Uncategorized

رواية جميلتي الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم نيفين أحمد

 رواية جميلتي الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم نيفين أحمد

رواية جميلتي الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم نيفين أحمد

رواية جميلتي الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم نيفين أحمد

ادهم: اعاااااااااااا الحقوني انا فين يا لهوووووتي 
مازن من بعيد : هههههههه هههههههه هموت مش قادر 
الكل جه علي صوت 
ملك : مين عمل فيك كده يا عيني 
مالك بخبث : متخفش هنسعدك وننزلك
ادهم : وحيات عيالك يا شيخ انا عارفه مين الي عمل فيه كده وحرمت وربنا حرمت ???????? نزلني 
مازن بضحك : هههههههه تستاهل هههههههه استني نجبلك سلم تنزل من علي شجره لتقع وتموت 
مالك بتأثر :ويبقي قضاء وقدر 
ادهم : حرام عليكم دانا اخوكم وبيعيط ويقول معندكمش اخوات بلاستيك 
مالك : خلاص طلما هتقعد تضحك خليك فوق 
ادهم بتسرع: لا لا انا اسف نزلني ???????? 
مازن جاب السلم ونزلوا وبعد ما نزل لقوا تشرت بتاعوا من وراء مكتوب تاخد غيرها يا حبيب 
الكل شاف كده مات علي نفسه من الضحك 
ملك : متزعلش هخدلك حقك 
مالك سمعها فقال : هتخدي حقه من منين بقي ???? 
ملك بخوف : احم اكيد من الي عمل فيه كده وانت اخوه واكيد مش هتسيب حقه صح وراحت علي خيمه جري 
مالك بضحكه جاذبه: ههههه هنشوف هتخدي حقه ازايه يا قلبي 
مازن : بقولك ادم مطلهوش حس يكون حصله حاجه تعال نشوفه 
مالك : تعال 
راحوا لقوا لسه نايم في سابع نومه 
راح مازن جاب حاجه خفيف حدفوها بيه بردو مصحيش 
مالك : مش هينفع ده نومه تقيل وممكن ينام هنا بساعات فسي العوامه وخلاص 
مازن : هههههههه ماشي براحتك هههههههه 
راح حدف حاجه خرمت العوامه 
ادم بعد ما نزل في مياه طلع وقال الحقوني بغرق بغرق اختصبوني ورموني في بحر هموت ???????? 
هههههههه مالك ومازن وقعوا علي الارض من كتر الضحك هههههههه هههههههه 
وملك وادهم جم علي صوت 
ادهم : اخويا حبيبي احنا سابقون وانتم الحقون 
ملك بخوف : مالك طلعوا هيموت حرام عليك ده مفهوش هزار 
مالك : متخافيش مش هيحصله حاجه 
ادم : وربنا انا غبي وحمار بس طلعني هغرق هغرق 
مالك راح نزل وطلعوا وقاله هاا ياعم الحنين انت وهو هتعدلوا ول لا 
ادم وادهم : الي تومر بيه هيحصل 
مازن : هههههههه هههههههه مش قادر هموت هههههههه احسن عشان نبهتكم 
ملك : جابت شال وحطتوا علي ادم الي بيرتعش 
وأدت جاكت لي مالك 
مالك : تسلميلي ???? 
ملك بشجاعه : انت غلس ورخم ولو جيت جنبهم تاني هضربك 
ادم وادهم : لا ونبي بلاش انتي هنضرب اكتر ???????? 
مالك بتبريق : كلام ده ليا انا يا ملك 
ملك بشجاعه خارجيه وخوف داخلي طبعا : اها ليك انت ومازن وراحت جريت علي الخيمه 
مازن : انا عبد المامور مليش فيه 
مالك : ماشي يا ملك بتتحديني هنشوف ???? 
ادهم وادم : ربنا يستر وخد بعضهم ومشيوا من قداموا بسرعه 
عند جميله وادم كبير 
جميله لبست ودخلت غرفة العمليات بس كانت خايفه اوى 
بس اتشجعت لم شافت ادم وهو نايم وبدأت العميله 
بعد مرور ٥ ساعات طلعت جميله من العمليات 
تقي جريت عليه : اخويا عامل ايه هو كويس صح صح قولي صح 
حسام : اهدي عشان نعرف يا حبيبتي 
جميله : الحمد لله العملية تمت بس لازم يتعدي ٢٤ ساعه دول علي خير عشان يكمل و…. ومقتدرش تقول يعيش لان مش عايز تتدى احتمال يحصله حاجه 
تقي : يارب يارب وقعدت تدعي 
وحسام : معها وبيدعيله 
جميله راحت علي غرفتها تغير وبعدها شافت الجواب مقدرتش تستني وفتحتوا 
انصدمت من الي في جواب وقعدة تعيط جامد 
عند سندس ومصطفي 
مصطفي بصوت خافض : بسبس يا سوسو 
سندس :……. 
مصطفي : راح باسها من خدها 
سندس : لا رد بردو 
مصطفي : راح جاب مياه ودلقها عليها 
سندس : الحقوني بغرق يا ماما ???????????? 
مصطفي : قعد يضحك عليها???????????????????? 
سندس : حد يعمل في حد كده ويصحيه بطريقه دي وغضبانه بقي 
مصطفي : اعمل ايه جربت معاكي الحنيه و الهدواء منفعش قولت اجرب المقالب ????????????   
سندس : وربنا ما هسيبك وطلعت تجري وراه 
مصطفي : نزل يجري علي سلم راح عمل نفسه وقع ورجله وجعها 
سندس بخضه: مصطفي مصطفي انت كويس وبتعيط ???????????? 
مصطفي : بأس دماغها وقلها مفيش حاجه خلاص متعيطيش بهزر معاكي 
سندس سمعت قال بيهزر نزلت فيه ضرب وعضته من أيده جامد 
مصطفي : اعاااااااااااا يابت العضاضه باكلك لحمه وبرضو مش هتبطلي عض فيه 
سندس بضحك : لا لحمام احلي وليها طعم تاني يا قلبي ???????????????? 
مصطفي : طيب انا كونت عملك مفاجاه يا عضاضه هانم 
سندس : ايه هي 
مصطفي بخبث : تدفعي كام 
سندس بخبث اكتر : براحتك وفتحت بوقا عشان تعضه 
مصطفي بتسرع : خلاص خدي 
سندس : اول ما شافت تذاكر قعد تعيط وقالت انت بجد هتعمل كده 
مصطفي : طبعا وخدها في حضنه وقالها …..
يتبع…
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة ياقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى