روايات

رواية لا اعلم من حبيبي الفصل السادس 6 بقلم آلاء

رواية لا اعلم من حبيبي الفصل السادس 6 بقلم آلاء

رواية لا اعلم من حبيبي الجزء السادس

رواية لا اعلم من حبيبي البارت السادس

رواية لا اعلم من حبيبي الحلقة السادسة

كريم.. تمام
فون رن
كريم.. الو ايه يبني
مصطفي.. ايه يابه مسالتش عني خالص
كريم… معلش يا روحي كنت في شغل
مصطفي بهزار .. لا انت بقيت مطنشني خالص
كريم… هو انا اقدر ياروحي مالك ياض ماتنشف كده انا حاسس بكلم خطبتي
مصطفي بضحك.. ياعم بهزر ايه فينك
كريم.. ما انا قولتلك عندي فرح ابن خالي
مصطفي… لا مقولتش
كريم.. وربنا… كريم افتكر انه قال لي خلود مش هو
مصطفي…وربنا ايه
كريم… اها اها
مصطفي.. مالك يبني
كريم… مافيش المهم كنت عايز ايه
مصطفي.. مافيش كنت مفكرك فاضي ننزل علي كافيه شويه انا وانت
كريم.. اها خلاص هخلص واعدي عليك
مصطفي.. خلاص اعمل حسابك تبات معايا كده كده بكره احنا ورانا محاضرات
كريم.. خلاص اتفقنا باي
مصطفي.. باي
ـــــــــــــــ
احمد وهو رايح القاعه خبط في كريم
احمد.. اسف
كريم.. ولا يهمك
احمد.. وهو دخل رن علي هاجر.
احمد… ايه فينك
هاجر… احنا قاعدين اهو شوفتك
احمد… اها اها شوفتك ايه البتهببي دا نزلي ايدك
خلود بضحك .. انتي بتعملي ايه
هاجر.. بشاور لي احمد
احمد… ايه يابنتي انتي كده بتشاوري انتي اكنك بتحي حفله
خلود كتمه الضحك
هاجر بغيظ.. ايه عجبتك.ياختي وانت انا غلطانه كنت سبتك تلف علينا
احمد.. يا شيخه اتوكسي هي صحبتكم لسه مجاتش
خلود.. اها كلمتها قالتلي قربت تيجي
هاجر.. هما هيجيبه الجاتو امتا
احمد.وخلود. ضحكو
هاجر.. في ايه
احمد.. المفروض تركزي في صحبتك اللي فرحه النهارده مش همك علي بطنك
خلود… صحيح هو انت اتاخرت ليه
احمد.. كنت مش عارف اركن
خلود.. اها بقولك هتعزمني علي جيلاتي واحنا مروحين
احمد… ايه البرود دا
خلود.. لا بقولك ايه انت عودني علي كده اي فرح بتجبلي
احمد ابتسم.. من عيني
هاجر.. وانا كمان
احمد… اكيد يا ام كرش
هاجر..ام كرش ام كرش بس ناكل
احمد.. وحيات امي ال يشوفكم وانتم بشكلكم دا يقول كيوت
ميعرفش وقطع كلامو دخول العرايس
ــــــــــــــــ
هاجر… الله دوله زاي القمر اللهم بارك
خلود.. اوبا دي طلعت موزه ماشاء الله
احمد.. انتم. متاكدين انكم بنات
هاجر.وخلود بص لي بستغراب وفي صوت واحد… ليه
احمد.. عاملين تعاكسو البت
هاجر.. عشان يا قلب اختك لما بتحب حد بتحب في وتتغزل كده وبتشوفه هو احسن حد واجمل شخص فهمت بقا احنا بنعاكس في صحبتنا ليه
احمد اول ما سمع كلامها بص لي خلود.. وقال
احمد… اها فاهم
خلود… ياختش كميله بتفهمي
احمد بصلها وضحك.. وربنا يا خلود معرفش ايه ال مصبرني عليكي
خلود.. مش يمكن عشان اختك حببتك ال متقدرش تستغنا عنها قول قول متتكسفش
احمد… هو اي اختك اختك دي
خلود.. ايه عندك اعتراض
احمد بنفذ صبر.. لا وسكت
هاجر.وخلود.. احنا هنروح نسلم على بسمه
احمد.. تمام
ــــــــــــــــ
كريم.. ايه يا امي بدوري علي ايه
الام.. ايه رايك في بنت ال هناك دي
كريم.. ياختتاااااي انا هقوم اسلم ع العرايس
الام… يا جزمه
نوره… يا امي كريم مش صغير هو لما هيحب هيجي يقولك جوزيني
الام… هو اخوكي دا هيحب دا لزم ازن عليه
نوره.. يبقا مش هيتجوز انتي عارفها عنيد
الام.. يعني ايه
نوره..يعني سيبي مصيرو يلقي ال يحبها
االام… يارب يا بنتي
نوره.. ان شاءلله يا امي
الام.. وانتي برضو نفسي اطمن عليكي
نوره… ما انتي عارفه اني معجبه ب مصطفي
الام… شوفي البت طب خبي
نوره بضحك.. علي اساس انك مش عارفه
الام بضحك.. عارفه ربنا يجعلو من نصيبك ربنا يسعدكم
نوره.. يارب يا امي
الام… انتي مش حسه انو بيحبك طيب
نوره…وانا هعارف ازاي
الام… الواحده بتحس ان ال بتحبه بيحبها ولا لا
نوره.. انا ماليش كلام اووي معا
الام… سبيها علي ربنا لو ليكم نصيب هيكون
نوره..ونعمه بالله
ـــــــــــــ
خلود.. الف مبروك يا بسبوستي
بسمه.. الله يبارك فيكي يا قمر انت
بسمه.. سليم دي خلود صحبتي
خلود.. الف مبروك يا عريس
سليم.. الله يبارك فيكي عقبالك
هاجر.. الف مبروك يا عروره
بسمه… بعد عروره دي انا مش عوزه اتجوز
هاجر بضحك…. ربنا يسعدكم
بسمه.. قلبي عقبالك سليم دي هاجر صحبتي
هاجر.. الف مبروك يا استاذ سليم خالي بالك منها
سليم.. الله يبارك فيكي دي في عيني
كريم.. مال عينك
سليم…ابن عمتي عاش من شافك
كريم… الف مبروك يا عريس
هاجر وقفه متنحه هي وخلود
سليم..الله يبارك فيك
كريم..جه يسلم على بسمه لقي هاجر وخلود
كريم..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لا اعلم من حبيبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى