روايات

رواية احببت مجنونتي الفصل الخامس 5 بقلم حبيبة الرحمن

رواية احببت مجنونتي الفصل الخامس 5 بقلم حبيبة الرحمن

رواية احببت مجنونتي البارت الخامس

رواية احببت مجنونتي الجزء الخامس

رواية احببت مجنونتي
رواية احببت مجنونتي

رواية احببت مجنونتي الحلقة الخامسة

قربو الشباب من كارما
كارما بعياط: ابعدو عني
الشب بيقرب من كارما ولسه بيمسك ايديها حد مسك ايدو
اسد: محدش قالك ان اللي ميخصكش ملكش دعوه بي ونزل فيهم ضرب
واخد كارما ومشو
اسد: خلاص اهدي احنا مشينا
كارما كل ما تفتكر تعيط
اسد بعصبيه: اسكتي بقا
كارما سكتت
اسد بهدوء: اسف مكنش قصدي انا بس مش بحب الازعاج
كارما: ماشي
وبعد وقت وصلو
ناديه: مالك ي كوكي عيونك حمرا لي كده
كارما: مفيش حاجه ي تيتا عيوني وجعني شويه
نادين: ممكن يكون من قلت النوم
كارما: خلاص وانا طالعه انام
ناديه:اوعي تنسي بقا المسلسل
كارما: لا متخفيش دا انا هظبت المنبه
زينه: ابقي قوليلي انا كمان
كارما: خلاص ماشي
ناديه: هو فاضل ساعه ويشتغل
كارما: خلاص انا هطلع اغير هدومي وانزل
نور وهي دخله هي وزين
نور: اول مره احس ان الشغل متعب
زين: كويس انو خلص
كارما طلعت تغير
وبعد شويه نزلت
كان الكل بيتفرج علي المسلسل ماعدا سالم وعاصم وماجد واسد
كارما بضحك: طب ناديه وبتتفرج معايا اي كل دا
زين: تعالي يختي اقعدي
وقعدو يتفرجو علي المسلسل
بعد شويه
دخل عاصم وأسد
عاصم: هو في اجتماع ولا اي
زين: لا ي بابا دا مسلسل جديد
أسد: مسلسل دا لو مجتمع مش هيبقا كده
نادين: تعال بس ي عاصم دا جميل اوي
عاصم: ونبي اسكتي امال فين بابا وماجد
ناديه: في المكتب
عاصم راح هو واسد المكتب
في المكتب
سالم: تعالي ي عاصم
عاصم: نعم ي بابا
سالم: اسد عملت اي مع الوفد الامريكي
أسد: بعد بكره
سالم: انا عاوزه كل حاجه تبقا كويسه
اسد: متخفش ي جدو
ماجد: هما نزلين بكره مش كده
اسد: ايو
عاصم: انا من رأي نعمل حفله كأن بمناسبه نزولهم من امريكه وكده
سالم: فكره حلوه
وبعد شويه طلعو
كانو لسه بيتفرجو علي المسلسل وبيعيطو وزين وساجد زعلنين
عاصم: اي ملكم
ناديه بعيط: فريد في المستشفى
اسد: فريد مين
سميه: البطل
ماجد: انا اطلع انام احسن
سالم: بكره في حفله تمام
وبعد وقت المسلسل خلص وكل واحد طلع نام
كارما بجوع: انا هموت وأكل
نزلت سمعت صوت في المطبخ
دخلت المطبخ
كارما: اسد
اسد: اي اللي منزلك
كارما:كنت جعانه ونزله اكل
اسد: اقعدي انا بعمل اكل
كارما قعدت علي التربيزه وبتاكل الشوكلاته
كارما: هو انت ساكت علي طول كده
اسد: امال اقول اي
كارما: يعني اي حصل ندردش مع بعض شويه
اسد بصلها وكتم ضحتو علي منزرها
كارما: حاسه انك عاوز تضحك
اسد: لامش عاوز اضحك
بعد وقت حضر الاكل
كارما وهي نزله من علي التربيزه كانت هتقع لكن اسد لحقها وفضلو بصين لبعض
كارما بسرحان: يخربيت جمالك
كارما: احم احم وقعدو يكلو
وبعد شويه خلصو اكل
كارما: تحب اعملك معايا قهوه
اسد: لا انا هطلع انام وانتي كمان اطلعي نامي عشان تعرفي تقومي بدري
كارما: حاضر وطلعت
كارما فكرت شويه في اسد شويه كده نامت
اما عند أسد فضل يفكر شويه في كارما ويفتكر
فلاش باك(من كام سنه اسد: تعالي هنا ي كارما كارما بطفوله: ملكث دعوه انت ضلبتني وانا مخثماك
اسد: خلاص متزعليش بصي جبتلك اي شوكلاته اللي انتي بتحبيها اخدتها وابتسمت كارما: انا بحبك اوي ي اثد)
اسد: هتجنني ومعاكي ي كارما
ونام
في الصباح ✨
علي الصفره
سالم: متنسوش ان في حفله النهارده
عاصم: اكيد طبعا ي بابا
نور: كارما انتي هتروحي الجامعه النهارده
كارما: لا
نور: خلاص بعد ما نخلص نبقا ننزل نعمل شوبنج
كارما: خلاص ماشي
داليا: سالم بيه في واحده بره بتقول انها ايلين و نسرين بنت اخت نادين هانم
سالم: خليهم يدخلو
ايلين ونسرين: اهلا
الكل:اهلا
نادين:حبيبت قلب خالتو عاملين اي
ايلين: كويسين ي خالتو
نسرين: هاي ي اسد
اسد: ازيك ي نسرين وانتي ي ايلين عامله اي
ايلين: تمام الحمدلله
زين بحب: عامله اي ي ايلين
ايلين بحب: تمام الحمدلله
اعرفكم بقا ب ايلين ونسرين
(نسرين 24 بنت اخت نادين تعيش مع خالتها وهي واختها بابها وامها ماتو في حدثه تحب اسد ولكن اسد لا يحبها تغير من كل الاشخاص
اما بقا ايلين بنت طيبه اوي وجميله جدا لديه23 تحب زين وزين يحبها جدا)
سالم: طب يلا بقا عشان تلحقو تجهزو عشان حفله بليل مفيش شركه النهارده وانتي ي نسرين وايلين اطلعو ارتاحو شويه
في الليل كان الكل جاهز وكانو حلوين اوي
في الاوضه
كارما: والله انا قمر
نور: ي بت بطلي تجملي في نفسك شويه
كارما: طب بذمتك انا رضيها مش قمر
نور بضحك: وعسل كمان
ايلين: شكلي حلو
كارما بغمزه: لا قمر زين هيموت لما يوشفك
ايلين بكسوف: اي دخل زين في الموضوع
كارما: ي بت دا انتو الصبح عيونكم كانت فضحاكم مش كده ي نور
نور بضحك: ايوه
زينه بضحك: ابيه زين قمور وانتي قمرين وتخلفو تلات قمرات
كارما: ايو صح
وفضلو يضحكو
نسرين:مش يلا ننزل ونزلو
كارما: اوو نسيت الفون بتاعي هروح اجيبو انزلو انتو
ايلين: لا انا هنزل معاكي
كارما: ماشي ي جبانه
نسرين: احنا هننزل وانتو ابقو تعالو ورانا
ايلين: ماشي
وبعد شويه نزلت كارما وايلين وكانو قمر اوي
زين اول ما شاف ايلين سرح في جملها
اما بقا اسد انصدم من جمال كارما
وبعد وقت الحفله خلصت
سالم: كنت عاوز اقول حاجه بما أن كلكو موجودين
عاصم: خير ي بابا
سالم: اسد هيتجوز…………
الكل بصدمه:اي…….
تفتكرو مين اللي هتتجوز اسد

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مجنونتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى