روايات

رواية معجزه الحب الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسملة حسن

رواية معجزه الحب الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسملة حسن

رواية معجزه الحب الجزء الحادي عشر

رواية معجزه الحب البارت الحادي عشر

رواية معجزه الحب الحلقة الحادية عشر

قال رسول الله ﷺ بخيل بخيل ♥✨
قال من يا رسول الله 🥹♥
قال من سمع اسمي ولم يصلي عليه 🥹
نادين نايمه جنب بدر صحيت و صحت بدر
نادين: اصحى يا بدر
بدر نوم: في اي يا نادين
نادين بجوع: انا جعانه
بدر فتح عيونه بي العافيه من تاثير النوم:
طيب ما تروحي تاكلي يا نادين انا ماسكك
نادين و هي حاطه ايديها علي بطنها: لا منا عايزه اكل حواوشي
بدر اتعدل في قعدته و بص لي الساعه: دلوقتي يا نادين دي الساعه 4 الفجر
نادين هزت راسها بي اها: ايوه دلوقتي انا نفسي اكل حواوشي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر شد البطانيه و هينام:
بكره يا نادين اجبلك الي انتي عايزاه
نادين بمسكنه: ماشي يابدر ذنبي في رقبتك علشان هنام جعانين
وعملت نفسها انها هتنام زعلانه
بدر مهنش عليه نادين تنام جعانه
بدر بحنيه: نادين استني هروح اجيبه وهاجي
و فعلا بدر نزل جاب حواوشي وجابه لي نادين
نادين و هي بتاكل الحواوشي
نادين: ايه ده يا بدر ده حراق اوى
بدر باستغراب: حراق ازاى انا مؤكد عليه ميعملوش حراق
نادين ادته حواوشي: خد دوق
بدر: فين الحراق ده يا نادين هو عادى اهو..
نادين: يعنى انا بكدب الحواوشى حراق و انا اصلاً غلط عليا اكل اى حاجه حراقه بالشكل ده
و بعد كده كملت بي حزن
خلاص بقى مش مهم هقوم انام و خلاص
بدر بسرعه: لا استنى انا هنزل اجبلك غيره
على طول.
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر و هو خارج من الاوضه:
اياكى تنامى نص ساعه بالكتير و هكون عندك
و فعلا نادين قعدت مستنيا بدر
بدر جه و معاه الحواشي و داه لي نادين
بدر و هو حاطت ايده علي بطنها بحنان : اي خدمه تاني
نادين وهي بتاكل الحواوشي: تؤ تؤ
بدر بنوم: ممكن تسيبيي انام شويه
نادين هزت راسها بي ماشي
بدر راح نام و نادين خلصت اكل و راحت نامت جنبه
الصبح جه علي ابطالنا
…………..
رودينا بدور علي وظيفه مناسبه ليها
كل ما تشوف وظيفه تلاقيها مش مناسبه ليها يا امه يتريقو علي لبسها
بدر و نادين و كيان قاعدين بيفطره فون بدر رن و كان الامبراطور
كيان شاف الاسم و بص لي بدر
بدر قام رد
بدر: الو
الامبراطور: اهلين يا زعيم جاهز لي المقابله ولا لا
بدر: هو حد قالك اني عيل صغير ولا خايف انا قد المواجها
الامبراطور: وااااا انا بحب روح الحماس الي موجوده فيك
الامبراطور قفل مع بدر
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان جه من وراه:
اي كان عايز منك اي
بدر خد نفس طويل: عايز يقابلنا
المهم دورت علي شغاله
كيان: كلمت حد يدوري علي واحده ست تكون كويسه
بدر هز راسه بي ماشي
ورجعو يفطره مع نادين تاني
خلصو اكل و كل واحد راح يلبس
نادين دخلت عند بدر وهو بيلبس
نادين: انت نازل رايح فين يا بدر
بدر بهدوء: رايح مشوار صغير المهم متفتحيش الباب غير لمه اخبط عليكي
نادين باستغراب: ليه يا بدر في اي
بدر: مفيش بس اسمعي الكلام
بدر جاي يمشي نادين وقفته
نادين بقلق: في اي يا بدر انا بدات اخاف
بدر خدها في حضنه: طول منا عايش مش عايز اسمع كلمت خوف دي تاني انا لو هموت علشان هحميكم هعمل كده
نادين بسرعه حطت ايده علي بوقه: بعد الشر عليك متقولش كده
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر باس راسها: خلي بالك من نفسك
و نزل هو و كيان
وراحوا عند الامبراطور و الخدم فتح الباب
بدر دخل بكل غرور و وقف قصاد الامبراطور
الامبراطور: اهلا بي الزعيم
بدر ببرود: اهلين
الامبراطور بص لي كيان: لسه زي منتا يا كيان دراع زعيمك اليمين
كيان: ده شرف ليا اني اكون دراع الزعيم
الامبراطور: كنتو عايزين اي مني
بدر: انا عايز اسيب الشغل المافيا
الامبراطور بص لي بدر:
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
انت عارف نهايت شغلنا اي نهايته المو”ت يا زعيم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معجزه الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى