روايات

رواية كنزي الغريب الفصل السابع 7 بقلم جنات بدر

رواية كنزي الغريب الفصل السابع 7 بقلم جنات بدر

رواية كنزي الغريب الجزء السابع

رواية كنزي الغريب البارت السابع

رواية كنزي الغريب الحلقة السابعة

كنان بص وراء اصدم كنزي كانت ب^تنزف جامد
كنان جري عليها وخدها في حضنه
كنزي انتي كويسه
كنزي عينيها غربت وبعدين اغمى عليها
كنان صرخ اطلبوا الإسعاف بسرعه
أمير راح يقرب
زين شده لي بره لو سمحت كفايه كده وامشي
أمير بغضب أنا همشي دلوقتي بس هرجع اخد حبيبتي
زين أنت واحد بجح بصحيح
كنان مستناش خد كنزي في العربيه
وكانت ساره سندها
كنان كان بيسوق بسرعه شديده
زين كنان اهدي هي كويسه
كنان بضعف انا مش قصدي كده مش قصدي ائذيها مش قاصد كده
زين كنان هي بخير الف مره بقولك بطل تسرع وتهور
ساره زين مش وقته الكلام ده
وصلوا المستشفى
دخلوا الدكاتره يجروا ودخلت غرفة العمليات
كنان كان بيضرب دماغه في الحيط
زين كنان هي تمام متخافش عليها
كنان بدموع وشايف الماضي قدامه هي هي هتم^وت صح
وبعدين مسك ايد زين
زين أنا مش عايزها تم^وت انا اتعلقت بيها
زين حضنه بخوف كنان حبيبي هي بخير بس أنت اهدي
وبعدين حب يمزح معاه
هي الصناره شكلها غمزت ولا ايه هي الصراحه
تتحب
كنان بص ليه بنظره تكاد تح^رقه
هو ازاي بتكلم عن حبيبتها ويغزلها أمامه
زين احم احم مالك يا جدع
اتحولت ليه دي دي دي
كنان بغضب مكتوم دي ايه
زين ابتسم دي اختي ياجدع
زين بس من اينا لك هذا
شكلها القصه قديمه وانا معرفش
تصدق صح زواج بسرعه دي اكيد حب ياد يازين
بس انا ذكي وفهمها وهي طايره اذاي مخدتش بالي
ابتسم كنان
زين هي دي اللي بدور عليها الابتسامة الحلوه اللي بتنور
وش اخوي
حضنه زين بس بجد ازي ياد ده كله يحصل
الدكتور طلع
كنان بلهفه هي هي بخير
الدكتور للأسف هي حالتها حرجه نزفت د^م كتير
وعملنا ليها إشاعات هتطلع الصبح
أمير رجع البيت وكان في قمة الغضب
إبراهيم كنت فين
أمير…
إبراهيم بكلمك في ايه
أمير بنت اخوك بين الحياه والم^وت
ابرهيم أنت بتقول ايه
أمير قال على اللي حصل
أمير ومعرفش هي حالتها ايه دلوقتي
بس اقسم بالله العلي العظيم لو حصلها حاجه
مش هيكفيني قتل كنان ده أنا هنسف كل عيلتها
ابرهيم ض^ربه بالقلم أنت ليه عايز اني ام^وت على إيدك
أمير يابابا انا
إبراهيم أنت ايه أنت ايه حرام عليك
لو مبعتش عن كنزي انا اللي هتصدرلك
وسابه ومشى
ناريمان كانت بتتصل على أمير
أمير بص وبعدين فصل
ناريمان واحد غبي رد
رنت تاني
أمير الو مين
ناريمان ازيك يا ميرو
أمير بص في الفون وبعدين قال مين
أنا اللي هساعدك ترجع بنت عمك لي حضن
أمير يعني انتي مين وايه الدفع انك تساعديني
ناريمان ممكن نتقابل ونتكلم في الموضوع
أمير تمام بكره نتقابل
كنان كان ماسك ايد كنزي
الممرضه قالت لو سمحت لازم تطلع عشان مينفعش وجودك هنا
كنان بص لي الممرضه بغضب
وقال أنا مش هسيب كنزي
طلعت الممرضه قالت لو سمحتوا لازم يخرج ويسيب المريضه ترتاح
زين ومش هيخرج سيبيه عشان مش هيسمع من حد
زين ياجماعه روحوا انتوا ارتاحوا عشان القعده ملهاش لازمه
وانا هقعد مع كنان
كنان طلع قال الكل هيمشي وانا هقعد مع كنز
زين وصل عمي إبراهيم لي البيت
وبعدين دخل عند كنزي
الكل ماشى
كنان قعد جنب كنزي ومسك ايدها
اسف اسف والله مش قصدي ائذيكي
انا الغضب عماني مش بي أيدي بس انا بحبك
اه يمكن مش مصدقه بس انا بحبك من لما شفتك في المحل
بحبك من أول لحظه شوفتك فيها انا متخيلش حياتي من
دونك عشان خاطري سامحيني طبع قبله على جبينها وايدها
اسف ياكنزي
صباح يوم جديد
كنزي بدأت تحرك ايدها
كنان فاق كنزي انتي كويسه أنا هطلب الدكتوره
كنان ناده علي الدكتوره جات الدكتوره
كنان كنزي انتي كويسه
كنزي انا فين ليه النور مطفي مضلمين المكان ليه
كنان ازي النور شغال مفيش عتمه
كنزي لا “”

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كنزي الغريب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى