روايات

رواية معجزه الحب الفصل العاشر 10 بقلم بسملة حسن

رواية معجزه الحب الفصل العاشر 10 بقلم بسملة حسن

رواية معجزه الحب الجزء العاشر

رواية معجزه الحب البارت العاشر

رواية معجزه الحب الحلقة العاشرة

نرمين بخوف من عصبيه بدر: حاضر يا فندم
كيان اول لمه نرمين خرجت:
خلصت ولا لسه
بدر باستغراب: علي اي
كيان قام وقف قصاد بدر: الحفله الي انت عاملها اوعى تفكر اني غبي تؤ انا فاهمك كويس انت كلمت الامبراطور و هو جه صح
بدر ساكت
كيان بصوت عالي شويه: رد عليا ليييييه كلمته ليه عايز اننا نخسرك انت مفكرتش فيا انا اعمل اي من غيرك طيب بلاش انا مفكرتش في نادين و عيالك هيبقو عاملين ازاي من غيرك
انت اناني يا بدر مش بتفكر غير في نفسك وبس
بدر بغضب: انا مش اناني انا بعمل كده علشان خاطركم انا بعمل كده علشان عيالي لما ياجو ميكنش في خطر على حياتهم زيي انا
راح قعد علي اقرب كرسي
انا حياتي ممكن تنتهي في ثانيه
كيان قرب منو: احنا قدرنا مكتوب عليه كده اسمع الكلام يا بدر بلاش الامبراطور
بدر: خلاص مبقاش ينفع الامبراطور نزل مصر و هيكلمنا في اي وقت
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان بصدمه: انت بتقول اي
نروح لي مكان اول مره نروحه عند الامبراطور
……….
الامبراطور كان قاعد و بيشرب كاس من الخمر”ه
و بيتفرج علي صور لي بدر و كيان و نادين
جت بنت و قاعده مع الامبراطور
البنت بدلع و بتتكلم انجليزي:
What’s wrong with you, my heart, Sarhan?+ما بك ياقلبي سرحان في اي
الامبراطور: Naven, do I speak Arabic? We are not in Germany +نافين اتكلمي عربي احنا مش في المانيا
نافين : حسنا يا امبراطور انت كويس
الامبراطور وهو مركز علي صورت بدر: كويس يا عزيزتي
نافين حاوطت ايديها علي رقبته بدلع: مش ناوي
تيجي معايا جوه
الامبراطور بغضب زقها أيد نافين من علي رقبته:
انا قولتلك مليون مره انتي مساعده بتاعتي مش اكتر
نافين بوقا”حه: فيها اي منتا بتجيب بنات معاك و انا لا
وقفت قصاده وهي لابسه قميص”نوم مبين اكتر ما مخبي يعني انا وحشه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
الامبراطور بص ليها من فوق لي تحت:No, you are not my favorite type, and I will never say again that you are my assistant, but I don’t understand anything more, Naven.+لا انتي مش نوعي المفضل وكمان مش هقول تاني انك المساعده بتاعتي وبس مش اكتر فاهمه يا نافين
نافين بغضب: Okay, Emperor +حسنا يا الامبراطور
(نتعرف علي الامبراطور
الامبراطور اسمه جاسر مصطفى عنده 32سنه عيونه رمادي و جسمه رياضي و هو مسمي نفسه الامبراطور علشان هو اكبر عضو في المافيا مع ان سنه صغير بس عمل لي نفسه مكان)
(نفين دي بت جميله عيونها زرقه و شعرها احمر و جسمها عود فرنساوي تدوخ البنات قبل الرجاله 😂
جنسيتها امريكا و هي عضو في المافيا)
بدر روح هو و كيان
دخله من باب البيت شافو نادين باين عليها التعب و الارهاق
بدر بقلق: مالك يا نادين انتي تعبانه
نادين بتعب: مش عرفه يا بدر من ساعه ما عملت الشقه و انا حاسه بتعب و ارهاق
بدر بغضب: عميتين ام الشقه متعمليش حاجه بعد كده انتي لازم ترتاحي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين هزت راسها بي ماشي
كل واحد طلع اوضه و بدر قرب من نادين بصلها بعتاب:
ينفع الي عملتيه تحت ده مش انا قولتلك متعمليش حاجه
نادين بصتله ببراءة: ما الشقه وسخه لازم أروقها
بدر حضنها: ملكيش دعوه انا هجبلك واحده تنضف معاكي
نادين بعدت عنه بغضب: نعم يا خويا علشان تبص عليها براحتك
بدر بضحك و شدها تانى في حضنه: متبعديش تاني عن حضني
نادين: اومال عايز تجيب واحده ليه
بدر بحب: علشان تعبك
و غير كده انا حياتي مبقاش تكمل غير بوجودك لو عيني شافت ستات الدنيا
كلها برضو مش هحب غيرك يا طفلتي
نادين لسه هتتكلم قاطعهم كيان علي باب الاوضه من بره
كيان: انتم يا عم روميو و جوليت انا عايز اكل مش وقت رومانسيه علي المسا
بدر بغيظ: والله يا كيان الكلب هوريك نادين عماله تضحك علي شكل بدر
بدر بعصبيه خفيفه: اسكتي بقا يخربيت جمال امك
نادين عماله تضحك من قلبها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
احسن حاجه لما تلاقي الي ينسيك تعبك و حزنك هو ده الشخص الي تأمن علي حياتك معاه 💓

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معجزه الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى