روايات

رواية ندم عمري الفصل الثالث 3 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية ندم عمري الفصل الثالث 3 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية ندم عمري الجزء الثالث

رواية ندم عمري البارت الثالث

رواية ندم عمري الحلقة الثالثة

جاسر. نعم ياروح *امك
عاوز ايه
معاذ. عاوز اتجوز هنا
جاسر بغضب.دانت نهار ابوك *اسود انهارده عاوزه تجوز هنا طيب تمام لازم تاخد الضيافه يتاعتك
معاذ. مش فاهم حاجه. انا مش عاوز حاجه انا عاوز هنا بس
جاسر. لا لازم تاخد الضيافه عيب تمشي من غيرها
ندا عل العسكري وقالو يخد معاذ ويضايفه احل ضيافه
معاذ راح مع العسكري ودخلو اوضه الحجز ودخل عليه اتنين شكلهم يخوف ومسكو معاذ رانو حتت علقه محترمه يعتبر كسروا تكسير مخلوش فيه حته سليمه
جاسر. راح لعندو. ها عجبتك الضيافه بتاعتنا
معاذ. مش قادر يتحرك من كتر الضرب. انا عاوز اشرب
جاسر. عاوز تشرب طيب وندا عل العسكري وقالو هاتلو مايه
العسكري جاب الميه واداها لجاسر
جاسر. عاوز تشرب عطشان قوي صح
معاذ. قوي
جاسر. من عيوني وفتح الازازه ودلقها عل الارض وقالو اوبس وقعت مني
معاذ. حرام عليك عاوز اشرب
جاسر مسكو من شعره وقالو بفحيح الافعي. لو شوفتك بس جانب هنا او لمحت خيالك جنبها هخلص عليك انت فاهم وندا الاتنين ال ضربو معاذ وخالهم يرمو في الحجز وكل يوم يجو يسلمو عليه وسابهم ومشي (جاسر دا مفتري قوي)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند هنا
❤❤❤❤
كانت فرحنا فجات عليها مريم
مريم. مجتيش لي انهارده
هنا. مفيش كنت تعبانه شويه
. مالك يابت
مريم. بخوف. معاذ
هنا. مالو
مريم. معاذ خرج الصبح ولحد دلوقت مجاش وانا خايفه عليه
هنا. تلقي مع صحابه
مريم. معاذ ملوش صحاب انا خايف عليه قوي
هنا. إن شاءلله هتيكون بخير
جاسر كان طالع وبيصفر بروقان راح عند هنا لق مريم عندها
جاسر. ازيك ياهنون
هنا. الحمدلله
جاسر. مش انتي صحبت هنا
مريم بخجل. اه
هنا. دي مريم صحبتي
جاسر. ازيك يا انسه مريم
مريم بخجل. الحمدلله
جاسر. عامله ايه ياهنون من امبارح وغمز لها وهنا فهمت وانكسفت ومريم عامله زي الهبله مش فاهمه حاجه
جاسر بضحك خطفت قلب هنا ومريم. ههههههه خلاص متقلبيش طماطم كدا
. اسبكم لوحدكم بقا وسابهم ومشي
مريم بعد فهم. اي ال حصل يابت
هنا بكسوف. مفيش حاجه
مريم بغمزه. عليا يابت قولي
هنا. يوه خلاص هقولك وقالت لها
مريم بصدمه. وفتحت بوقها. إن المز ده عمل كدا
هنا بضيق. مريم
مريم. بضحك. مابتحبوهوش
هنا. ااووووووف مريم قومي روحي وزقتخا
مريم. هو انا بنطرد صح
هنا. هزت راسها بمعني اه. يلا روحي
مريم. خلاص انا ماشيه عشان برستيجي باظ
هنا بضيق. الصبر يارب
مريم مشيت وهنا نزلت معاها ووصلتها للباب
وكانت طالعه لقاتو في وشها
جاسر كان لبس ترنج رياضي تشيرت ابيض وبنطلون اسود
وكان واقف عل السلم وحاطط ايده في جيوبه
. جاسر بستفزاز. صحبتك حلوه
هنا بصيق وغيره. روح ليها جاي تقولي كدا لي ماتروح تقول كده لها انا مالي
جاسر. امممم غيران يعني
هنا بتوتر. لا وإن اغير لي
جاسر. يمكن عشان بتحبيني
هنا بتوتر اكبر. اه بحبك عشان انت اخويا الكبير
جاسر. انصدم من ان هيا بتعتبره اخوها بس
. ماشي وسابها ونزل اوضة التدريب بتاعتو وفضل يدرب لحد ماتعب ووقع عل الارض
وكان بيردد بس كلمه اخويا اخويا اخويا فضل يضرب في الارض لحد مايدو اتفتحت
كانت ايدو بتزف وهو كل ال بيتردد في ودانه الكلمه دي
جاسر. فضل يضرب عل قلبه ويقولوا انساها ياقلبي انساها
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند هنا
❤❤❤❤
كانت مضيقه منه وكانت راحه اوضته عشان تضربوا بس استغربت انه مش موجود نزلت تدور عليه في البيت كلو بس ملقتوش راحت اوضه التدريب لقاتو في الاوضه بتاعت التدريب بس لقت كائن تاني غير اال تعرفو
هنا. جاسر
جاسر غمض عينو بضعف
وبعدين اتكلم بغضب. عاوزه اي
هنا. بخضه من غضبه. انا انا
جاسر بغضب. عاوزه اي اخلصي
هنا عيطت وطلعت تجري
جاسر وووو

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم عمري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى