روايات

رواية وعد رحيم الفصل الثاني 2 بقلم شهد وائل

رواية وعد رحيم الفصل الثاني 2 بقلم شهد وائل

رواية وعد رحيم الجزء الثاني

رواية وعد رحيم البارت الثاني

رواية وعد رحيم الحلقة الثانية

رحيم انتوا مين ولا شكلكم حراميه ولا ايه
وعد بصدمه لا لا احنا مش حراميه احنا هربنا من مرات ابويا
إبراهيم كمان الله اكبر
رغد المهم دلوقتي احنا فين
رحيم انتو ف*****
إبراهيم انتوا مش ينفع تكونو لوحدكم هنا
رغد احنا مش لينا حد هنا
إبراهيم عيب تقولي كدا يا ست بنات
رغد تسلم
وعد طب مفيش هنا مكان نقعد فيها لحد صبح
رحيم عندي
وعد عندك ازاي يعني
رحيم ضحك دماغك راحت لي بعيد الدوار بتاعنا كبير وفي امي ومرات عمي وعمتي وبنت عمتي وبنت عمي وعمي وابن عمي وامي وابويا
رغد العيله كلها عندكم
رحيم وضحك ايوا شوفتي يست
رغد نروح يا وعد لحد صبح
وعد طيب شكرا ليك
رحيم يلا بينا
______________________________________________________________________________________
ف قصر رحيم
سلطان وكان قعد هو ورحيم و ابراهيم ف المكتب
سلطان يبني ليجي لينا مصيبه
رحيم يابا دول بنات برضوا
إبراهيم واحنا عندنا بنات يعمي
سلطان طيب
برا
جني وانتي بقا اي الي جابك هنا
وعد بعيد عنك قتل*ت مرات ابويا
جني يمري
نورا معلشي أصل هيا جني كدا مش بتحب غير نفسها
وعد لا عادي هربت من مرات ابويا وابويا
صباح لي يبنتي تجيبي ليهم العار
وعد احنا تعبنا سنين واحنا بنضرب عشان حاجه مش لينا دخل بيها
صباح يقلبي يبنتي تعالي ف حضني
وعد واترمت ف حضن صباح وعيطت
صباح عيطي يبنتي عيطي
نرجس وكانت بتكلم بنتها شوفي البت كلت بعقل صباح
جني علي مين لو قربت بس من رحيم همو*تها
نرجس تربيتي
(الكاتبه: تربيه وس*خه الله الوكيل ومالك فرحانه كدا لي يست)
رغد وعد هيا الست دي بتبص عليا كدا ليه
وعد بضحك يمكن عايزاكي ل ابنها
رغد يماما لا يختي الطيب احسن مش عايزه ابنها ولا بنتها
رحيم وطلع هو و سلطان و ابراهيم
سلطان انتوا هتقعدو معانا لحد ما نجيب ليكم مطرح حلو
وعد شكرا يا عمو هيا اليله دي و هنمشي
سلطان انا قالت كلمه
وعد حاضر
رحيم امال فين الاكل يما
صباح من عيوني يلا يا بنات عل مطبخ
وعد تحبي نساعدك يا طنط
صباح الكل هنا بيقولي خالتي بلاش طنط دي
وعد حاضر يا خالتي نساعدك
صباح تعالي يا ست بنات
____________________________________________________________________________________( ف صباح يوم جديد
نجلاء بت يا وعد انتي يا بت
نجلاء دخلت تشوف الاوضه ملقتش حد
نجلاء بصويت يالهوي يالهوي البنات طفشت
نجلاء الووو يا محسن الحق بناتك جابت لينا العار
محسن انتي بتقولي ايه ياوليه انتي
نجلاء بخبث اه والله يا خويا بنتك كتبها ف ورقه انا طفشت مع حبيبي ومعايا رغد
محسن همو*تهم انا جاي ليكي
____________________________________________________________________________________ ف قصر
وعد نزلت الحديقه وشافت غرفه ف الحديقه دخلت تشوف دي غرفة مين
طلع وكان لفف الفوطه علي وسطه وعاري صدر
وعد بصدمه يالهوي
رحيم بصدمه انتي اي الي جابك هنا
وعد ولفت وشها انا اسفه والله معرفش أن دي غرفتك
رحيم ودخل الحمام لبس وطلع ليها كانت هيا وقفها مكانها من صدمه
رحيم وضحك خلاص لبست
وعد اسفه والله مش كان قصدي ادخل
رحيم عارف
وعد ينفع أسأل سوال
رحيم اتفضلي
وعد اشمعنا الاوضه بتاعتك هنا مش ف قصر
رحيم عشان بحب الحته دي جدتي الله يرحمها كانت بتحب المكان دا وانا كانت بحبها ف عملت غرفتي هنا
وعد ايوا فهمت ربنا يرحمها
رحيم تعالي نطلع برا عشان محدش يفتكر حاجه غلط
وعد يلا
جني****************
رحيم بعصبيه وزعيق*****************
وعد بعياط*************************

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وعد رحيم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى