وقفه مش عارفه ازاي تمنع محمد ان يشوف رحمه بس الزحمه كانت مسعده وقفت رحمه بعيد وهي بتتفرج.

بعد كدا قررت تخرج بعيد عن الدوشة ف الجنينه.

جوه ف القصر.

اشتغلت مسيقي هاديه وبداء كل ثنائي ف الرقص.

جميلة وهي بتبصلو :انا تعبت.

يونس وهو بيرقص معاها :عاملك مفاجأه.

جميله بالامبالاه:مفاجأه اي دي.

يونس مسك اديها وطلعها تقعد على الكرسي وشاور لحد.

جميله وقفت من الصدمه :مامااا بابااا

يونس بهمس:متعيطيش ااميكب هيبوظ والناس هتتخض.

بدأت جميله تحضن مامتها.

جميله :وحشتيني اوي يا ماما.

يتبع..

لقراءة الحلقة الثانية عشر : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!