روايات

رواية ورأيتك بقلبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم رنا أحمد التوني

رواية ورأيتك بقلبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم رنا أحمد التوني

رواية ورأيتك بقلبي الجزء التاسع عشر

رواية ورأيتك بقلبي البارت التاسع عشر

رواية ورأيتك بقلبي الحلقة التاسعة عشر

يوسف بصدمه: اي الي بتقولي دا ياحور
دخلت جميله وسمر ع الصوت
حور بعياط : الي سمعتو يا يوسف طلقني
جميله: اي ياحور الكلام دا يطلقك اي
حور بعياط: انا تعبت مش عايزه اكمل معاه
جميله : طب روح يا يوسف كول ياحبيبي وانا هفهم منها فيه ايه
يوسف : بعد ازنك يا طنط سيبيني معاها خمس دقايق هقلها حاجه خرجت جميله وسمر
يوسف : انا نزال ياحور رايح شقتنا اول ما تفهمي غلطك هتلقيني مستنيكي وعايزك تعرفي اني شريكي وا وبحبك ياحور بصتلو حور بصدمه يوسف كمل ايوا بحبك من زمان ومحبتش غيرك وانتي بأيدك تختاري ابقا معاكي واوعدك عمرك ما هتندمي هستناكي ياحوري لأن قلبي محبش غيرك ولا هيحب غيرك اكمل بحب مبقـتش تعَـدي لحظـهه فـ حيآتـي إلا وآنتي فـ بالـي♥️خرج وسابها تفكر براحتها
___________
في الصعيد
نور : وبعدين ياما هنعملو ايه
مهره : جدك مش هيسدقنا تاني فا عايزاكي اول ما يوسف ياجي تعملي *************
نور : ماشي ربنا يسهل
كان فيه حد واقف سامع الي قالوه
داليا: يابه
الجد : خير يابتي
داليا: عايزه أجلك حاجه
الجد : جولي
داليا : ملك بتي كانت معاديه بل صدفه جنب اوضت خالتها سمعتهم بيتفجو ان اول ما يوسف ينزل نور تعمل *********
الجد بغضب: وبعدين عاد مهتخلص المصخره دي هيا وبتها
…………….
ملك : وبعدين يامها حور وحشتني
مها : وحشتني انا كمان
ساره: ما تكلموها نعزيها ونطمن عليها
ملك اتصلت بيوسف خدت رقم حور واتصلت عليها
______________
كانت قاعده بتعيط لقت تلفونها بيرن رقم مش متسجل
حور : السلام عليكم
…………..
حور : ازيكم يابنات عاملين ايه
…………..
حور : في حياتكم الباقيه حبيبتي وانتو كمان
……………
حور: ربنا يسهل
…………
حور : ماشي ياحبيبتي يلا مع السلامه في سلامة الله
قفلت حور وفكرت في يوسف
حور لنفسها : طلع بيحبني طب وبعدين انا كمان بحبو استني ليه بس لو قلتلو هيفتكرني مدلوقه عليه اوي استني شويا وفضلت تعيط وتحضن في هدوم باباها
__________
سمر في اوضتها بتبص ع اوض باباها وتعيط وجميله كذالك
عداي اسبوع والبيت كلو عياط ويوسف راح شقتو واهمل في نفسو جدا ودنيا عملت اكونت فيك عشان تكلم هشام
دنيا بعتت لي هشام : هاي
هشام : وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
دنيا : اه سوري عامل ايه
هشام : مين
دنيا: معجبه
هشام بغضبه : دي قلت أدب فين حيأك يا أنسه انتي انسه يعني المفروض تكوني بتتكسفي وعندك حياء مش تدخلي بكل بجاحه تتعرفي ع الناس دينك علمك كدا ربنا يهديكي وعملها بلوك
دنيا خافت يعرف انو هيا عشان ميكرهاش
____________
جميله: يلا يا ولاد الغده جاهز
قعدو اتغدو
حور : سمر انزلي جمعتك القعده في البيت مش هتجيب نتيجه اول يوم بكرا لزم تروحي
سمر بدموع: بابا الي كان بيشجعني علي كلية الطب دلوقتي ماليش نفس
حور : لا لزم تفرحي بابا وتخليه فخور بيكي وانا كمان هنزل الجامعه اخلص ال سنتين الي فاضلين لي
جميله : احسن حاجه يابنتي
هشام : ربنا معاكم
_______________
في الصعيد : مهره
مهره: نعم يابوي
الجد : خدي بتك نورا وروحي بيت جوزك ومعيزش بتك تجرب من يوسف ومرتو وتشيلي الي في دماغكم ده واصل
مهره بتوتر : ما مافيش حاجه يابوي ايه الي في دماغنا وبعدين عتمشيني عشان يوسف
الجد : جلت الي عندي وبتك كتب كتابها علي واد عمها بكرا طلبها مني وانا وافجت عشان تتهدي انتي وهيا
مهره : لاه ظلم مينفعش بتي مش هتتجوز بل طريقه دي
الجد : جلت الي عندي

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ورأيتك بقلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى