روايات

رواية عشق الندى الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الجزء الرابع والثلاثون

رواية عشق الندى البارت الرابع والثلاثون

رواية عشق الندى
رواية عشق الندى

رواية عشق الندى الحلقة الرابعة والثلاثون

ناديه بصدمه:يالهووووي نسيت اشيلو سيف لو شافو هيموتني

وجرت بسرعه برا

ناديه :سييف سيييف استتي

طلع سيف من العربيه

سيف:اي ياناديه في اي

ناديه بخوف:هوو هوو يعني

سيف :في اي يابنتي متاخر

 

 

 

 

 

ناديه بسرعه:شيل الروح اللي علي رقبتك وطلعت تجري

سيف بص في المرايا لقاه الروج

سيف بعصبيه:يااابت الذينه اصبري بس

وطلع منديل ومسح الروج ومشي راح الشركه

مسك:في اي يابنتي بتجري لي

ناديه:اخوكي لو كان قفشني كان ولع فياا

مسك:بس يقادره بس شكل الامور احلوت يعني

ناديه:ايوااا الحمد لله كلو بفضل الشوربه اللي وقعت عليا وضحكت

مسك :بتتضحكي ع اي كده

 

 

 

 

ناديه:هقولك يختي وسعي كده بسسس

ناديه:بصي ياستي اللي وقع الشوربه عليا هدي ورودي

مسك بصدمه:اييي

ناديه:اه والله وطبعا فاكرين ان كده يعني سيف هيبعد واني اتشوح والكلام ده

مسك:وبعدين

ناديه:عادي بقا سيف صلحني ويعني هوو بصي انا هطلع اشوف اياد ده وحشنني خالث

 

 

 

 

 

مسك:اييووووا ياعم الحب ولع في الدره

ناديه بضحك:بسسس عيب كده

وطلعت جري لي اياذ

عند سيف في الشركه

دخل بكل كبرياء وغورو

سيف:ظبطتي يامريم الاجتماعات والمواعيد وهاتي الورق اللي همضي عليه

مريم بتوهان في سيف: حاضر يفندم

دخل سيف المكتب الخاص بيه

مريم:يالهووي علي حلاوتو بجد هممموت عليه

 

 

 

 

مروه:يخرب عقلك فوووقي لشغلك بقاا

مريم:لا ده شغلي مشوفتيشش قمر ازاي ولا ريحت البرفيوم بتاعتو تجنن

مروه:اتهدي يحبيبي قولتك متجوززز ومخلف وبيعشق مرراتوووو

مريم:يييوه انتي كل مره تقوليلي اسكتي بقا

مروه:انا بفتحك ياغبيه وبعدين لو مراتو عرفت انك بتعكسيه كده هتولع فيكي انا قولتك اهوو

مريم:وانتي عرفتي منين بقا

مروه:ببساطه الشركه كله عرفه وبعدين متسئلي كانت بتيجي مخصوص لريهام السكرتيره اللي قبلك لحد مااختفت محدش عارف عنها حاجه بس

مريم :نحن نختلف عن الاخرون بكرا بسس هتسمع خبر عاجل كتب كتاب سيف الشروقاي للمره التانيه بس مريم

 

 

 

 

ضحكت مروه جامد:بي مروه ع اساس ان سيف بيه يعني بيحبك مش بيعشق مراتو هو كمان

مريم:يووه عليكي بقا متبقيش رخمه وبعدين هو بيحب مراتو ع اي يعني

مروه:هو مش بيحب

مريم بفرحه:بحد

مروه بضحكه:هوو بيعشق مراتو كده بس يابت مراتو جامده اخر كلام العيون الزرقا والشعر الاحمر الطويل ولا يابت وهي بتتكلم رقيقه في الكلام موووت بسس انتي تموتي احسن وفوق كده ام ولي العهد اياد سيف

مريم بغيظ:شعر احمر طويلل غووررري من وشييي بقا انسانه تصد النفس بسس برود مش هسكت انتي مش شيفه قموور ازاي

 

 

 

 

مروه:لا ده انتي حالتك ثعبه خالث

مريم بتوهان:خاالللث

عند ناديه🫶🏼🌚

ناديه: قلب مامي يولاد يخراششيي يناس علي العسل انت قلبت لبابي كده ليي

اياد بضحك:بابي

ناديه:اييوا يروحي يخلاثي علي بيبدا يتكلم عايزه اغمض القيك بتمشي كده يروحي

اياد:مامي

ناديه:قلب مامي كدهووو انت عمر مامي كلو

اياد :بسلوت

ناديه بضحك :بسلوت امم اسمو بسكوت بس يلا بينا الولا ادم هيخلص البسلوت بتاعك

 

 

 

 

اياد :ادم هييييي

ناديه بحب:يلا يروحي

نزلت لمسك

ناديه:مممممسسسسسسك بتعملييي اييي

مسك بخضه:يخربيت جعزتيني بلعب مع ادم

ناديه:طب متاخدي اياد ب المره اللعبي معاه

مسك بنفي:هشششس بسسس مش عايزه الولا دهههه ده شيطاننن كده

 

 

 

 

 

ناديه:اخس عليكي ابني شيطان طب والله لتاخديه روح يحبيبي لعمتووو

مسك:يالهوووي خودي بس

ناديه:عايزه اي

مسك: انا جعانه اي رايك نخرج

ناديه :نخرج اي انا لسه مصالحه سيف والنبي اسكتي

مسك:ما انتي هتقولي لسيف قبل منخرح يهبله

ناديه بتفكير :اممم استني نحرب نتصل عليه كده

ناديه فضلت تتصل بي سيف بس سيف مش بيرد (سيف كان في اجتماع )

 

 

 

 

ناديه:مش بيرد خالص

مسك:جربي تتصلي ع المكتب بتاعو كده

ناديه:استننني كده واتصلت

بعد دقيقه

مريم:الو

ناديه:الو سيف موجود

مريم:اافندم سيف كده خاف لاهو مش موجود اقولو مين

ناديه:تقوليلو مين اممم انتي مين يقمر كده

مروه:انا سكرتيره سيف

ناديه بضيق:سييف اممم طب واستاذ سيف فين

مروه:سيف بيه في اجتماع مهم تحبي تاخدي معاد

 

 

 

 

ناذيه بضحك:ايوا يروحي اكتبي كده المعاد يوم الخميس في مقابر الشيخ محمد وقفلت السكه

مسك:فيييي اي

ناديه :شوفتي اخوككي جايب

سكرتيره بنت حزمه انا اخلص من دي ولا دييي اططلعي البسيي انا هنروح الشركه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الندى

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى