روايات

رواية لا ندم في العشق الفصل الخامس عشر 15 بقلم أسيل باسم

رواية لا ندم في العشق الفصل الخامس عشر 15 بقلم أسيل باسم

رواية لا ندم في العشق الجزء الخامس عشر

رواية لا ندم في العشق البارت الخامس عشر

رواية لا ندم في العشق الحلقة الخامسة عشر

ماااجد بقلق. ” مش عاارف ي نور اختك مالهاا بتستفرق كتير اليومين دوول ..اناا بدءت أشك انها تكون حامل
نورهان ‘ انت بتقول ااي ي بابااااا
انت تعرف عن نورسين انهاا كده وبتااع الكلام ده
احتمال تكون مريضة وتعبانة انااا هتصل بواحدة صحبتي وهنجي نطمن عليهااااا….
استااذنت نور عماد ال وصلهااا للبيت وفي الطريق قابلهم خالد آل قلق على حبيبته ومشي معهم وبعد فترة وصلواا عندهاا
عماد وخالد مع ماجد ال ببصله بشك وريبة وغضب في الصالون
ونورهان والدكتورة عند نورسين في اوضتهااا
خالد بضيق ” عمي في اااي بتبصلي كده ليه كاان عايز تقولي حااجة
مااجد بغضب ” انت قربت من نورسين ااو اتجاوزت حدودك معهااا
خالد وهو يقف بغضب ” ااانت سامع نفسك بتقول ااي ي عمي
ماجد بغضب اكبر. ” بقول ال شايفه البنت بقالها يومين تعبانة وااعراض الحمل باين عليهااا ..

 

خالد. ” انت ازااي شايفني بالحقارة دي على الاقل فكر في مشاعر بنتك لما تسمعك واانت بتخوض في شرفهاا
انااا بحبهااا وبقالي سنة طالب اايدهاا منك لاني عايزها حلالي ومش ممكن ااافكر فيهاا بالطريقة دي اابدا
قعد ماااجد بتعب وهو حاطط ايده على رااسه
عماد بهدوء ” نورسين. محترمة وهي تربيتك ي عمي
يمكن الأعراض ال بتجيلهاا دي تكون تعباانة بمرض. تاني واحناا لازم نوقف جنبهاا
خالد بغضب ” اناا ال هوقف جنبهااا من اليوم وطالع
انااا مش هطلع من هنااا النهارده الا وهي مراااتي ورجلي على رجلهااا اليوم ي عمي اناا ي قا***تل ي مقت*** ول
خرجت نورهاان ومعهاا الدكتورة جرى لعندهااا خالد وماجد
الدكتورة ” الحمدلله نورسين كويسة بس دي حاجه عرضية من كتر الأدوية ال بتااخذهاا
اناااا هتكلم مع الدكتور المتاابع لحالتهاا واطلب منه يغيرلهاا الأدوية وهتكون كويسة مع العلاج الجديد عن اذنكوا وحمدلله على سلامتهااا
تنهد ماااجد براااحة وهو ينظر لخالد بااسف
ماجد ” اناا ااسف ي خالد مقصدش

 

خالد بضيق ” ولااا تقصد ي عمي انااا لساا عند راائي
ماجد ” طب اابعت ورااء الماذون
نظر له خالد بعدم تصديق ” طب ااحلف اابعت وراءه دلوقتي
اوماء ماجد بابتساامة رائعة بنعم احتضنه خالد بفرحة
طب حاااالااا يلاااا ي عماد نروح نجيب الماذون لحسن يغير رااائيه دلوقتي
طلعت نورهاان تبلغ نورسين
نورسين بقلق ” هو بابااا كان بيتخاانق مع خاالد ي نور
نورهان بفرحة. ” همااا كانوا بيتكلمواا ي قمر. اانتي
نورسين ” طب فرحيني معاكي في ااي
نورهان بفرحة ” باابااااا هدد معاااد كتب كتاابكواا دلوقتي
نورسين بعدم تصديق. ” كتب كتاابي انااا. طب ازااي
نورهان ” اافهمي ي حبيبتي هوو وااافق على خاالد
وعماد وخالد نزلواا يجيبو الماااذون..
نورسين “!!!!!!!!
بااااارك الله عليكما وجمع بينكما في الخير
نورسين “😳😳😳😳
اااخذها خاالد من يدهااا الي الخارج تحت المطر وهو محتضن ايااااااهااا بقوة
نورسين بصدمة ” هو اااي ال حصل ي خالد

 

خالد بضحك وهو ببو..سهاا بعشق ” ال حصل ي عمري اانك بقيتي مراااتي ملكي انااا وبس
نورسين. ” انا مش مصدقة
خالد بغمزة. ” طب ااي راايك ندخل دلوقتي يمكن تصدقي اني جوزك بحق وحقيق. .
دفعته نورسين بعدم تصديق وخجل ” ي قليل الااادب ي سااافل
خالد وهو يحيط خصرهاا ” ولسااا السفالة جاية ي روح خالد
هنعوض السنين ال ضاااعت علينااا دي ي قلبي ونعيش بسعادة انااا وانتي وولادناا
نورسين بخجل ” طب انااا دلوقتي حااامل مش كده
خالد بعدم فهم. ” يعنى ااي
نورسين بخجل شديد ” مش اانت بو..ستني في المستشفى ووانااا بقاالي يومين بستفرق يبقى حاامل مش كده
خالد وهو يكاد ينفجر غيظا ” يعنى هو ااانتي هتحملي من بوسة ي عيوني
نورسين بوجه شااحب ” م اانت عملت معايا قلة اادب وبوستني يبقى هبقى حامل مش كده
خالد بقهر ” لاااا مش حااامل ي حبيبتي
نورسين وهي تبكي بشدة ” يعنى اااي مش حامل انااا عايزة بيبي ي خاالد
خالد وهو يضمهاا بلهفة ” وانااا كمااان عايز بيبي منكي ي عمري
بس البيبي مش بيجي عن الطريق البو…سة ي حبيبتيي

 

نورسين ” طب بيجي ازااي انااا عايزة اابقى حامل
خالد ” انااا هعرفك بس متبقيش تعيطي ي عمري اانتي
نورسين ” هو ااانت هتااذيني ي خالد
خالد بعشق ” اانتي روحي اذاي ااذيئك بس مش انتي بتثقي فيااا ي نورسين
نورسين بتوهاان ” ااكثر من روحي
ابتسم لهااا بحب وهو يحملها بخفة ينقض عليهااا بحب ويسير معهاااا الي غرفة في الحديقه ليغلقه بقدمه وهو يعلمها كيفية الانجااااب🤣😅🤣😂……

تمت..

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لا ندم في العشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى