روايات

رواية لا اعلم من حبيبي الفصل الثامن 8 بقلم آلاء

رواية لا اعلم من حبيبي الفصل الثامن 8 بقلم آلاء

رواية لا اعلم من حبيبي الجزء الثامن

رواية لا اعلم من حبيبي البارت الثامن

رواية لا اعلم من حبيبي الحلقة الثامنة

احمد… من عيني
خلود… يلا بينا طيب
احمد بضحك.. يلا
ـــــــــــــــ
كريم الفون بيرن
كريم… الو
مصطفي… علي فكره انت بجد بقيت مطنشني مبقتش تخرج بقيت تخلص المحضارات بتاعتك والسكشن وتمشي حتي ما بتقول انك ماشي
كريم… اييييييي حيلك حيلك ايه يابني قول السلام عليكم حتي
مصطفي… ما انا مش بعارف اكلم حد وانا شايل منه لزم اعاتب
كريم… وربنا يبني بحسك خطبتي
مصطفي… مش بهزر
كريم.. قلبك ابيض عارف اني بقيت مقصر معاك
مصطفي… تمام
كريم بضحك … وربنا يبني انا مش خطيبك
مصطفي.. تصدق انا غلطان اني بكلمك
كريم ضحك من قلبه جامد… وربنا مش قدره
مامت كريم… بتضحك كده ليه بتكلم مين
كريم بضحك وبيحاول يمسك نفسه.. مصطفي
مامت كريم.. افتح الاسبيكر ازايك يامصطفي انا زعلانه منك مبقتش تيجي تسلم علي امك ولا انا بقتش مامتك
مصطفي.. امي عامله ايه وحشاني واللهي قولي لي ابنك بقا يخلص الشغل ويمشي
مامت كريم.. خلاص مستنياك دلوقتي واعمل حسابك تبات معانا
مصطفي… بس
كريم.. مابسش يلا تعال
مصطفي… تمام جي
والد كريم.. السلام عليكم
كريم.. الحجوج جه وعليكم السلام
مامت كريم.. عليكم السلام ورحمه الله بركاتة هحضرلك الاكل
والد كريم… تسلميلي يا نونه انا واكل برا
كريم.. مني بقت نونه يبقا الشغل في شركه النهارده كان حلو
مني مامت كريم… ماشي يا عماد
كريم… وابااا مادام قالت عماد يبقا زعلت انك اكلت برا
عماد والد كريم… واللهي نونه دوخت اكلت برا مع ذلك اعملي اي حاجه حلوه من ايدك ويسلام لوجمبها قهوة
مني ببتسمه… اذاكان كده ماشي احلي كيكه وكوب قهوه
كريم.. هو ليه حاسس اني انا ال ابوكم وامكم وانتو لسه عرايس
عماد ضربه بخفه علي كتفه…. مش عشان كبرنا هبطل احبها امك دي ست الناس في عيني شالت معايا همي قبل فرحي وسندتني يامه وستحملت وقت مكانش في اي حاجه في البيت انت مفكر ان كنا عايشين في الڤيلا دي احنا كنا عايشين في شقه صغيره جدا وواقفت ضد كل ال رافضني يبقا بعد كل دا مش عوزني ادلعها دا ممكن السبب ال انا في دا من وشها امك وش الخير ورزق عليا اعظم واحده في العلم
مني عنيه دمعت…. انت لسه بتحبني زاي زمان
عماد… كل يوم حبك بيزيد عمرو ما يقل وهيفضل يزيد لحد اخر يوم في عمري
مني…. ربنا ميحرمنيش منك ويديك طولت العمر والصحه يارب
عمادباسها من راسها.. ولا منك يارب
كريم …. راعووشعوري يا جدعااااان انا سنجل وربنا
عماد… بس يلا وبعدين حد حيشك متتجوز
كريم لقه نفسو فكر في خلود…. لا انا برخم بس انا هروح اشوف مصطفي فين دلوقتي
عماد.. تمام وانا هطلع اغير
مني.. وانا هقوم اعملك كيكه
ــــــــــــــ
كريم في نفسه هو انا ليه جه في باللي خلود احنا صحاب بس
يمكن عشان مكلمتهاش مش اكتر زمانه عند خالتها دلوقتي ياتره هتفتح قطع تفكيرو نوره
نوره… كوكي
كريم… حد قالك اني بنت ما بلاش الاسم دا
نوره… كريم دلعو كوكي
كريم.. مدلعنيش احسن
نوره بضحك.. خلاص يسطا
كريم… وربنا انتي بنت
نوره… بقولك اي هو كل كلمه هتعلق خلصنا
كريم… تعالي الطشيني قلمين احسن
نوره…لا انت اخويا الكبير برضو عيب
كريم… كتر خيرك واللهي مش عارف اشكرك ازاي
نوره…. العفو العفو
كريم… وربنا هديكي علقه
نوره.. خلاص بقا قلبك ابيض
كريم… خير كنتي عايزه ايه
نوره… هو مصطفي جي بجد
كريم.. امممم مصطفي
نوره…بطل بقا يا كريم
كريم قلد صوتها.. بطل بقا ياكريم
كريم… اها جي وهيبات معانا
نوره بفرحه.. احلف
كريم… واللهي هو مش مفروض تتكسفي مني
نوره.. انت صحبي واخويا ورحي ومش بعرف اخبي عليك ومش بعرف احكي غير معاك انت عارف اني مش بثق في حد وماليش صحاب
كريم حضنها… بهزر يا قلب اخوكي يلا قومي جهزي الاوضه ال جمبي
نوره.. حاضر نفسي اعرف امي ليه رفضه موضوع الخدم دوله
كريم.. عشان بتغير علي الحج ومش بترتاح ال لما بتعمل بنفسها
نوره.. امم قولتلي
كريم.. يلا بقا عقبال ما اشوفه هو فين
نوره.. فوريره
ــــــــــــ
مصطفي.. الو
كريم… فينك
مصطفي..اهو دخل عليك
كريم… اشطا
ــــــــــــــــــــ
عند خلود واحمد
احمد بعد ما جبلها ايس كريم وقاعدو عند البحر
احمد… ايييي يبنتي انتي نزله في علبه ال ايس كريم ولا اكنك وراكي كلب بيجري براحه مش هاخد منك
خلود.. بصتلو وكملت اكل
احمد.. ينهار ابيض
خلود… بقولك
احمد…. عارفه هجبلك كمان واحده واحنا مروحين
خلود.. اش عارفك اني هطلب منك تاني
احمد… انتي لما بتزعلي او بتضايقي بتاكلي يامه
خلود… اممم طيب عوزه
احمد.. عارف بيتنزا وشيبسي ولب عشان نقعد في الجنينه
خلود.. عارف لو مش في ايدي الايس كريم كنت حضنتك دلوقتي
احمد. ضحك… يا ام بطن كل دا عشان بطنك
خلود بضحك… اومال
احمد…طفسه
خلود…. انت عارف لو حد غيرك مش هاخد منه وانت عارف
احمد… عارف مش بترضي عارفه زمان واحنا صغيرين كانو لو عايزينك تاخدي او تاكلي يدوني انا عشان عارفين هتوافقي
خلود… ينهار ابوك اسود
احمد… اهدي ياماااا في ايه
خلود… ال ايس كريم مين ال جيبه
احمد…يخربيتك خوفتيني انا يا زفته
خلود… اومال ايه ال قولته دا
احمد… ينهار ابيض يبنتي واحنا صغيرين لما كنتي مش بترضي تاكلي او مثلا بابا جبلك حاجات حلوه كده بس
خلود.. كتك الارف فكرت ان حد هو ال بيجبلي
احمد.. ومين قالك اني هقبل ب حد يديكي حاجه انتي مسؤله مني انا وبس ووو
احمد لحق نفسه… عشان انتي صديقي الصدوق
خلود.. البتاع خلصت
احمد بضحك… يلا يلا صبرني يارب
خلود بضحك… يلا بس هتجيب ال قولتلي عليه صح
احمد… وربنا هجيب انتي ليه محسسني اني مش بجبلك في ايه
خلود بحزن… انا بطلع خوفي في الاكل خايفه امي يحصلها حاجه من عمي
احمد… متخافيش مش هيقدر يلا بقا
خلود… يلا
ـــــــــــــــ
عند كريم
مصطفي… السلام عليكم ازايك يا امي
مني…. وعليكم السلام الحمد الله يا ابني اخيرا شوفتك
مصطفي.. اسالي كريم هو سبب
كريم..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لا اعلم من حبيبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى