Uncategorized

رواية حب وجنون الحلقة العاشرة 10 بقلم ياسمين جمال

رواية حب وجنون الحلقة العاشرة 10 بقلم ياسمين جمال

رواية حب وجنون الحلقة العاشرة 10 بقلم ياسمين جمال

رواية حب وجنون الحلقة العاشرة 10 بقلم ياسمين جمال

وصل غيد وروما وليلى الشقه 
وقف  الجميع إمام باب  الشقه 
روما وليلى انبهروا بجمال  الشقه ودخلوا  بينما كان غيد يدخل الشنط 
روما :روعة 
غيد :عجبتك 
روما :خالص حبيتها 
غيد :طب متحبى صاحب الشقه 
روما :غيد ????
غيد وهو يمسك خدودها مثل الأطفال:مكسوف  يحبى 
ليلى :احم نحن هنا 
غيد :هو ايه إللى خلانى اجيب البت دى معايا 
روما :وهى ترفع كتفها معرفش 
ليلى :بقى كده ماشى 
غيد  :طب انا عايزة انام يلا يروما
روما:وانا مالى روح نام انا هنام مع ليلي 
غيد :نعم لا معنديش الكلام ده  مراتى تنام ف حدنى 
روما :لا انت بتحلم 
غيد :روما    
روما :لا   شالها  غيد ع كتفه وهى تدبدب ع ضهره  نزلنى يغيد 
غيد :أهدى كده  وحاضر هنزلك ف اوضتنا وادخلها 
ليلى :والله العظيم هبل  ودخلت هى إلى غرفتها 
….ف غرفه غيد 
انزلها غيد 
روما :سيبنى اطلع 
غيد :قولت لا يعنى لا 
روما :ايوه صح انت معكش هدوم 
غيد :وهو يفهم قصدها متخافيش افتحى الدولاب 
فتحت الدولاب وجدت هدومه 
ولكنها احست بأنفاسه تقع ع رقبتها  ويده تحاوط وسطها  
روما :غيد انت بتعمل ايه ابعد 
غيد :عادى بحضن مراتى حد عنده مانع     
روما :انا
لفتها غيد إليه ليصبح وجهه مقابل وجهها 
روما :غيد شنطتى 
غيد :شششش وهو يضع يده ه فمها ليقبلها ولكن  عندما احس بأنقطاع أنفاسها  بعد غيد وخرج ليأتي بشنتطها 
روما وهى مذبهله ومتعجبه من فعلته وهى تتحسس ع فمها ولكن احست بشئ غريب تجاهه ولكن رفضت الفكرة 
دخل غيد الغرفة بالشنطة  وجدها مثلما هى تتحسس شفتيها  ولكن عندما رأته انزلتها بسرعة 
روما :متعملش كده تانى 
غيد :والله انا لما بقربلك بنسى نفسى  
اخذت روما شنتطها وأخذت تفرغ الملابس لوضعها ف الدولاب خرج غيد من الحمام وهو يلف المنشفة حول وسطه 
روما :اعاااااااااااا
كتم غيد فمها بيده اسكتى هتفضحينا انا جوزك يهبله 
روما :هدأت وتركها وأخذت ملابسها لتأخذ الشاور
وخرجت من الحمام لتجده نائم ع السرير تسحبت نحو الباب لتفتحة ولكن جائها صوته من الخلف 
غيد :راحة فين يحراميه 
روما :انا حراميه 
غيد:اه إللى يتسحب عشان مينمش ف حضن حبيبه 
يبقى حرامى هاه   تعالى الباب مغلق 
روما :حاضر ذهبت روما ناحيه الكنبه 
غيد :قولت هنا وشاور ع السرير 
روما :حاضر وذهبت نحو السرير لتنام ع طرفه وتكاد تقع 
غيد :تعالى شويه هتقعى كده   دخلت روما شويه 
ليحتضنها غيد من الخلف يلا نامى استسلمت روما للنوم        
صحى غيد ع صوت اذان الفجر ليقوم لأدائها 
غيد :روما اصحى صلى الفجر 
قامت روما 
غيد :انا هتوضى وانتى روحى صحى ليله وبعدين تعالى اتوضى عشان نصلى 
روما :حاضر 
ذهبت روما إلى ليلى
روما :ليلى قومى صلى الفجر 
ليلى :حاضر يماما هو غيد صحى ولا لسه تقولها بنعاس 
روما :ماما مين يحاجة انا روما وغيد صحى أيوة 
قامت ليلى بسرعة بخوف طائرة ع الحمام لكى تتوضأ 
روما مالها البت دى عيله مجنونه والله   
غيد :روما
روما :خرجت من الغرفة ذاهبه إليه  نعم 
غيد :قولتلك روحى صحيها  وتعالى مش تنامى انتى هناك   يلا ادخلى اتوضى 
روما :حاضر 
خرج الجميع ليصلوا  وصلى غيد بهم فهو الإمام 
وقرأوا قرآن وبعدها ذهبوا للنوم  آمنين 
يتبع..
لقراءة الحلقة الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق ياسين للكاتبة سمسمة سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى