روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل السابع 7 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل السابع 7 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء السابع

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت السابع

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة السابعة

بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بصويت: كيييييييان بدددددددددر
كيان نزل جري لما لقا نادين بتصوت
بدر صحي علي صوت نادين
نزل لقا نادين واقفه في نص الصاله
بدر بزعيق؛ كفااااايه دوشه علي الصبح في اي
نادين ببراءة: انهارده الجمعه ياله علشان ننضف الشقه و تقرأو سوره الكهف و تصلوا الجمعة
بدر بعصبيه: ليه عايزاني اتحر”ق علشان اصلي ولا أقرأ القرآن
نادين : لا منتا هتنفض معانا الشقه وبعدين تصلي
بدر بعصبيه: لو سمعت صوتك مش هقولك هعمل فيكي اي و سابها وطلع
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بصت لي كيان
كيان بغضب منها: في حد يعمل كده
نادين ببراءة مزيفه شاورت براسها اه
اها في مش انا عملت كده يبقا في
كيان كان طالع الاوضه
نادين وقفته
نادين بحزن مزيف: كده يا كيان تسبني اعمل البيت ده كله لي وحدي
كيان بعصبيه خفيف: اها علشان تبقي تصحي حد كده تاني
نادين عملت نفسها بتعيط: اهي اهي كده يا كيان مش كنت بتقول انا زي اختك تسيب اختك تعمل الشقه الكبيره دي لوحدها
كيان صعبت عليه: خلاص متعيطيش هعمل معاكي وامري لله
نادين بفرح: اشطا
وبدأيعمل معاها البيت
نادين: هات الفون بتاعك يا كيان
كيان باستغراب: ليه
نادين زي اي ست مصريه: اشغل اغاني
كيان اداها الفون: بس انا معنديش اغاني
نادين بصدمه: ازاي معندكش اغاني في الفون
كيان هز كتفه كده: عادي
نادين بتفكير: لقتها
كيان: هي اي دي
نادين شغلت اغنيه من اليوتيوب
‏(مخصماك
‏وابعد عنى انا مش طيقاك
‏سيبنى مش عايزه ابقا معاك
‏متورينيش وشك تانى
‏مخصماگ 💃🏻💃🏻)
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
و بدات هي وكيان ينظفه البيت
نادين طلعت اول حاجه الصابون هو والمقاشات واي حاجه تقدر تنضف بيها البيت ..
هي وكيان
فجأة لقت حاجه طريه كده وبتشدها عشان تطلعها لاقته فار كبير
نادين صوتت
نادين: عااااااااااااااا .. ومن الخضه بتاعتها انها مسكت الفار وقعت في الارض والفار رجع استخبي ما بين الحاجه القديمه
نادين بقت تصوت وتصرخ
جااامد
كيان بخوف عليها: مالك يا نادين في حاجه
نادين بدموع لسه هتتكلم لقت بدر نازل من السلم
بدر بكل غضب : انا مش قولتلك مش عايز أسمع صوتك
نادين بدموع في عينها من الخوف و الخضة
نادين : ف.. فاا .. فااار
بدر باستغراب وضم حواجبه كده: هو انتي كل ده بتصوتي عشان فار
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بدات في العياط: انا. انا.. مس. مسكت اهي اهي الفار.. بي ايدي عااااااااااا
بدر: بس خلاص اي فاتحاها سارينه فين راح الفار ده كمان
نادين بدموع بتشاور بصباعها علي مكان
بدر قرب من المكان ولسه بي شيل الصندوق لقاء فارين كبار
نادين اول لمه شافت الفارين صوتت وطلعت تجري
بدر جي يقرب لقا الفئران جيين عليه
طلع يجري هو كمان
بدر بزعيق : اعمل حاجه يا زفت
كيان بضحك علي بدر وعلي نادين الي طلع علي الكنبه
كيان بضحك مش قادره يمسك نفسه: مش قادره شكلكم يضحك ههههههههه
بدر بعصبيه: والله يا كيان الكل”ب خلص بس علي الفئران دي و هخلص عليك انت كمان
نادين بخوف: يا عم انت في اي ولا اي خليه يخلص بس علي الفئران وبعد كده اعمل الي تعمله معاه
كيان مسك المقشه وبدا يجري ورا الفئران وبدر مسك هو كمان المقشه
وكانو بيجرو ورا الفئران لمدة ساعة ونص لحد ما خرجو الفارين
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر قعد علي اقرب كرسي و كيان نفس الكلام
نادين بهدوء: خلاص الفئران مشيت
بدر بتعب مطرح الجري و الفئران: يعني انتي شايفه البهدله الي احنا فيها دي و في الاخر مطلعوش
نادين بنشاط: طيب ياله نخلص البيت قبل صلاة الجمعة ايدينا في ايد بعض
بدر قرب منها
نادين اول لما شافت بدر بيقرب منها جريت و استخبت ورا ضهر كيان
نادين: استنا عندك انا بقول لي كيان الكلام ده صح يا كيان
كيان بغضب: ننننننننننعم يا ختي مين ده الي يعمل معاكي البيت
نادين ضربته في ضهره: اسكت بالله عليك ده ممكن يقتلن”ي
كيان بعصبيه شويه: دا انا اللي قتل”ك مش هوا
بدر شاف انها خايفه منو راح سابها وطلع الاوضه
نادين شافته هو وطالع السلم
نادين بتتكلم مع كيان بس صوتها عالي شويه: اي ده عدو الفرحة رايح فين كده
بدر سمعها وهو طالع علي السلم
انا اطلع انام مش عايز اسمع صوت حد ولو سمعت صوت مش هقول هعمل فيكم اي
كيان بغضب مسكها من قفاها: بقا انا اجري ورا الفيران ويطلع عيني وفي الاخر اعمل معاكي البيت
نادين: بص يا كيمو احنا هنعمل البيت مع بعض و هعملك فطار حلو ماشي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان هدي شوية لمه عرف فيها اكل
كيان: ماشي
وبدأو ينظفو البيت لحد ما خلصو
نادين حضرت الفطار
قعدو علي السفرة
كيان بسعاده: الله بقالي كتير ماكلتش اكل زي كده
نادين ببتسامه جميله زيها: الف هنا يا كيمو
نادين بهدوء: كيان ممكن اسالك سؤال
كيان ساب الطعميه: يابنتي ارحميني نفسي اكل الطعميه
نادين: معلش وانا هسيبك تاكل براحتك
كيان: اسألي
كيان لسه كان هياكل بطاطس
نادين: انتم دخلتو عالم المافيا ليه
كيان ساب البطاطس
كيان بحزن: وانتي عايزة تعرفي ليه
نادين: عادي علشان قاعده معاكم بس لو هزعلك يبقا خلاص متقولش
كيان: لا مش هزعل وانتي لازم تعرفي احنا دخلنا لعالم المافيا ليه طالما قاعده معانا
بدر من السلم: انت اتجننت يا كيان
كيان بهدوء: لا ما تجننتش طالما هتقعد معانا هنا يا بدر لازم تعرف عننا كل حاجه
بدر: قبل متعرف عننا حاجه احنا لازم نعرف عنها كل حاجه من ساعت ما تولدت
نادين بهدوء: انا اسمي نادين فؤاد عندي 19سنه بابا توفي وانا عندي 15 انا بنت علي ولد عبد الرحمن اخويا الكبير عنده 26سنه
انا مكملتش تعليمي خدت الدبلوم وقعدت و بعد كده نزلت اشتغل في مطعم
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
هي دي كل حكايتي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى