روايات

رواية معشوقتي الصغننه الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ملك ابراهيم

رواية معشوقتي الصغننه الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ملك ابراهيم

رواية معشوقتي الصغننه الجزء الثاني والعشرون

رواية معشوقتي الصغننه البارت الثاني والعشرون

معشوقتي الصغننه
معشوقتي الصغننه

رواية معشوقتي الصغننه الحلقة الثانية والعشرون

دخل شخص معاه حقنه فيها ماده سامه وكان هيحتها في المحلول بتاع رويدا و ممرضه دخلت
عند جميله و فارس
جميله بدموع: عشان هي تبقي اخوتي 😭
فارس بصدمه: اي لا لا ازاي مش فاهم حاجه يعني ايه يعني
فجأه سمعوا صوت صويت جامد جاي من اوضه رويدا
الممرضه بصويت: ااااااااه الحقوني الحقوني
وفارس و اسلام وجميله وخلود دخلوا
الشخص مشي علي بره
وفارس و اسلام جريوا ورا بسرعه
جميله بخوف وهي بتبص لممرضه: في ايه يا بنتي اي اللي حصل
خلود بدموع: رويدا كويسه الكلب ده عملها حاجه
الممرضه بتنهد: لا متقلقوش ملحقش يعمل حاجه
فارس واسلام مسكوا الشخص وفضلوا يضربوا في جامد
فارس بعصبيه هو بيضرب في الشخص: انت مين يا حيوان وعايز اي من مراتي
اسلام: مش هينفع الكلام هنا احنا نخدوا علي مكان هادي كده و هو يتكلم وبص لشخص وقال مش كده ولا ايه يا اموره
واسلام وفارس خدوا الشخص ده وحطوا في شنطه العربيه وركبوا العربيه ومشيوا اما عند جميله قربت من رويدا هي وخلود وجميله مسكت ايدها
جميله بدموع: وحشتيني اوى يا حبيبتي وبنتي وكل حاجه فوقي بقا يارب يارب اشفيكي
وايد رويدا اتحركت
خلود بصويت: دكتور يا دكتور ايد رويدا اتحركت
الدكتور جه وابتدا يكشف علي رويدا
عن حور
حد خابت علي الباب
حور: حاضر جايه وقالت باستغراب سيف اي اللي جابك
سيف: هنتكلم من علي الباب
حور باستغراب: اتفضل
وسيف دخل
سيف بسخريه: بيتك حلو علي فكره
حور ببرود: شكرا خير اي اللي جابك
سيف بجديه: جيت اقولك ان نهايتك قربت يا حور
حور بخوف وعدم فهم: يعني ايه مش فاهمه
سيف: حور انا بتكلم بجد احنا الاتنين نهايتنا قربت معلش البحراوي هيقتلك و هيقتلني وانا بتكلم بجد
حور بصدمه: انت بتقول ايه سيف انت جاي تهزر معايا صح معتصم بعد كل اللي بنعملوا معاه ده يقتلنا ليه مستحيل
سيف: زي ما بقولك كده حور انا خايف عليكي بجد
حور: وخايف عليا ليه
سيف: عشان بحبك ومش عايز اشوفك في السجن
حور بصدمه: اي بتحبي ني اي يا سيف بعدين انت عارف اني بحب فارس
سيف بعصبيه: لكن فارس انت عارفه ومتأكده انو مش بيحبك لو انتي فعلا بتحبي كنتي تتمنيلوا الخير مش تبقي عايزه تأذي هو ومرته طول الوقت
حور حست ان كلامه فعلا صح وقالت بندم ودموع: انا عارفه اني انا غلط يا سيف بس فعلا مش قادره اشيلوا من دماغي
سيف بابتسامة: حاولي يا حور وتوبي قبل فوات الاوان صدقيني ده الصح وترجع تاني لي شغلنا وانت اكيد فاكره زياد معتصم الكلب هو اللي قاتلوا واحنا كنا عارفين ومخبين
حور بدموع: ايوه عشان هو هددنا هددنا انو هيقتلنا يا سيف
سيف: مش معني كده ان احنا نسيب حق زياد واحنا انا وانتي كده كده معتصم لما يتقبض عليا احنا هتروح معاه فانا من راي نفضل مكملين معاه لحد ما نعرف معاد التسليم وساعتها بقا نقبض عليا وكمان لازم نسجلوا
حور بتفكير: ودي نعملها ازاي
سيف بتفكير: ليلي
حور بصدمه: ليلي اخت زياد
سيف باستغراب: ايوه هي اللي هتساعدنا
حور بخوف: هو انت ما تعرفش ان ليلي متجوزه معتصم عرفي
سيف باستغراب: لا
حور: طب هنعمل ايه
سيف بتفكير: احنا لازم نخلها معانا ولازم كمان نروح ل اسلام وفارس نقولها علي كل حاجه
حور بخوف: بس انا خايفه انت عارف انا عملت ايه
سيف باستغراب: عملتي ايه
حور بخوف…………..
سيف بصدمه……………………
في المستشفى
الدكتور بعد ما خرج من عند رويدا: الحمدلله مدام رويدا فاقت
جميله بفرحه: الحمدلله يارب عايزه ادخل اشفها
خلود بفرحه: انا كمان الف حمد وشكر لك يارب
الدكتور: اتفضلوا بس متكلموش معاه كتير عشان متتعبش
جميله بفرحه: طب هي هتخرج من المستشفى امتا
الدكتور: ممكن كمان اسبوع كده ان شاءلله عن اذنكم
والدكتور مشي وجميله وخلود دخلوا عن رويدا
في اوضه رويدا
جميله بدموع: حمدالله على سلامتك يا حبيبتي
خلود بدموع: وحشتيني اوى يارورو حمدالله على سلامتك ياقلبي
رويدا بدموع: الله يسلمكم وحشتوني بجد بقالي اد اي هنا
جميله بدموع: ما تشغليش بالك يا حبيبتي المهم انك قلت لنا بالسلامه
رويدا بحزن: ليه يا خالتو مش عاوزه تقولي
خلود بحزن: دخلتي في غيبوبه لمده سنه
رويدا بدموع: سنه
جميله بحزن: الحمدلله يا حبيبتي علي كل شيء المهم انك قومتي بسلامه
خلود: فارس بجد كان هيموت عليكي يارورو
رويدا بحزن: مش عايزه اسمع اسمه قدامي يا خلود لو سمحت انا بكره عشان كل اللي حصل لي ده بسببه
جميله بدموع: لا يا رويدا فارس بيحبك
رويدا بدموع وعصبيه: ما بيحبش غير نفسه كان وعدني عمره ما هيؤذني ووفى بوعده الحقيقه مش عارفه اقول لك وعلى اساس يا خالتو انك مش عارفه عمل فيا ايه
جميله بدموع: لا عارفه عارفه يا حبيبتي بس هو بيحبك والله العظيم بيحبك وفي حاجه عاوزه اقولك عليها كمان
خلود باستغراب: عمل ايه يا رويدا
رويدا بدموع: خالي خالتو تحكيلك يا خلود وبصت لي جميله وقالت قولي يا خالتو
جميله بدموع: فارس يبقي ابن خالتك رفيده توأم مامتك
رويدا وخلود بصدمه: اي نعم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معشوقتي الصغننه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى