روايات

رواية نبض سليم الفصل العشرون 20 بقلم نور أحمد

رواية نبض سليم الفصل العشرون 20 بقلم نور أحمد

رواية نبض سليم الجزء العشرون

رواية نبض سليم البارت العشرون

نبض سليم
نبض سليم

رواية نبض سليم الحلقة العشرون

*عند نبض راحت عند امجد المق*ابر*
نبض بدموع:انت عارف انت عملت اي انت مُدرك للي حصلي بسببك يا امجد انا مفيش حد جمبي انت بغلطتك انا بعدت عن كُل الناس انا معرفش اذيتك في اي يامجد بجد بس عارف رغم كُل دا بشكرك اه بشكرك يا امجد وبقولك وحشتني اوووي ووحشني الكلام الي كُنا بنتكلمه انا جيالك اتكلم معاك لان انت الي هتسمعني ومش هتعاتبني علي اي كلمه هقولها هحكيلك عن كُل حد في حياتي اولهم ادم رابعنا انا وانت وندي ادم انا صدمتي في اكبر من اني اعزُوره فاهم يعني اي يامجد ادم الي كُنت بسبله روحي يعمل فيا كدا يسبني شهر بحاله من غير ميسأل عليا وكمان يشُك فيا بجد صدمني في ومامتك الي طلعت بتكرهني اوي لدرجه انها تعمل كدا سليم الي طلعني ظالمه وانا والله مظلمتش حد بلعكس انا مفيش حد في حياتي مجاش عليا يمكن كتير يشوفني ظالمه سليم بس الخيانه لما بتيجي من اقرب الناس بتبقي صعبه وسليم خاني واتجوز عليا وعمل فرح وانت خاطفني يعني انا معملتش حاجه بس طلعت ظلماه في الاخر
وفضلت تتكلم معاه كتير وتعيط لحد مالليل جي ويوسف عمال يكلمها مش بترد وهيتجنن عليها
جاسر بهدوء:يبني اهدي بس تلاقيها راحت اي حته او عايزا تقعد لوحدها شويه
يوسف بقلق:اهدي اي بس مبتردش وبقينا متاخر دلوقتي هتكون راحت فين يعني هموت يا جاسر هموت لو جرالها حاجه
جاسر:مش متاخر اووي يعني اهدي بس هتلاقيها بتتصل دلوقتي
احمد:اي لقيتوها
جاسر:لا
احمد:طب تعالي نروح البيت يمكن هناك
يوسف:وهتبقي في البيت اذاي انا قايلها متتنقلش من الجامعه
احمد:ممكن تكون روحت يلا يلا بس
وفعلا راحوا بيت نبض ويوسف طلع وخبط ومفتحتش وخاف اكتر وفتح الباب ودخل ملقهاش ونزل زي المجنون
يوسف بجنان:مش فوق .. مش فوق
جاسر بقلق:طب اهدي طيب انا بدأت اقلق
احمد:اهي اهي يا يوسف
نبض كانت نازله من التاكسي وباين عليها انها معيطه جامد يوسف راح عليها ومتكلمش خالص معملش حاجه غير انو اخدها من ايدها وطلع البيت
جاسر:منطلع وراهم ليعمل حاجه
احمد:تؤ متخافش مش هيعمل حاجه
جاسر:ربنا يُستر
فوق عند نبض ويوسف دخلوا للبيت
نبض بعياط:يوسف لو هتتكلم فنا مش قادرا
يوسف بصلها واخدها في حضنوا وهيا اتعلق في وفضلت تعيط وهوه بيهديها وبعد شويه
يوسف:همم بقيتي احسن
نبض:اه كتير
يوسف:انا مش هسألك اي الي مزعلك ومخليكي كدا علشان انتي لو عايزا تحكيلي هتحكيلي
نبض:عايزا
يوسف:خلاص حببتي خليكي بكرا دلوقتي ادخلي خُدي شاور ونامي وبكرا نتكلم
نبض:شكرا بيوسف
يوسف ابتسم وباسها من دمغها وخرج وهيا دخلت اخدت شاور ونامت فعلا
*تاني يوم الصبح*
نبض في الفون:الو
بنت:الو انتي نبض
نبض:اه انا
بنت:طب انا محتاجه اقبلك ضروري
نبض:حضرتك تعرفيني
بنت:اه طبعا اعرفك
نبض:حضرتك مين
بنت:انا من شركه*******ومحتاجه اتكلم معاكي بخصوص شغلك وكدا
نبض:شغل اي
بنت:نتقابل بس ونتفق
نبض:ممم خلاص تمم اشوفك الساعه3 في•••••••••••
بنت:تمم تمم باي
………………….. next……………….
*عند نبض لما البنت قفلت معاها*
*علي الواتس اب*
صباح الخير ينبض
صباح الفل ييوسف
عامله اي النهاردا
الحمد لله كويسه
طب الحمد لله ننزل نفطر قبل نروح الشغل
مش عارفه بس انا ورايا محاضرات وكدا وهخلص وفي واحده اتصلت بيا
واحده مين
واحده قالتلي من شركه••••• وعيزاني في شغل
شغل ممم طب انا هبقي معاكي علشان مش مطمن
ههه خلاص تمم عدي عليا
تمم يحب اشوفك باي
*وفعلا نبض نزلت الكليه وشافت بسنت*
نبض:عروستنا الحلوه
بسنت:قلبي يرب هنروح لبسنت بعد السيكشن
نبض:تؤ راحه انا ويوسف مشوار وهنروح عليها
بسنت بغمزه:يحلووو انت يحلو اي حكايه يوسف
نبض:ولا حكايه ولا حاجه يبنتي هوه عادي يعني صحبي
بسنت:نبض
نبض:اي ولله مفي حاجه بسي هقولك يعني انا برتاح معاه وبحب اتكلم معاه وبطمن وانا جمبه كدا لاكن مش عايزا اكتر من كدا
بسنت:لسه بتحبي سليم
نبض:لا سليم صفحه واتقفلت يبسنت انا وهوه كُنا ضحايا للعبه بس للاسف هوه زود حاجات انا مكنتش هقبل بيها
بسنت:بس بتحبوا بعض
نبض:انا مبقتش احب سليم يبسنت
بسنت:مش مصدقاكي
نبض:برحتك بس سليم سافر وبني حياته وانا كمان بحاول ابني حياتي لوحدي
بسنت:مع يوسف
نبض:بمُساعده يوسف الوحيد الي واقف جمبي بجد
بسنت:مممم وانا ومنه نتركن علي الرف
نبض:بسنت انتوا صحاب لاكن يوسف كان جمبي لما كلكم مكنتوش جمبي فطبيعي اكون عايزاه في حياتي يوسف راجل بجد وجمبي في اوحش لحظات عمري كفايا انو الوحيد الي بيشوف لحظات ضعفي
بسنت:ربنا يكتبلكم الخير
نبض:يرب
بسنت:لا بس اي الشياكه دي يبت
نبض:ههه مش قوي يعني دا اويت فيت عادي يعني جامعه بقا وكدا
*كانت لبسه بوي فريند وتيشرت ابيض وجاكت اسفر قصير والكوتش الابيض والشنطه البيضه*
بسنت:بركاتك ييوووسف
نبض:يلا يختي ندخل المحاضرا
بسنت: يلا
*عند الشباب*
جاسر:اي يولااد مش هنفرح بيكوا ولا اي
يوسف:لما نفرح بيك انت وسالي الاول عامله اي صحيح
جاسر:كويسه الحمد لله عيد ميلادها بكرا وهعملهولها في كافيه•••••••
يوسف:كل سنه وهيا طيبه
جاسر:هات نبض وتعالي بقا
يوسف:تمم
جاسر:فين احمد
يوسف:يخربيته واكل ودن البت هتخرج النهاردا وهيموت ويروح لها بس علشان ابوها بقا معاها علي الفون
جاسر:طب والله الواد دا رومانسي اوي
يوسف:انا اكتشفته في موضوع منه دا
جاسر:هموت واشوفها الي تعمل في احمد كدا دي
يوسف:يبني بنت عاديه هيا موزه بس بردك عرف احلي منها بكتير
جاسر:مش كَله بلشكل يكين باشا
يوسف:فعلا
جاسر:ممم واخبارك انت ونبض اي
يوسف:تعبت يجاسر تعبت معاها اوووي بسيطر علي نفسي اوووي وانا معاها في كلام كتير عايز اقولهولها بس مبعرفش علشان مخسرهاش وهيا شيفاني صحبها بس
جاسر:انا قولتلك من اول يوم حسيت انك حبتها انك هتتعب معاها وهتحتاج انك تبني الثقه من اول وجديد استحمل بقا
يوسف:طب انا لي احاسب علي غلطه واحد تاني عملها
جاسر:الحب يكين لازم لما تحب تاخد الحلو والوحش وانت بسم الله مشاء الله واخد علي قفاك من اولها ههههههه
يوسف:انت بتضحك يجاسر تصدك اني غلطان اني بفُك معاك بلكلام
جاسر:سوري يكين
احمد:اتاخرت عليكوا
يوسف:اقعد اقعد لازقلعا البت هتزهق
احمد:تؤ انا ميتزهقش مني
جاسر:طب يشحات الغرام انت ادي لخوك شويه نصايح طلعان عينو
احمد: البت تحب الحنيه الهدايه الغيره الكلام الحلو الشوكولاته كدا وانا من ساعه مشوفت منه وانا هاريها كلام حلو
جاسر:هههه اه وشاش وقطن وجبس واي مدلعها علي الاخر
احمد:هاهاها يخفيف
يوسف:اصبر بس يجاسر انا هطر اسمع كلامه
احمد:اسمع مني مش هتندم يعني انت النهاردا هتشوفها
يوسف:اه كمان ساعتين
احمد:خلاص خدلها معاك ايس كريم شوكولاته ورد لما تشوفها قلها حببتي يفرسه يجامده يصروخ يقلبي اغمز بعينك اغاني حلوه خدها وطير بلعربيه مع اغاني وغني معاها
يوسف:بس دي مش شخصيتي
احمد:مهو علشان كدا انت جد جدا لاكن هيا مش هتحب كدا الي عرفتوا من منه ان الواد سليم كان هلاس وبياع كلام لازم تتدحرج شويه
يوسف:انت عايزني اقلده هيا عايزا تحبني تحبني بشخصيتي
جاسر:موت يحمار بقا
احمد:عقبال مدا يحصل هكون خلفت يابا
جاسر:صحيح قبل منسي عيد ميلاد سالي بكرا هات الشحروره بتاعتك وتعالي عايز اشوفها
يوسف:يبني عايز اشوفها عايز اشوفها خلاص فلقتنا
احمد:هيموت ويشوف الخطفايه والله لقول لسالي
جاسر:اه فكرتني بكرا مش عايز حوراتك الي بتعملها وسولي وحببتي وقمر والكلام دا ها
يوسف:لا دي كانت منه تعلقه
احمد:عيب عليك يكنج انا مفيش حد يعلقني انا اعاكس الي اعكسه ولا حد يجي جمبي
يوسف:اما نشوف يحليتها
*عند ندي ونادر في شركه ادم*
ندي ونادر قاعدين قصاد ادم وسكتين
ادم:احم منور
نادر: بنورك
ادم:حلوه القهوه
نادر:اه
ادم:مُريح الكرسي
نادر:اه
ادم:حلو الديكور
نادر:اه
ادم بزعيق:متخلص يلا بقالك ساعه قاعد شربت اتنين قهوه والتالت في السكه وحفظت ديكور المكتب اكتر مني هنفضل ساكتين كتير
نادر بتوتر:احم اصل انا انا
ندي:اي يا ادم براحه
ادم:اسكتي انتي
ندي:حاضر
ادم:متخلص يبني انا احب الراجل الي يقف قدامي ويقول كل الكلام الي عايزه
نادر:بصراحه يعني كدا بصراحه يعني بأمانه كدا انا عايز ندي
ندي شتمته في سرها
ادم:نعم يروح امك عايز ندي فين
نادر:في الحلال في الحلال
ادم:اسمها عايز ندي
نادر:منا نسيت بتتقال اي انت متعصب قوي
ادم:اسمها جاي اطلب ايد اختك علي سنه الله ورسوله
نادر:بظبط كدا
ادم:ندي استني مع سلمي برا
ندي:لي
ادم:ندييي
ندي:حاضر حاضر عن اذنك ينادر
ادم بسخريه:شوفي السهوكه
نادر:احم انا اجيب اهلي امتي
ادم:وانت جاي بيها لي مجتش لوحدك لي يعني
نادر:هيا قالتلي اول مرا نروح مع بعض
ادم:وانت بتسمع كلامها صح
فين رايك انت
نادر:احم معرفش بقا
ادم:تمم بكرا الساعه ٥في البيت هستناك تجيب اهلك وتيجي
نادر:خلاص كدا صح
ادم:اه انت شكلك اهبل بقا وهتقرفني معاك
نادر:احم متوتر معلش اول مرا
ادم:واخر مرا ان شاء الله
نادر:ان شاء الله
ادم:ممم اتفضل
نادر:احم عن اذنك وخرج
*برا المكتب*
ندي:هاا عملت اي
نادر:اخوكي دا بجد رخم اوي
ندي:احترم نفسك ينادر
نادر:اعمل اي بس مهو عمال نازل احراج فيا
ندي:معلش يندور قالك تيجي امتي
نادر:بكرا
ندي:واخيرا يندورتي
نادر:يقلبه يناااس
ادم:انت لسه هنا
نادر:لا مشيت وجري من قدامه
ادم بص لندي بطرف عينه:بتحبيه
ندي:احم يعني هوه اه
ادم بسها من دمغها:مبروك يحببتي بس بردك الواد دا اهبل مش شكل دكتور خالص
ندي:ههه هوه يبان كدا بس طيب والله
ادم:هوه اناهتجوزه اهم حاجه انتي عايزاه
ندي:مم يخليك ليا بس
ادم:بس اي
ندي:ماما سافرت البلد ولو قولت لبابا اني هقولها تيجي هيزعل بس انا محتاجه حد جمبي
ادم وهوه تفكيره في نبض:متقلقيش يحببتي انا هتصرف
ندي:ماما غلطت جامد يا ادم بس بردك هيا امي
ادم:اه
ندي:الله يرحمك يا امجد ادم ممكن نروح لامجد وحشني اوي
ادم بتنهيده:حاضر يحببتي حاضر
وفعلا راحوا لامجد
*في الجامعه*
بسنت:اوووف بقا
نبض:اخيرا فعلا
بسنت:ها هتروحي معايا لمنه
نبض:قولتلك راحه مشوار مع يوسف الاول
بسنت:خلاص يختي بنسي تمم نتقابل في بتها بقا
نبض:اوك باي
علي الفون
نبض:فينك ييوسف
يوسف:انا داخل اهو علي الجامعه اقفي بره
نبض:اوك باي
بعد دقايق
يوسف:يلا اركبي
نبض ركبت
نبض:عامل اي
يوسف:انتي الي عامله اي
نبض:كويسه مفيش حاجه
يوسف:اه ومبارح دا كان اي
نبض:مش حاجه كنت محتاجه اخرج الي جوايا وخلاص
يوسف:مرتاحه يعني
نبض:شويه
يوسف:مين دي بقا
نبض:معرفش والله هيا كلمتني وقالتلي الي قولتهولك
يوسف:خلاص تمم هنروح ونشوف
نبض:اه
يوسف جاب حاجه من ورا:اتفضلي
نبض:ههه الله حلوه اوي
*كان جايب لها دبدوب وماسك في ايد ايس كريم والايد التانيه شوكلت*
يوسف:عجبتك يقلبي
نبض:اه جدا وبدأت تاكل في الحاجه وبعد مخلصت
نبض:ميرسي ييوسف بجد حلوه اوووي ربنا يخليك ليا
يوسف:يخليكي ليا انتي يحببتي
وكمل في سره بركاتك يلا يحمد
نبض:احم وصلنا
يوسف:اه انزلي هلاقي ركنه واجي
نبض:اوكي
ودخلت الكافي
البنت من وراها وخبتت علي كتفها:نبض
نبض لفت وشافت
نبض:ملك
ملك:عامله اي
نبض:انا الحمد لله انتي اي اخبارك عرفت انك رجعتي لادم مبروك
ملك:الله يبارك فيكي تعالي بقا بما انك فتحتي الحوار دا
نبض:لا معلش انا جايه في معاد شغل
ملك:احم يعني منا الي جبتك
نبض:اذاي يعني
ملك:تعالي بس
قعدوا
انا يستي الي جبتك وعملت كدا علشان ترضي تيجي ونتكلم
نبض:في اي
ملك:احم ادم
نبض:ماله
ملك:تعبان من غيرك ضميره واجعه اوووي وبذات بعد معرف انو كل دا تدبير من طنط عبير
نبض:انا مبسوطه انو عرف بس قوليلوا ميجوعش ضميره ويعيش عادي
ملك:نبض بجد ادم مدايق من نفسوا جدا
نبض:مش ذنبي يملك
ملك:طب هوه عايز يشوفك
نبض:لا مش عايزا اشوفه عن اذنك
ملك:اصبري بس ينبض
يوسف:نبض في حاجه
نبض:مفيش ييوسف المعاد فاكس اصلا دي ملك صاحبه ادم
يوسف:اهلا وسهلا
ملك:اهلا بيك نبض ممكن تقعدي نتكلم شويه
نبض:ملك قولت مفيش حاجه اتكلم فيها
ملك:وادم
نبض:مالي انا ومال ادم قولتلك خليه يعيش حياته انا عشت حياتي كل مرا حد بيخذلني فيها بعيش حياتي هوه اكتر واحد عارف اني استحملت حاجات محدش يستحملها ومع ذالك بردك هوه موثقش فيا حتي مصدقنيش وسابني امشي ساب بنت عمه شهر ميعرفش هيا كلت ولا شربت ولا نامت حتي فين سبني يملك فاهمه يعني اي وكملت بدموع انا لو مكنش يوسف جي اليوم دا انا كان زماني ضايعه بجد كان زماني مرميه في الشارع مليش حته انام فيها يملك انتي فاهمه هوه عمل اي انتي مدركه هوه اذاني اذاي طب حطي نفسك مكاني طيب
ملك:اهدي انا فهماكي ومقدره الي انتي في بس بردك ادم معزور هوه شاف صور وتقرير المستشفي يعني فلوحده نبض:فاهمه بس فين الثقه
ملك:والله هوه ندمان ومش عارف يوريكي وشه اذاي
نبض:مش عايزا اشوف حد يملك
يوسف:نبض طب اسمعيه طيب
نبض:يوسف لو زهقت من قعدتي في البيت هسيبه وهمشي
يوسف:نبض انا مقولتش كدا وانتي عارفه اني مستحيل اسيبك تمشي علشان متقوليش كلام انا منطقتوش اصلا
ملك:طب اديله فرصه طب هوه موحشكيش طيب
نبض سكتت
ملك:بكرا عريس ندي جاي وهيا لوحدها ومفيش حد جمبها انتي لازم تكوني جمبها
نبض:روحي انتي مش عايزا اروح
ملك:طب انا هروح بصفتي اي
نبض:اسفه ورايا معاد تاني اما ندي فنا هتصل بيها عن اذنك يلا ييوسف
ملك:نبض نبض
يوسف:انا هقنعها
ملك:يريت
يوسف خرج لقي نبض قاعده في العربيه ولابسه النظاره ركب من سكاات وراح عند المقطم فوق وهيا نزلت هوه فضل جوا
نبض كانت بتعيط وبتفتكر كل حاجه ليها مع ادم وذكريتهم مش مصدقه انو يعمل كدا وفي نفس الوقت واحشها جدا وعايزا تشوفه
يوسف:شوفيه ينبض واسمعي منو انتي ادتيهم كلهم فُرص تانيه هوه كمان من حقه فرصه تسمعيه
نبض:انا عارفه انو معزور بس انا مش مصدقه ان ادم يتخلي عني بسهوله دي
يوسف:نبض هوه كان ضحيه للعفلوحد
نبض:طب والله مفي ضحايا غيري
يوسف:نبض فوووقي بقاا اخرجي من دور المظلومه دا شويه تمم تمم كلنا عرفين انو انتي اكتر واحده الدنيا جت عليها بس دا مش معانه انك تعملي كدا من حق كل الناس انها تاخد فرصه تانيه ودا اخوكي زي منتي بتقولي ادم في اي ينبض انا الي هقولك ادم عندك اي
نبض بعياط:وحشني ييوسف بس والله مش هعرف
يوسف:طب خلاص متعيطيش طب اقولك تعالي وانا هروح معاكي تروحي تقفي جمب ندي علشان متكنش لوحده وتسمعي ادم ومش هنقعد كتير علشان نروح عيد ميلاد سالي
نبض:بجد هتبجي معايا
يوسف:اه بجد
نبض:ربنا يخليك ليا ييوسف بجد وقفتك جمبي دي كبيره اوي عندي
يوسف في سره:اه ينبض لو تعرفي بحبك قد اي
نبض:روحت فين
يوسف:هاا انا هنا اهو
نبض:طب وصلني عند منه
يوسف:تمم يلا
وفعلا راحوا عند منه ولقوا بسنت واقفه مع واحده منكبه بس كانت طويله وفيها حاجه غريبه
نبض بستغراب:بسنت مين دي انتي لسه مطلعتيش
بسنت:الحمد لله انك جيتي لا طلعت ونزلت تاني
نبض:هوه في اي
بسنت بصت للست المنكبه وسكتت
*فوق عند منه*
منه قاعده وقدامها بسنت ونبض والست المُنكبه
ام منه:منورين يبنات
نبض وبسنت:بنورك يطنط
ام منه:مين دي فُكي يحببتي النكاب كدا احنا كلنا ستتات
بسنت بتوتر:لا مهو اصلها يعني
نبض:احم بتتكسف يطنط
منه:ايوا يعني مين دي
بسنت:مين دي اه اه هقولك هيا
نبض:امنيه يبنتي معانا في الكليه اي مش فكراها
منه:لا مش فكراها
ام منه:يعني شكلها غريب حبتين
بسنت بتوتر:احم اصلها اه معرفش بقا
نبض:هههه طنط متعمللنا قهوه
ام منه :حاضر تشربي اي يا امنيه
امنيه:…………
ام منه:يبنتي اتكلمي
نبض:ههههه معلش يطنط بتتكسف هاتلها قهوه
بسنت:بتضحكي يزفته
نبض:انا مع الحب دايمآ
منه:ممكن بقا اعرف مين دي
الست وعيا بتشيل النكاب
انا يحببتي
منه:جريت علي الباب :احيه احيه انت اي الي جابك
احمد:جيت اشوفك يقلبي بس اي دا يبت فرصه فرصه
منه:احمد الله يسترك امشي والنبي انا بردك عماله اقول الجته دي مش جته ستات
احمد:وحشتيني قولت اشوفك انا غلطان
منه بصت لهم:وحياه عيالكم اتصرفوا مشوف انا امي او ابويا عرفوا مش بعيد اتوأد فيها
نبض:ههههههههه
بسنت:والله انا مكنتش عايزه اطلعه بس نبض
نبض:انا من انصار الحب دايما
منه:الله يخربيتك يشيخه بسنت اتصرفي انتي احمد والنبي امشي
احمد:اول مرا اجيلك البيت تقوليلي امشي شكرا يمنه
منه:احمد اكيد مش قصدي بس بجد امشي مينفعش كدا والنبي
احمد:حاضر
بسنت:اه احسن بردك
منه:اه يلا
وفعلا احمد نزل النكاب ومشي
ام منه:الله اومال فين صحبتكم
نبض:هههه اتكسفت ومشيت
منه:احم اه
وقعدوا شويه ومشيوا البنات
ام منه:علي فكرا محبتش الحركه انو يجي لحد البيت
منه بتوتر:احم هوه مين
ام منه:متستعبطيش يمنه ابوكي لو كان شافه مكنش هيسكت
منه:يماما انا اتفاجأت ولما عرفت مشيته
ام منه:اما نشوف اخرتها يست منه
منه:كل خير ان شاء الله ودخلت اوضتها
*عند الشباب*
يوسف:ههههههههه الله يخربيتك
جاسر:هههههههه لا ملعوبه والله
يوسف:بارك الله فيكي يا اخت امنيه
احمد:لا والله بس احنا لو كنا اتقفشنا كانت باظت
جاسر:اتعلم يجو منو الواد دا دماغه حلوه
يوسف:يعم بقا
احمد:ااااه بحبها
جاسر:هانت هشوفها بكرا
يوسف:اه صح هنتاخر شويه انا ونبض
جاسر:لي
يوسف حكلهم علي حكايه ادم وندي وكدا
احمد:والله البت دي صعبانه عليا جدا
جاسر:اه وانا كمان
يوسف:وانا بس انا مدايق اني بعيد عنها هموت واخد خطوه
احمد:بص اتقل شويه
يوسف:اكتر من كدا
احمد:اه اكتر لسه حارب شويه حلوين
يوسف:ربنا معاايا بجد
*ادم وملك*
ادم:مممم بردك مش عايزا تقوليلي كنتي فين
ملك:هتعرف بكرا
ادم:طب متقولي دلوقتي
ملك:لا بكرا بس ادعي يحصل
ادم:هيا الغاز يملك متقولي
ملك:ممم مش الغاز ولا حاجه رس بكرا بقا وخلاص
ادم:تمن انا نشوف
ملك:خير يقلبي
ادم:ان شاء الله لا بس وحشتيني
ملك:وانت كمان وحشتني اوووي يحب
ادم:طب هشوفك امتي
ملك:معرفش
ادم:عايز اقابل اهلك يملك
ملك:ممم مش عارفه
ادم:ملك بجد مش هأجل اكتر من كدا فاهمه
ملك:حاضر
ادم:انا هتصرف بقا مع ابوكي اخرجي انتي منها
ملك:حاضر حاضر
ادم:تمم يلا تصبحي علي خير بقا علشان هموت وانام
ملك:اه وانا يلا جود نايت يحبيبي
ادم:تصبحي وانتي حضني
*تاني يوم مشي عادي بسنت ومنه ونبض نزلوا الجامعه وحضروا محاضره واحده ونبض منه روحوا علشان يستعدوا لبليل ونبض اتفقت مع منه انها هتروح تاخدها هيا ويوسف*
*عند نبض الي استعدت انها تروح الفيلا لندي*
*لبست فستان اسود شيفون طويل بكوم بس شفاف وسمبل جدا مع هيلز اسود*
*اما يوسف لبس بدله رصاصي فاتح وتيشرت من تحت اسود*
يوسف وهوه ساند علي العربيه واول مشاف نبض صفر زي محمد قاله بظبط
نبض بكسوف:اي حلوه
يوسف:قمر قمر مفيش كلام
نبص:وانت كمان شكلك لذيذ
يوسف:دا عيونك الي قمر يقمر يلا علشان نلحق
نبض مسكت ايدو:انا خايفه اووي ييوسف
يوسف:متخافيش طول منا معاكي يحببتي اتفقنا
نبض اتنهدت:تمم اتفقنا
وفعلا يوسف اخدها وراح علي الفيلا ودخلوا وايدهم في ايد بعض ونبض قلبها بيدق جامد ورنوا الجرس و……………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نبض سليم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى