روايات

رواية لا تتركيني الفصل السابع 7 بقلم سارة

رواية لا تتركيني الفصل السابع 7 بقلم سارة

رواية لا تتركيني الجزء السابع

رواية لا تتركيني البارت السابع

رواية لا تتركيني الحلقة السابعة

نسرين بغضب / ايه ده ياسليم انت ايه ال موقفك
مع البتاعه دي
ساره/ عن اذنك ياسليم
سليم/ استني ياساره
أولا دي مسمعتش البتاعه دي اسمها ساره
ثانيا دي بنت عمي يانسرين ولازم تحترميها
نسرين/ مكنت اعرف انا أسفه ياسليم
سليم/ اتأسفيلها هي
نسرين بغضب/ انا اسفه ياساره ممكن تيجي معايا ياسليم
في حاجات عايزاك تشوفها علشان حفله بكره
انت عارف معرفش اشوف حاجه من غيرك
سليم/ ماشي يلا عن اذنك ياساره
ساره/ اتفضل
سليم مشي مع نسرين بس حاسس انو مكنش عايز
يمشي معاها ويسيب ساره كان شكلها وهي بتعيط
مش مفارقو خاالص
نسرين/ ايه ياسليم انت مش معايا خالص
سليم/ لا معاكي اهو
نسرين/ ده احلي ولا ده
سليم/ الاتنين حلوين
نسرين/ مستفدش منك ابداااا
سليم قضي بقيت اليوم مع نسرين ورجع البيت بل
باليل وراح شاف ساره وكانت نايمه وقرب منها
وباسها من دماغها لاول مره كان حاسس انو مش عايز
يبعد عنها
سليم خرج وسابها وراح ؤضتو ومكنش عارف ميفكرش
في ساره
*******************************
عامر / برضو مش هتنزلي ياسارا
ساره/ والله انا مش متعوده علي الحفلات ياعامر
سامحني مش هقدر انزل
عامر/ طيب ياساره علي راحتك
عامر خرج من ؤضه ساره وبعدها سليم دخل
ساره/ سليم
سليم/ انتي لسه مجهزتيش علشان الحفله
ساره/ مقولتلك مش هنزل
سليم/ مفيش الكلام ده الفستان بتاعك اهو انا جبت
بنفسي علشانك ولازم تنزلي
ساره/ لا مش عايزه انزل
سليم/ خلاص يبقي هضطر البسك انا يلا
ساره/ لا لا هلبس انا
سليم بضحك/ عادي ياعني البسك انا
ساره/قليل الادب
سليم/ دي ليا
ساره / لا لا مش انت بهزر بهزر بص ثانيه وهبقي تحت
سليم/ طيب متتأخريش
سليم نزل وساب ساره بتلبس ساره لبست
فستان احمر طويل واكتفت بوضع لمسات بسيطه
من مستحضرات التجميل وسابت شعرها من غير اي
قيوود وكانت طالعه زي القمر نزلت ساره الحفله
وكان في ناس كتير اوي وسليم اول ماشاف ساره مكنش قادر يشيل عينو من عليها
ولسه هيتكرك ناخيتها جت نسرين ومسكت في ايدو
نسرين/ تعالي ياحبيبي علشان نسلم علي
وجدي بيه ده صاحب اكبر شركات ادويه
سليم/ لاحظه بس
نسرين/ يلا بقه ياسليم
سليم مشي مع نسرين وساره لاحظت كده واضايقت
وكانت واقفه شارده
أمير/ مش معقول انتي ساره
ساره بضحك/ ايوه أنا
أمير/ انا مش مصدق عيني بجد دي انتي
ساره/ ايوه انا
أمير/ زي القمر بجد انا مش يعاكس بس انتي طالعه
حلوه اوي اوي
ساره/ ميرسي ياامير
أمير/ صحيح كل سنه وانتي طيبه
ساره/ انت لسه فاكر
أمير/ ازااي انسي عيد ميلادك
ساره/ وانت طيب ياامير ربنا يباركلك ياارب
أمير/ انا جبتلك الهديه دي يارب تعجبك
ساره فتحت العلبع وكانت عباره عن سلسله
دهب عليها اسمها
ساره/ كلفت نفسك ليه ياامير بس بجد تحفه
اوي اوي
أمير/ مفيش حاجه تغلي عليكي ياساره
سليم اول ماشاف ساره واقفه مع امير استأذن
من نسرين وراخ ناحيه ساره
سليم/ تعالي ياساره عايزك
أمير/ عن اذنكم ياجماعه
سليم مسك ايد ساره وشدها معاه لغايط
لما وصل لمكتبو ودخلها وقفل الباب عليهم
ساره/ في حاجه ولا ايه
سليم بنرفزه انتي واقفه معاه تاني ليه وايه ده يجيلك
هديه بمناسبه ايه ممكن تفهميني
ساره انت بتزعقلي كده ليه ها وبعدين وانت مالك
سليم/ مفيش حاجه اسمها وانا مالي ورودي عليا
بدل ماخرج اخليها ليلتو الاخيره
ساره بخوف/ اهدي بس ياسليم
سليم بنرفزه/ وكمان خايفه عليه
ساره بزعيق/ لا خايفه عليك
سليم/ بيديكي هديه بمناسبه ايه
ساره / بمناسبه ان النهارده عيد ميلادي
ساره قالت كلتها وراحت وقفت جنب الشباك بعيد عن سليم
سليم/عيد ميلادك
ساره/ اه وطبعاً محدش بيفتكر عيد ميلادي غير امير
سليم قرب من ساره ومسكها من دراعها وقربها ناحيتو
جامد وقال
_متجبيش الاسم ده علي لسانك ياساره
ساره/ ليه ياعني
سليم من غير اي انزار خطف كلمات ساره في قبله
طويله وساره كانت مصدومه من تصرف سليم
ووشها احمر من كتر الخجل وبعد مده سليم بعد
عنها خاالص
سليم/ انا اسف ياساره
سليم ساب ساره وخرج وساره خرجت بعديه
بشويه كل ده تحت نظرات نسرين الغاضبه
نسرين/ اما نشوف اخرتها معاكي ياست ساره
مسكت نسرين المايك وراحت وقفت جنب سليم
نسرين/ طبعاا بنشكر جميع الحضوور ال حضرو
الحفله النهارده بتاعتي انا وحبيبي سليم
وهابي نيو يير
خلصت نسرين كلامها ومسكت ايد سليم علشان
ترقص معاه وساره كانت واقفه بعيد وشافت
سليم وهو بيرقص مع نسرين
خرجت وقفت في الجنينه شويه وكانت مضايقه
عامر/ ساره واقفه لوحدك ليه
ساره/ عادي بشم هوا بس
عامر/ تعالي نروح نرقص
ساره/ لا مش عايزه
عامر بضحك/ مفيش اعزاار يلا بينا
مسك عامر ايد ساره وخدها ودخل الفيلا
وبدأ يرقص معاها وكان متعمد يقرب من سليم
علشان بخلي سليم يشوفو
عامر/ علي فكره انتي اخلي من نسرين ميت مره
ساره/ بجد
عامر/ اه والله لو مكنتبش بنت عمي وزي اختي
مكنتش سيبتك
ساره بضحك/ انت بتفصلني من الضحك
عامر/ يلا نبدل ياسليم عايز ارقص مع نسرين
سليم / ماشي
عامر رقص مع نسرين ال كانت هتموت من الغيظ
وسليم راح ناحيه ساره ال هتموت من الخجل
سليم/ علي فكره برقص احسن من عامر
ساره/ انا مش عايزه ارقص اصلا عن اذنك
سليم مسك ساره بسرعه وقربها منو بدأ يرقص معاها
سليم/ اهدي علشان محدش ياخد بالو
ساره/ وبترقص معايا ليه لما الناس موجوده
خليك مع نسرين بتاعتك
سليم بضحك/ ملكيش دعوه بنسرين
ساره/ انا مليش دعوه بيها اصلا
سليم/ صحيح اياك اشوفك واقفه مع دكتور امير ده تاني
ساره/ انت ليه عايزني ابعد عن الناس ال بحبهم
سليم/ وانتي بتحبي امير
ساره/ مش قصدي
سليم/ بتحبي امير
ساره/ لا طبعاا مش بحبو
سليم بسعاده قرب ساره جامد منو ومسكها بإمتلاك
**************************
في المستشفي
ياسر / المؤتمر الصحفي هيبقي كمان شهر يادكتور
سليم/ طيب تمام فين المشكله
ياسر/ مين من الدكاتره هيروح معاك انا برشح
دكتوره ساره بس اكيد اهلها هيرفضو تسافر بره مصر
سليم/ متقلقش هيوافقو
ياسر/ وانت متأكد كده ليه يادكتور سليم
سليم/ ساره بنت عمي يادكتور بس ياريت ده يفضل
بينا
ياسر/ بجد انا قولت تشابه أسماء بس اكيد لازم تبقو
قرايب انتو احسن دكاتره جراحه عندي بجد
سليم/ انا مكنتش اعرف ان حضرتك بتتكلم عنها
علشان احنا العلاقات بينا كانت شبه مقطوعه
ياسر/ طيب تمام يادكتور سليم
اثناء كلامهم دخلت ساره
ساره/ دكتور ياسر حضرتك طلبتني
ياسر/ تعالي يادكتوره اتفضلي
ساره/ نعم يادكتور
ياسر/ كان في مؤتمر صحفي ومحتاجينك تسافري
معانا لانك اثبتي كفائتك
ساره/ الأسف يادكتور انا اهلي مش هيسمحولي اسافر
ياسر/ صحيح الكلام ده يادكتور سليم
ساره/ وايه دخل دكتور سليم
سليم/ لاني ابن عمك مثلاً

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لا تتركيني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى