Uncategorized

رواية أحببت زين الرجال الفصل العاشر 10 بقلم منة الله الطنطاوي

 رواية أحببت زين الرجال الفصل العاشر 10 بقلم منة الله الطنطاوي

رواية أحببت زين الرجال الفصل العاشر 10 بقلم منة الله الطنطاوي

رواية أحببت زين الرجال الفصل العاشر 10 بقلم منة الله الطنطاوي

كريم قفل مع ملك وراحلها 
ملك : خير ياكريم في اي
كريم : بصي كنت عاوزك تيجي النهاردة النادي 
ملك : النادي لية 
كريم : بصي انا بحب بنت خالتي والنهاردة عمل لها حفلة وكدا وكنت عاوزك تكوني موجود وتجيبي شروق معاكي قولتي أي 
ملك ؛ تمام ماشي هكلم شروق ونيجي والف مبروك
كريم : تسلميلي يالوكة يارب وعقبالك ياموزة ????
ملك : ماشي ياخويا سبني ادخل اخد إجازة واكلم البت شروق 
كريم : انا مشيت اساسا ????
ملك : الو ياشروق بقولك اجهزي وهعدي عليكي بليل 
شروق : لية 
ملك : كريم هيخطب بنت خالتو وعامل ليها مفاجاه
شروق : عقبالنا يااااارب اشطا هستناكي سلام
ملك : سلام 
دخلت ملك لمازن
ملك : مستر مازن ممكن اخد بقيت اليوم إجازة 
مازن : ماشي ياملك كريم قالي 
ملك : تمام بعد اذنك
مازن : اتفضلي
خرجت ملك من الشركة وراحت علي البيت 
ملك : ماما انا جيت 
ام ملك : ماشي ياملك 
ملك : ماما انا خارجة شوية كدا 
ام ملك : لية 
ملك : عندي حفلة النهاردة ولازم تكون موجودة 
ام ملك : ماشي بس مش تتاخري 
ملك : اشطا ياعسل هدخل اجهز انا
______________________________________
____________
في بيت شروق
شروق : ماما انا خارجة انا وملك رايحين حفلة يمكن القي واد حليوة كدا 
ام شروق : طلما ملك معاكي ماشي 
شروق : ???? اشمعنا ملك يعني 
ام شروق: علشان انتي هبلة هضمن ملك معاكي اكتر علشان لو عملتي حاجة 
شروق : انا داخلة البس احسن أي الأمهات دي 
ام شروق : ربنا يرزقك يا ابن الحلال
شروق من جوة : ياارب ????????
( هتموتي انتي ياشروق طب استني انا الاول طيب ???????? ) 
___________________________________________________
في فيلا زين 
سامية : يلا ياجماعه جهزتم ولا لسة 
سعاد : انا خلصت 
سامية : وانتي ياقمر 
قمر : انا خلصت اهو ياخلتو خمس دقائق بس 
سامية : ماشي بس يلا بسرعة 
____________________________________________________
خلصت ملك ونزلت 
ملك : انتي فين ياخرا انا داخلة الشارع اهو 
شروق : انا تحت البيت يلا بسرعة لحسن اتشقت وانا حلوة كدا ????????????
ملك : شوفتك وقفلت في وشها
شروق : انتي بتقفلي في وشي 
ملك : ياشيخة اتنيلي 
شروق : ها قوليلي أي رايك حلوة صح 
ملك : اة اوي 
شروق : يابنتي انا كان بيجيني عرسان من وانا في الابتدائي
ملك : لية هيتجوزو طفلة 
شروق : يلا بت امشي 
ملك : طب يلا ياختي تاكسي اهو 
ركبم التاكسي وراحم علي النادي 
____________________________________________________
سامية : يلا ياجماعه 
سعاد وقمر : يلا 
قمر : بس انا مش فاهمة ياخالتو انتي ملبساني فستان لية ما كنت لبست بنطلون وبلوزة وخلاص
سامية : مالو الفستان دا قمر عليكي بسم الله ماشاء الله
قمر : شكرا ياخالتو طب زين وكريم هيجوم 
سامية : ايوا انا هكلمهم ولما يخلصم يجولنا علي هناك 
قمر : تمام 
خرجم من الفيلا وركبم العربية وراحم علي النادي 
____________________________________________________
في النادي 
مازن : مالك يابني في اي 
كريم : مش عارف متوتر شوية وزين لسة مجاش 
مازن : طب رن علية 
كريم : تمام بيرن علي زين 
زين : انا قدام منك اقفل 
مازن : أي 
كريم : بيقول جاي اهو 
زين : في أي مالك رن رن أي يابني انت اول واحد هتتجوز ياخويا 
كريم : اديك قولت اهو اخوياااا هااا اخوياااا يعني النهاردة المفروض تقولي كلمة حلوة 
زين : ماشي ياخويا الف مبروك وعقبال أما افرح بيك في الفرح يارب 
كريم : حبيبي تسلم 
مازن : طب ياخويا انت وهو انا …
كريم : في أي يابني مالك 
مازن : بص وراك 
كريم وزين بصم وراة لقي ملك وشروق داخلين زي الاقمر 
مازن : منزلش عينو من عليها 
ملك : احم ازيكم عاملين اي 
كريم : الحمدلله شكرا انكم جيتم 
شروق : عادي يابني انت زي اخونا 
كريم : بص أي القمر دا بجد انتم حلوين اوي 
ملك وشروق : شكرا 
ملك : ازيك يامستر زين 
مازن : وهو بيبص علي شروق حلو اوي 
شروق : اخدت بالها واتكسفت 
مازن : احم وبعدين أي مستر دي احنا برة الشغل يعني قوليلي مازن عادي 
ملك : تمام 
مازن : اعرفك دا زين اخو كريم الكبير وصاحب الشركة 
ملك : ايوا طبعا اعرفو اتشرفت بمعرفتك 
زين : شكرا بس مش هعلق علي كلمة اخ فكرها 
ملك : والله انت الغلطان مش انا 
زين : بردو تمام 
مازن : خلاص ياجماعة حصل خير في اي 
زين وملك : خلاص مفيش حاجه وبصم لبعض 
كريم : خلاص ياجماعة داخلين علينا 
مازن : طب يلا تعالو نقف في حتة بعيد يلا 
دخلت سامية وسعاد وقمر 
سامية وسعاد بعدم عن قمر 
قمر : هو في أي ياجماعة 
كريم من وراها في اني بحبك اوي تتجوزيني 
قمر بصت لية انت بتتكلم بجد 
كريم : ايوا وبقولها قدام الناس دي كلها بحبك قولتي أي 
قمر : قلبها كان بيرقص 
كريم : هااا 
قمر : موافقة 
كريم : شال قمر ولف بيها وقعد يقول بحبكككك ♥️♥️
مازن : كان بيبص علي شروق
زين : كان بيبص علي ملك وحس بشعور غريب جداً
كريم نزل قمر ورقص معاها علي اغنية نصيبي وقسمتي 
وبعدها بفترة الناس سقفت وكانت فرحانة 
وبعدين كريم اخد قمر وراحم عند سامية وسعاد 
سامية وسعاد : مبروك ياحبيبي 
كريم وقمر : الله يبارك فيكم
ملك وشروق : مبروك 
كريم : اعرفك دي ملك ودي شروق صحابي وزي اخواتي 
قمر : الله يبارك فيكم 
مازن وزين : مبروك 
كريم وقمر : الله يبارك فيكم وعقبالكم 
مازن : يارب وبص لشروق 
شروق : اتكسفت وقالت طب يلا احنا ياملك 
ملك : اة يلا 
كريم : انتم لحقتم 
ملك : معلش مرة تانية ومبروك وعقبال الفرح 
قمر : شكرا وكنت عاوزة اخد ارقامك نتكلم اصل معنديش صحاب قولتي أي 
ملك : اة طبعا خدية من كريم 
قمر : تمام 
ملك : يلا ياشروق 
مازن : انتم هتروحم لوحدكم
ملك : ايوا اومال أي 
مازن : لا طبعا هاجي اوصلكم
شروق : لا اصدي يعني مش عاوزين نتعب حضرتك 
مازن : ولا تعب ولا حاجة يلا 
ملك : تمام يلا ياشروق سلام ياشباب مبروك ياطنط 
سامية وسعاد : الله يبارك فيكي يا حبيبتي وعقبالكم يارب
ملك وشروق : تسلمي 
خرجم من النادي وركبم عربية مازن 
زين : كان مش عارف الاحساس العندو 
بعد فترة وصل ملك البيت يلا ياشباب عاوزين حاجة 
مازن : شكرا
ملك : طب اتفضل عندنا شوية 
مازن : شكرا يدوب علشان الحق اروح 
ملك : شكرا تعبتك معايا
مازن : لا عادي ولا يهمكم وبص لشروق تعبكم راحة 
مازن سلام 
مشي مازن وراح علي بيت شروق وهو عارف البيت من يوم الحدثة 
وصل مازن بيت شروق
شروق : طب تعالي اشرب حاجة 
مازن : قريب انشاء الله
شروق : ماشي سلام 
مازن : شروق 
شروق : نعم 
مازن : كنتي زي القمر
شروق : شكرا وطلعت علي البت 
مازن : هههههه مجنونة 
راح مازن علي بيتة 
_____________________________________________________
وصلم كلهم الفيلا وكلو طلع نام علشان كان يوم طويل 
كريم : بيكلم قمر في الفون 
وسلمية وسعاد : نامو ????????????
زين : كان بيفكر في ملك هيا لية قاعدة جوة دماغي مش راضية تخرج يمكن حبيتها لا هو انا لحقت دا انا لسة شايفها وبعدين انا معرفش حاجة عنها غير اسمها بكرة اشوف الموضوع دا لا انام احسن 
يتبع……
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية إقرار بالانتحار للكاتبة فاطمة ابراهيم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى