روايات

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل الحادي عشر 11 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل الحادي عشر 11 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الجزء الحادي عشر

رواية وبرغم من قسوتها احببتها البارت الحادي عشر

رواية وبرغم من قسوتها احببتها
رواية وبرغم من قسوتها احببتها

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الحلقة الحادية عشر

لا تـــعـــطــــي قـــلــــبـــڪ لأحـــد فــلا صــــديق يصــــدق ولا حـــبــــيبـــاً يوفــــي ولا غـــريبــاً يـبـــقــى 🙂💔😔
يتصل ريان بالدكتورة وتاتي الدكتورة وتكشف علي غرام
الدكتورة: طبيعي يحصل كدا
ريان بعد فهم : مش فاهم تقصدي ايه
الدكتورة بابتسامه: مبروك المدام حامل
ريان بصدمه وفرحه : ايه بجد بجد يادكتورة
الدكتوره بابتسامه :ايوا
ريان ينزل مع الدكتورة يوصلها الي تحت وبعدها يطلع لفوق ويجلس جنب غرام
ريان ببكاء: غرام غرام صدقيني أنا مقدرش اخونك لاني بحبك ومش هحب غيرك أنا بحبك اوي اسراء كدابه أنا مش عارف بتكدب ليه

 

 

ويقوم بغضب ويمسك رقبه اسراء
ريان بغضب: انتي بتعملي كدا ليه دا حتي غرام صحبت عمرك بتفرقيني عنها ليه بتكثري قلبها ليه روديييييي
اسراء بحقد وغل وتبعد يد ريان : عشان بغير منها هي احسن مني في كل حاجه في الجمال الشياكه الدراسه حتي الحبيب لقت حبيب كويس وبيحبها إنما أنا معنديش اي حاجه من الحاجات دي لا جمال ولا شياكه ولا دراسه ولا حتي حبيب كويس أنا اصلا محدش بيحبني أنا واحشه مليش حد أنا عايزك تحبني زي مابتحب غرام ياريان
ريان بغضب شديد: ايه الغل والحقد دا غرام اتعذبت وانا بحاول اعوضها تعبت لحد محققت النجاح أنا حبتها عشان انسانه بني ادمه مش زيك وبعدين عشان حقدك وغلك دا تعملي كدا في صحبتك وتشككيها في جوزها
اسراء بغل : ايوا عشان تبقي ليا أنا لوحدي ومحدش يشاركني فيك
ريان بغضب شديد وصراخ : انتي مريضههههههه ايه البجاحه دي اني مجنونهههههههه لا انتي فعلا مجنونه
اسراء بجنون: لا أنا مش مجنونه ياريان انا بحبك
ريان يرفع يدو ليضرب اسراء ولاكن غرام تمسك يده
______________________
حبك لأحد لا يعني شيئاً. أن تكون محبوباً من أحد شيء. ولكن أن تحب وتحب هو كل شيء
شغف بصدمه : يستحيل تكون انت المدير
صقر بغضب : انتي اصلا لو اشتغلتي عندي هتعملي قوه وشاي بس كدا ومش هحترمك عشان الفرق ما بينا كبير اوي
شغف لنفسها : هشتغل معاك عشان اوريك الفرق ما بينا ازاي
صقر لنفسو : انا حاسس انك مش ناويه علي خير بس هشغلك عشان تعرفي كويس مين صقر الشرقاوي
شغف بخبث: أنا هشتغل معاك عشان محتاجه الفلوس
شغف : نزلني هنا انا هروح مشي مش هركب مع واحد زيك
صقر بخبث: انتي اتوظفتي عندي من دلوقتي وانا المدير بتاعك فاهتسمعي الكلام ومش هتنزلي
وينزل صقر من السياره ليتكلم علي الهاتف اتصال من مساعد المدير وفجاء تقفل شغف السياره وتتكلم مع ظابط الشرطه أنصدم صقر لما قرب من السياره وسمع
شغف بتمثيل البكاء : الشخص الي هناك دا خطفني ودي عربيتي

 

 

صقر بصدمه : هوا حد جيه جنبك يابت انتي
شغف بخوف مصتنع : ايوا انت خطفتني الحقني ياحظابط ق قصدي ياحضرت الظابط
الظابط: انت خطفت البنت دي
صقر بغضب : وربنا ماجيت جنبها دي شغاله عندي في شركتي أنا صقر الشرقاوي
الظابط: حضرتك صقر الشرقاوي طيب خد البنت المجنونه دي من هنا وامشي
_ في ايه ياظابط اشرف
اشرف : مافيش ياباشا دي بنت مجنونه بتتبله علي صقر الشرقاوي
_ طيب اوعي كدا أما اشوف في ايه
صقر بغضب: البت دي شغاله عندي وبتتبله عليا
_ المقدم اسلام الدهشوري تحب تحبسها حضرتك
شغف بصدمه : ايييه
______________________
أذكرك أينما نظرت. أنت حياتي
يذهب بيبرس الي مكتب ندي
بيبرس : قومي قومي يالا
ندي باستغراب: في ايه
بيبرس :لازم نروح البيت ونقول أننا بنحب بعض ولازم اخطبك
ندي : طيب طيب
ويذهبون للبيت
بيبرس وهوا ينادي : ياماما ياماماااااااا ياباباااااااا
جاسر باستغراب: في ايه يابيبرس بتزعق كدا ليه
بيبرس: أنا عايز اتجوز
اروي : بجد مين ياابني وندي جايه معاك ليه

 

 

بيبرس بارتباك: بصراحه ياماما أنا انا انا بحب ندي وعايز اتجوزها
اروي بفرحه : بجد ياحبيبي مبروك
جاسر : مش هينفع يابيبرس
______________________
*لا تسألنيي عن الاحواال فكلل الاحواال تسال عنكك🤤♥️♥️🐼🖤💫🥺♥️*
يذهب فهد وعشق الي الملاهي وتركب عشق جميع الالعاب
فهد : مش كفايه كدا ياحبيبتي
عشق بطفوليه : لا يافهد ونبي لعبه كمان لعبه كمان
فهد بضحك: ياحبيبتي انتي ركبتي جميع الالعاب مش كفايه كدا انتي مجوعتيش
عشق بجوع : لا جعانه وديني بازوكا
فهد بحب : حاضر يالا بينا
عشق بمرح : يلا بينا
ويذهبون الي المطعم وياكلون ويخلصون ويذهبون الي السياره
فهد بحب : ها تحبي تروحي فين تاني ياحبيبتي
عشق بمرح : هوا احنا لسا هنروح تاني دا انا خلصتلك فلوسك
فهد بحب: اولا مافيش حاجه تغلي عليكي ثانيا انتي متعرفنيش ولا ايه انا الملياردير فهد الشرقاوي يعني فلوسي مبتخلصش وانتي قريبا هتبقي مدام فهد الشرقاوي
عشق بمرح:ذكان كدا بقا وديني عند اخواتي
فهد باستغراب: اخوتك غرام مع ريان وندي في البيت
عشق بمرح: لا مش دول وديني عند القرود والحيوانات
فهد بضحكه رجوليه جذابه: هههههههه هي القرود اخواتك
عشق بمرح: ايوا يا فهد امال ايه يلا بقا وديني عند اخواتي
فهد بضحك: حاضر يلا بينا
ويذهبون الي جنينه الحيوانات ويمرحون كثيرا وبعدها يوصل فهد عشق الي البيت ويذهب
______________________

 

 

ضمني اليك فقلبي قد فاض شوقاً🌸💙🍃
جنا بصدمه:انت مدير الشركه دي
مازن بغرور: ايوا وانتي جايه ليه
جنا بارتباك: بصراحه انا كنت جايه اشتغل هنا
مازن بغرور وهوا يجلس علي الكرسي ويضع رجل علي رجل : اممم قولتي جايه تشتغلي
جنا بارتباك: ا ايوا
مازن بغرور: اممم تشتغلي ايه بقا
جنا بغرور : سكرتيره طبعا
مازن بغرور: تمام هتشتغلي سكرتيره اكرم الفتوحي مدير الحسابات هنا هنادي تالا توديكي عندو
جنا : أنا عارفه مافيش داعي
مازن باستغراب: عارفه عارفه منين
جنا : مافيش دخل معايا الاسانسير واتكلمنا وقالي انو شغال مدير الحسابات
مازن : تمام تقدري تبداي شغل من دلوقتي لو حبيتي
جنا بجدية: تمام حضرتك عايز حاجه
مازن : لا شكرا تقدري تتفضلي
وتخرج جنا وتذهب الي مكتبها وتجلس
في مكتب مازن
مازن ينادي علي تالا
مازن: تالا تالا
تالا بمياعه :نعم

 

 

مازن : أنا عايز فنجان قهوة
تالا بمياعه وهي تقترب منه وأصبحت قريبه جدا منه
وكادت تقبل*له
وفجاء ينفتح الباب وتكون جنا وتنصدم بشده
______________________
لماذا احببتكي هكذا ياقاسيه القلب❤‍🔥💘
ريان ببكاء : لسا بتدفعي عنها تاني ياغرام انتي فاهمه غلط
غرام بصراخ وبكاء : خلااااااااص خلاااااااااااص ليييييييييييه
ريان ببكاء: اهدي ياحبيبتي
غرام ببكاء وصراخ:اهدي اهدي اييييييه اهدي اييييييه
وانتهي البارت
ماذا سيحدث ياتري؟
وماذا ستفعل غرام؟
وماذا سيحدث مع مازن وجنا ؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وبرغم من قسوتها احببتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى