روايات

رواية معشوقة الشيطان الفصل الثالث 3 بقلم ملاك الظلام

رواية معشوقة الشيطان الفصل الثالث 3 بقلم ملاك الظلام

رواية معشوقة الشيطان البارت الثالث

رواية معشوقة الشيطان الجزء الثالث

رواية معشوقة الشيطان
رواية معشوقة الشيطان

رواية معشوقة الشيطان الحلقة الثالثة

تمارا: اعاااااااااااااااااااا الحقونييييييي عفرررررريت معفنننننن
اخذت تمارا تركض برعب في انحاء القصر حتا وصلت الي غرفه ما فدخلتها سريعا و اغلقت الباب خلفها تنهدت بأرتياح لكن لم يدوم طويلا حتا شعرت بشئ ما يصوت علي رأسها يصطحبه صوت رجولي جميل
مراد ببرود: انتي مين و ازاي تدخلي هنا
تمارا بغباء و توتر: استهدى بالله ياباشا و نزل المسدس اللعبه دا احيات عيالك
مراد ببرود: مش هكرر كلامي مرتين انتي مين
تمارا بغناء: انا الضاع من عمره سنين
مراد بغضب: انتي هتستزرفى يا روح امك
استدارت تمارا بغضب و هي تقول
تمارا بغضب: لا بقا الى امي فاه… يخربيت حلاوتك امك
مراد بتسغراب: افندم
تمارا بتوهان: جايب الحلاوه دي مين اكيد ابوك كان موز و امك مهلبيه
مراد بسخريه: انتي هبله يابنت و لا مجنونه
تمارا بتوهان: مجنونه بحلاوتك التخطف دي
مراد بضحك: لا دا انتي هربانه منك
استفاقت تمارا من شوردها فأردفت بتوتر و خجل
تمارا بتوتر و خجل: ه هي هي نغم هنا صح انا ابقا صحابتها هي فين بسرعه يلا
مراد: بسسسس اي راديو نغم مين
تمارا: نغم نغم هي اتصلت بيا و قالتلي اجلها هنا
مراد: قصدك القطه الشرسه
تمارا: الله ينور عليك
مراد: طب اتفضلي هوديكي ليها
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡؟
كانت تجلس بملل و امامها يجلس ليث و فهد و اسد يتنقلشوا في امر ما زفرت بملل شديد لكن سرعا من تغيرت ملامحها من الملل الي السعاده و هي ترى صديقتها و اختها تدخل برفقه ذلم المدعو بالفهد الاسود قفزت من علي الاريكه و فتحت يدها و هي تجرى ببطئ تجاه تمارا تحت صدمه الجميع
نغم بصراخ و درامه: تيموووووووووووو
تمارا و هي تقلدها: نغوووووووووووووووم
نغم و هي تحضنها ببكاء مصطنع: وحشتينيي بقالي خمس ساعات مشوفتكيش اتبهدلت من غيرك اوووي
تمارا ببكاء مصطنع هي ايضا: و انتي كماااااان دا انا شوفت العجب في القصر الملعون دا
نغم: مي تو يابنتي والله
مراد بتأثر: يااااااه الدمعه هتفر من عيني والله
فهد و هو يمسح دموعه الوهميه: قصه حب قذره اوي
ليث ببرود: حصلوني علي المكتب
تهاني بأسرع(الداده): ايوه يابيه اؤمرني
ليث ببرود: اطلعي نادي الانسه ايميلي و خليها تيجي المكتب بتاعي
تهاني بطاعه: امرك يا بيه
بعد قليلا
كان الجميع يجلس في غرفه المكتب منتظرين المسماه ايميلي طرقت الباب و دخلت و هي تتمايل بأثاره بقميص النوم خاصتها نظرت لها نغم بستحقار بينما تحمم مراد اما ليث فلم ينظر لها من الاصل
ضغط ليث علي زر ما فظهرت صوره رجل ذو عضلات مفتوله و شعر ابيض و عيون خضراء
ليث ببرود: لويس اندرو اكبر رجل مافيا في امريكا عندو بنت واحده و يعتبر هي دراعه اليمين شغال في تجاره المخدرات و الاعضاء و الاسلحه من الاخر شغال في اي حاجه شمال بيحب البنات الصغيره اوي
ضغط مره اخرى فظهرت صوره فتاه جميله جدا و دثيره بشعر اشقر و عيون خضراء
ليث ببرود: تينا لويس اندرو ابنه لويس الوحيده تعتبر دراعه اليمينه عارفه كل قذرات ابوها كل يوم بتكون في نادي ليلي في تحديد الساعه 3 الفجر و بترجع بواحد، مهمتنا هي اننا نجيب الميكروفيلم و نقبض عليهم
نغم بتسأل: و هنبدأ امتا
ليث ببرود: بكرا هيبقا في تدريب مكثف عشان اشوف مهارت كل واحد فيكم اما السفر فهتعرفوا في الوقت المناسب و دلوقتي تقدرو تروح تناموا عشان بكرا الساعه 5 بظبط هنبدأ التمرينات
نغم بشهقه: لييه يا شيخ هنبيع لبن دا ظلم وربنا
نظر لها ليث نظره ناريه فأردفت بتوتر
تغم: ط طب سلام عليكم انا بقا الحق انا عشان اصحى الساعه 10 سلام
اسرعت نغم بالخروج قبل انتفجار ليث بها
ايميلي بحب: تصبح علي خير يا ليث
اومأ ليث ببرود بينما خرجت ايميلي من المكتب بغيظ من برود ليث تجاهها
مراد بتهرب: طب سلام انا بقا
ليث ببرود مميت: لو اتحركت من مكانك اترحم علي نفسك
جلس مراد بتوتر تحت نظرات ليث القاتله
•••••••••••••♡•♡••••••••••♡!
في حاره شعبيه تحديدا في احدى المصانع المهجوره كانت هناك صرخات فتاه تعم المكان
الفتاه ببكاء و صراخ: حررررررام عليكم انا معملتش حااجه يا ماماا تعالي خوديني
الرجل و هو ينزل عليها بالسطو : مش هتمشي من هنا يا حلوه غير لما تقولي مكان الريس بتاعك
الفتاه ببكاء: والله معرفش انا مترفش حرام عليك كفااايه بقا حرام عليك
احدى الرجال بتدخل: سامح الريس بيقولك خلاص عشان متموتش في ايدك و منعرفش مكان رجب
سامح بنظره قاتله: نجيتي مني يا حلوه يابنت ال******
خرج سامح و ذلك الرجل بينما اخذت صرختها تعلو هي تكبى بقهر علي حالها هذا و هي تردد
الفتاه ببكاء و صراخ: ياااااااااااااااارب ارحمني ياااااارب و خودني ليك انا تعبت من الحياه دي يااااااااااارب حسبي الله و نعمه الوكيل، يااااارب اكيد امي قلقانه عليا و هتموت فيها دي صاحبه عيه يااارب
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
كانت تمشي علي البحر بشرود و هي تتذكر معذب قلبها الذي لا يرها سوى اخته الصغرى فحسب و شعرها الاشقر يتطير خلفها بفعل الرياح افاقت علي رنه هاتفها (حب مين يابنت الكلب هو انتي عندك قلب)
فاطمه بمرح: ابو الفهود عامل اي يابرنس
فهد بسخريه: في واحده تقول لاخوها الكبير ابو الفهود و برنس
فاطمه بمرح: مش انا قولت يبقا فيه شوفت سهله ازاي
فهد بهدوء: علي العموم يا لمضه هترجعي امتا
فاطمه بهدوء: لما حاله المرض تستقر يا فهوده
فهد بحب: طيب يا قلبى خالي بالك من نفسك و اوعي ثم اوعي تقفى او تهزرى مع شاب فاهمه
فاطمه بمرح: عيب عليك يا غيور باشا
فهد بتنهد: يلا هسيبك انا ببا عشان تنامي
فاطمه بتوتر: فهد ه هو عامل اي
فهد ببسمه حب: هو مين
فاطمه بسرعه و توتر: خلاص سلام
فهد بضحك: هو كويس و علي فكره انتي وحشتيه اووي و بيسأل عليكي علي طول
فاطمه بسعاده: بجدد
فهد: اه والله و بعدين اتلمي يابت متنسيش اني اخوكي و هو صاحب اخوكي يعني احترمى نفسك و انتي بتتكلمي معايا
فاطمه بضحك: حاضر حاضر يلا سلام يا قلبى
فهد بحب: سلام يا نن عيونى
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
في غرفه نغم التي بالقصر، كانت تمارا تستلقى علي السرير بكل اريحه بينما نغم تجلس علي كرسي التسريحه بشرود
تمارا: هاا قوليلي في اي بقا بظبط
نغم: بصي ياستى انا هنا في مهمه عشان كدا لازم اعيش في هذا القصر الملعون لغايه اما المهمه تخلص
تمارا بتفهم و بخبث: اهااا انا موافقه ادام هنعيش مع شويه المهلبيه دول
نغم: ن ايه يا عيني
تمارا ببلطجه: نننننعيش يا قلبى ننعيش مهو اكيد مش هسيبك تع. ى مع شويه المزز قصدى الشباب دي لوحدك عيب يحبيبي دي مش تربيتنا
نغم: انتي هتقوليلي دا انتي تربيتك تحفه
تمارا و هي تحدف عليها المخده: طب اتخمدى بقا كتك الارف
نغم بضحك: خلاص خلاص
قفزت نغم علي السرير و حضنت تمارا بقوه بينما اخذت تمارا تمسد علي ظهرها حتا ذهبا الاثنان في النوم
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
دخل الي غرفته الرجوليه المغطه باللون الاسود الفخم اتجه الي الاستحمام و خرج بعدها بقليل و هو يلف حول خصره منشفه و الماء يقطر من شعرها و يسير علي صدره المفتول بالعضلات جاعلا منه اكثر واسامه
ارتدي تيشترت اسود و بنطال قطن ابيض واسترخى علي السرير و بدون وعي ذهب تفكيره الي ذات الغباء الذي لا يصدق بعيونها العسليه وشعرها الطويل الاسود المجعد و بشرتها السمراء و وجهها الطفولي
ليث بعصبيه: لا فوق يا ليث الحب ضعف فووق دا مجرد اعجاب بس و هروح فوق
استلقى علي السرير بعصبيه و ظل يفكر بها غصب عنه حتا ذهب الي النوم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معشوقة الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى