روايات

رواية لم يكن لي من البدايه الفصل الرابع 4 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية لم يكن لي من البدايه الفصل الرابع 4 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية لم يكن لي من البدايه الجزء الرابع

رواية لم يكن لي من البدايه البارت الرابع

رواية لم يكن لي من البدايه الحلقة الرابعة

علاء بغضب… وقرف… مين ال قال الاسم ده
الدكتور… المريض كان بيهلوس باسمها
فاطمه بخوف… طيب هو كويس
طمني عليه ونبي
الدكتور… اديتو ح*قنه مهدا
وبكرا إن شاءلله هيكون بخير ادام هلوس كده بيبقي بيفوق
الهام..بفرحه… انت متاكد يا دكتور بجد
الدكتور.. اه
الهام حضنه نسمه… من فرحتها
❤❤❤❤❤❤
عند شمس كان ايهاب قاعد جانبها وهيا كانت اخد مهدا ونايمه
ومحدش غيرهم في الاوضه
ايهاب بحزن… هو مايستا*هلكيش مش عارف بتحبه في ايه دا عق*بك بعق*اب ملكيش يد فيه وكلنا قبل كدا حظر*نه منها وهو مشي وماسمعش كلامنا كلنا قولنا ليه انها مش مناسبه ليه وهو عند هو الاختار واتعا*قب وحملك المسؤليه كلها وقتها وقال انك زيها سوكي بيها
انتي انظف منها يا شمس من كلامو عنك حبيتك لانك بنت نظيفه مش زي شهد دي شهد دي او*سخ واحده عل الارض بس انتي مش كدا وسابك بعد ماوقفتي جانبه وخرجتيه من الحاله ال هو كان فيها بس هو عمل ايه غيرك كس*رك وراح لوحده تانيه مفكرها انها نظيفه هو بيجمع صورتك في البنت ال هو خطبها بس تعرفي عمره ماهيجمعها ياشمس لانك انتي مفيش منك اتنين شمس ومسك ايديها… انا بحبك ووثق فيكي وبحبه برضو لانه صحاب عمري بس انتي ال خط*فتني*ني من اول مره شوفتك فيها وقتها صحيح كنتي لسا صغيره بس عج*بتيني انك ما خلتيش حد يقول عليه كلمه وانتو كنتو وقتها متخا*نقين وال عجبني اكتر انك لما جيت اسلم عليكي قولتيلي اسفه مبسلمش عل رجاله كنت بحس بلغيره من عدي لما كان بيحكي عنك وعل هزاركم سوي ولما جه وقالي انك قولتي ليه انك بتحبيه وهو قالك هفكر ساعتها كنت متمني المو*ت بس فرحتلك عشان ال بيحب عمره ما بيخلي ال بيحبه حزين وهو مش بيحبك هو خال عيونك الحلوين دول يبكو بس انتي فرحتي ليه لانك قلبك ابيض وانا بحبك اوي ياشمس
وفضل قاعد جانبها
❤❤❤❤❤❤❤❤
الصبح
كان عدي فاق ونقلو اوضه عاديه
بس كان من سوء حظه ان مفيش اوض فاضيه
محمود… ممكن تخالو مع شمس في نفس الاوضه
نقلو عدي في اوضه شمس
كانو كلهم هناك ونسمه كان جوزها معاها في الاوضه بتاعتها
االهام بفرحه… حمدلله عل سلامتك يا حبيبي
عدي بتعب… الله يسلمك ياحبيبتي
فاطمه بدموع… انا كان قلبي هيق*ف عارف كدا
عدي بتعب… بعد الشر عليكي ياست الكل
بلاش بقا دموع 🥲
الباب خبط
علاء… اتفضل
دخل علي وايهاب واحمد وايمن مشيو عل شغلهم
ايهاب بص عل شمس لقها قاعده وباين عليها الفرحه
حس بلغيره بتا*كل في قلبه
علي… الف سلامه عليك يا بطل عامل ايه
عدي بمرح… عمل بتنجان مخلل
علي… هو انت فيك حيل تهزر وانت في الوضع دا
ايهاب بتوتر… عامله ايه يا انسه شمس
شمس… ببتسمه… الحمدلله
ايهاب ابتسم 😊ليها
علي نغز*وا في دراعو من غير ماحد ياخد باله
الهام… صحبكم دا ليه ع*لقه مني بس لما يقوم بسلامه
عدي بضحك… اهون عليكي يا عمتو
الهام بضحك… لا بس تاديب عل الخضه ال خضتها لينا دي
عدي..بضحك.. يعني انا كان بمزاج امي
علاء… مش انتي ال هتض*ربي انا ال هضر*ب
علي… ههههه بصراحه هو يستاهل
عدي… ماشي يا علي 🐕👊🏻
ايهاب مكنش معاهم خالص كان قاعد بيبص عل شمس ال كانت بتضحك عليهم
علي كان ملحظ دا وخايف حد يلحظ برضو هتبقي مش*كله
قعدوا يهزروا ويضحكو لحد مالباب خبط ودخلت بنت وحضنه عدي
ليلي… عدي انت كويس
قلقت عليك مو*ت
شمس اضيقت… ونفخت بضيق
ابوها… مش عرفتونا ليه كنا جينا
علاء… محبناش نتعبكم معانا وبعدين دي حاجه بسيطه
عدي كان بيبص عل شمس بطرف عينه وبيضحك… بستفزاز… تعرفي يا لولو اني لما كنت في غيب*وبه كنت بحلم بيكي انتي
ليلي… ياحبيبي لولو
وقعدتت معاهم هيا وابوها وكانت كل شويه نحضن عدي وهيا كان بيستفز شمس بيها
ملحوظه… ليلي بتكون خطيبه عدي بنت مدلعها اوي وراها سر دا ال خلها وفقت عل عدي وهيا مابتحبوش
الهام بهمس… ربنا يستر
فاطمه سمعتها وبنفس الهمس… انا بقول كدا برضو
الهام بهمس… حاسه انها تو*لع فينا كلنا
فاطمه… اممم وعدي زودها اوي وعلاء عمال يضغط عل سنانه من كتر الغضب من ال بيحصل دا انا لازم اتصرف
بصوت مسموع… ليلي ياحبيبتي انتو لسا مخطبين مش جوزك عشان كل شويه تحضنيه
ليلي… اصل ياطنط انا كنت يمو*ت من كتر الرعب عليه انبارح وبست*و من خده
الكل بصو لبعض بصدمه
وحتي عدي بصلها بصدمه
شمس كانت كاتمه دموعها… بلعافيه… ونطقت… هوبه
ايهاب بصلها بصدمه انها ندت عليه ونداتو باسم الدلع يعني مش اسمه كمان
ايهاب بفرحه مش عرف يداريها… نعم ياعيون هوبه
ايهاب لقه بو*كس 👊🏻 في وشه وعيون حمرا من كتر الغضب
❤❤❤❤❤❤
عند نسمه كانت قاعده مع جوزها كان بياكلها
نسمه… خلاص مش عنت قادره
جوزها… محمد… انتي مكلتيش حاجه طيب كملي الطبق عشان خاطري
نسمه… بجد مش قادره
محمد حط الطبق عل الكوميدينو جانبه… حاسه بايه
نسمه… عاوزه اكون في حضنك وبس
محمد اخدها في حضنه ونام جانبها
نسمه كانت بتعيط
محمد بقلق… في ايه
نسمه… بدموع… اصل انا….
محمد بصدمه… ايه
❤❤❤❤❤❤❤
عند المجهول
فونه رن
… الو
…….
المجهول… بغضب

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لم يكن لي من البدايه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!