روايات

رواية احببت مجنونتي الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة الرحمن

رواية احببت مجنونتي الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة الرحمن

رواية احببت مجنونتي البارت الرابع

رواية احببت مجنونتي الجزء الرابع

رواية احببت مجنونتي
رواية احببت مجنونتي

رواية احببت مجنونتي الحلقة الرابعة

في الصباح يوم جديد
في المستشفي
كارما: بقتي كويسه النهارده
سميه: كويسه ي حبيبتي
كارما: الحمدلله
بعد وقت جاء سالم وعاصم وماجد وسراج
سالم: عامله اي ي بنتي
سميه: الحمدلله ي بابا
سالم: علفكره انتو هتقعدو معانا في القصر
كارما:بس
سالم بعصبيه: كارما مفيش بس مفهوم
كارما: مفهوم
وبعد وقت رجعو الفيلا
سالم: كارما سراج تعالو معايا
ذهبو
سالم: اقعدو
سالم: انا عارف ان انتو مش عاوزين تقعدو هنا بس انتو ليكو زي ولاد عمكم انا عاوز اموت وانا مطمن انكو بخير
كارما وسراج: بعد الشر عليك ي جدو
سالم: هي دي سنه الحياة ولو حد ضيقو هعمل اللي انتو عاوزينو
كارما: خلاص ي جدو احنا هنقعد معاك
سراج: اللي حضرتك تؤمر بي
سالم: حبايب قلبي يلا بقا عشان نفطر
علي الصوفره
سالم: امال زين وأسد فين
نور: زين في الشركه من امبارح كان في ورق بيخلصو وأسد عندوا جتماع
سالم: تمام ماشي
وبعد وقت
سالم: كارما من بكره تروحي جمعتك وانت كمان ي سراج
كارما وسراج: تمام
كارما طلعت اوضته ولقت حد بيخبط
كارما: ادخل
زينه: ممكن اقعد معاكي شويه
كارما: تعالي انا كده كده كنت فاضيه
زينه: انتي اسمك كارما مش كده
كارما: ايو وانتي زينه صح
زينه: صح دايما بابي كان بيقول عليكو انتي وسراج
كارما: طول عمري بحب عمو وطنط سلمي الله يرحمها
زينه:الله يرحمه
كارما: اه صحيح هو انتي في سنه كام
زينه: في تلاته اعدادي
كارما: ربنا معاكي وتطلعي من الجحيم علي خير
زينه بضحك: لي هي صعبة اوي كده
كارما: اوي ي بنتي والله
زينه بضحك: الله يطمن قلبك وانا بقا هروح الجحيم
كارما: ماشي لو حاجه وقفت معاكي قوليلي انا شطوره
زينه: اكيد باي ومشت
كارما فضلت تذاكر
وبعد وقت
داليا: كارما هانم
كارما: نعم
داليا: سالم بيه بيقول لحضرتك العشا جاهز
كارما: انا مش جعانه دلوقتي
داليا نزلت
بعد وقت
كارما: انا جعانه اوي كان لازم اقول مش جعانه يعني اما انزل اشوف حاجه اقولها
ناديه: اي ي كوكي
كارما: اي انتي ي ناديه ي اللي مصحيكي
ناديه: بتفرج على المسلسل لسه جديد ي بت ي كوكي
كارما بستغراب: مسلسل
ناديه: اه انتي صاحيه لي
كارما: كنت جعانه
ناديه: خلاص اقعدي وانا هقول لي داليا تجيبلك اكل
كارما: لا ي حبيبتي خليها وانا هروح
ناديه: ماشي وبلامره اعملي معاكي فشار وتعالي قبل المسلسل ما يبدا
كارما بضحك: حاضر ي ناديه
وبعد شويه كانت كارما وناديه بيكلو فشار وبيتفرجو علي المسلسل
ناديه بنوم: انا هقوم انام
كارما: ماشي بكره هبقا اقولك اي اللي حصل في المسلسل
بعد شويه دخل زين
زين: خلاص بقا ي أدم مكنتش ام حدثه وقفل
زين: مين الموزه دي مين كارما
كارما بضحك: حازم حازم
زين بضحك: بسيوني بسويني
زين: عامله اي
كارما: تمام ي شق
زين: لسه هبله زي ما انتي
كارما: يعني انت اللي عاقل يعني
زين: ولسانك طويل بردو
كارما: فاضل تكه وهضربك
زين بضحك: خلاص بس اي اللي مصحيكي لحد دلوقتي
كارما: مفيش ي خويا الوليه تيتا نزلت لقتها قعده بتتفرج على مسلسل تركي
زين: هي تيتا وصلت لتركي
كارما: واكتر والله
زين: خلي بالك بقا
كارما بضحك: ماشي انا هطلع انام لاني عندي جامعه بكره
وطلعت
والكل نام
يوم جديد
تقوم بطلتنا المجنونه وترتدي ملابسها وتنزل
كارما: صباح الخير ي نادي
سميه: عيب ي كارما
ناديه: لا عادي ي سميه دي حبيبتي
سميه: اطلع منها انا يعني
دخلت نادين
نادين: صباح الخير
كارما: لا قولي صباح العسل صباح الورد
نادين: سميه انتي متأكده ان البت دي مش ولد
كارما: جر اي نينو
نادين بضحك: نينو كمان
كارما: بقولكو اي انتو فاضين انا ماشيه
ناديه: طب اي اللي حصل في المسلسل
كارما: لما اجي مش هوصيكي تعملي بقا فشار وكيكه وشويه حاجات حلوه كده ماشي
ناديه بضحك: حاضر
كارما: يحضرلك الخير يارب
وطلعت
كارما: صباح الخير وباست ايد جدها
سالم: صباح الورد ياحبيبتي
كارما: كنت عاوزه اقولك حاجه ي جدو
سالم: قولي
كارما: هو انت بتحلو ولا انت كده
سالم بضحك: لا انا كده
كارما: طب كويس طمنت قلبي
سالم: طب اقعدي كلي ي مجنونه
كارما: لا دا انا ألحق اروح الكليه
سالم: مفيش طلوع غير لما تكلي
كارما: عشانك بس ي جميل
اسد: صباح الخير
الكل: صباح النور
سالم: اسد ابقا وصل كارما الكليه
اسد: حاضر ي جدو
وبعد وقت خلصو اكل ومشت كارما مع اسد
في العربيه تلفون كارما رن
كارما: الو اي ي إسلاو وفتحت مكبر الصوت و بتعدل طرحتها
إسلام: ايو ي ست هانم اخيرآ رديتي
كارما: معلش ي عم
إسلام: ي تري حضرتك هتيجي الجامعه ولا ناويه تغيبي تاني
كارما: لا جايه
إسلام: أسيا عاوزه تكلمك
أسيا: اي ي كلبت البحر فينك
كارما: جايه سلام
وقفلت
اسد: مين اللي كنتي بتكلمي دا
كارما: دا إسلام زميلي في الجامعه
أسد: تمام
كارما: اسد ممكن طلب بس
أسد: قولي
كارما: ممكن بس بعد مااخلص الجامعه تبقا تعدي تخدني عشان طويل
أسد: تمام انتي بتخلصي امتا
كارما: علي الساعه 5كده
أسد: تمام ماشي
وبعد شويه وصلت للجامعه ونزلت
كارما: هلا ي شباب اوبا مين الجامده دي
خلود بضحك: خلود
كارما: عاشت الاسامي ي خوخا محسوبك كارما
خلود: اهلا ي كوكي
أسيا: كل دا تأخير
كارما: معلش
كارما: اي ي إسلاو عامل اي
إسلام: اهلا ي ختي
خلود: طب يلا بقا ندخل المحاضره
اما عند أسد
دخل أسد الشركه بكل هيبه
وقال لسكرتيره بتعو
اسد: منار هتيلي ورق الصفقه
منار: حاضر ي مستر اسد
اسد: وخلي ادم يجيلي المكتب
وبعد شويه
اسد: ادخل
منار: دا ورق الصفقه ي مستر اسد
أسد: تمام ماشي اتفضلي
خرجت منار ودخل ادم ملحوظه (ادم يبقا صاحب أسد وزين من زمان اوي)
ادم: اي ي أسد
أسد: الوفد الامريكي هينزل امتا
ادم: كمان يومين
اسد: انا عاوز كل حاجه تبقا تمام
ادم: متخفش ي اسد وطلع
نرجع بقا لكارما
كارما: مش دا الدكتور
خلود: ما الدكتور تعب ودا جه مكانو
الدكتور: ازيكم انا دكتور محمد اشرف انا هفضل معاكو لحد ما دكتور محمود يتعافا
وبدا في الشرح
الدكتور: انتو اخر سنه ليكو السنادي ف طبعآ لازم تروحو تضربو في شركات عشان تبقو مهندسين وبعد شرح كثير خلص
كارما: انا مش فاهمه حاجه
أسيا: كارما حبيبتي مش انتي عاوزه تشتغلي بعد الجامعه
كارما: ايو
أسيا: احنا بقا هنروح ندرب
كارما: اههه
إسلام: اه دي فاهمه ولا اه اي بظبط
كارما: لا ي عم فاهمه انا همشي بقا ومشت
وقفت وبعد وقت
كارما: اسد اتأخر اوي
جاء ثلاث شباب
الاول: بص بص الموزه دي
التاني: دي حلو اوي تعالي معانا ي بت
كارما: اجي معاكو فين وسع كده
التالت: باين عليكي بتحبي العنف وقربو منها
لكن………

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مجنونتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى