روايات

رواية قوة وانتقام انثى الفصل الخامس 5 بقلم ميرا أبوالخير

رواية قوة وانتقام انثى الفصل الخامس 5 بقلم ميرا أبوالخير

رواية قوة وانتقام انثى الجزء الخامس

رواية قوة وانتقام انثى البارت الخامس

رواية قوة وانتقام انثى الحلقة الخامسة

رائد ببرود اكبر: طالق طالق طالق وللاحتياط طالق اصل مقبلش ع كرامتي مراتي تبقا واحدة لامؤاخذة.
عمه وقف ورفع سلا”حه ع رائد بغضب: هقت’لككككك.
رائد بلا خوف: تقتـ ـل مين روح ربي بنتك يلي كانت شغالة مع ناس ***** وبعدين انا جاي اقبض عليها.
عمه بصدمة: تقبض ع مراتك وف بيتي يا رائد.
رائد ببرود: اه عشان تعترف ع كل حاجه وايلا هاخدها بالقوة.
عشق بتيجي بخوف: بابا دا كداب يا بابا هو والبنت يلي معه عاوزين يشو”هو سمعتي والبيه م صدق.
رائد بعصبية: انا بردووو تعالي.
لسه رايح يمسكها مرات عمه بدموع ورجاء: ابوس ايدك يا بني بلاش تعمل كدا عشان خاطري.
عمه بغضب: لو خدت بنتي انا هد”فنك.
رائد بص لامه بهدؤء: ماما انتي مش عشان متجوزاه عمي يبقا خلاص انا مخصكيش انتي واثقة فيا ولا لا عشق طلعت واحدة مش كوبسة ولازم تتسجن واخد اقوالها عشان تشهد ع العصابة.
امه بدموع: عشق زي بنتي وانا يلي ربتها عشان خاطري بلاش.
رائد بتافف: تمم يا ماما بس عشق تقول الحقيقه.
عشق ببرود: مفيش عندي حاجه اقولها وانت معندكش عليا دليل واحد.

 

رائد بص له بطرف عينه و ابتسم بمكر شديد : تمم عندك حق سلام.
بقلم ميرا ابوالخير.
خرج وهو بيخطط لمراقبتها ونزل يدور ع ريم يلي اختفت.
عند ريم.
ريم للشخص: نزلها.
نزلها ف المياة بقت بتصرخ من الا”لام وريم ببرود: اي يا حماتي مش سخنه اوي كدا انا بردو لسه عاوزاكي عا”يشة.
نعمة بالم: هقولك ع كل حاجه سبيني ارجوكيي.
ريم ببرود وقفت وبصت للشخص: تترمي زي الك’لب هنا وانا هقولك تعمل ايه انما دلوقتي وقت معتز.
خرجت ببرود راحت لابست بنطلون اسود و قط اسود عليه جاكت بني غامق وربطت شعرها.
ريم بخبث: بدءنا اللعب يلي ع حق.
بعد شويه..
معتز بيصحى بيدور ع امه مش بيلاقيها بتيجي له رسالة من ريم.
معتز بوش احمر: ماشي ياريممم.
نزل بسرعه ووصل بيت ريم.

 

ريم كانت قاعدة بتلعب ف التليفون: اهلا زوما.
معتز راح بغضب: فين اميييي.
ريم ببرود: لما تقولي فين ابويا وتعترف ع كل حاجه.
معتز بغضب: ابوكي ابوكييي ع فكرة بقا كل دا تمثيل وابوكي شريكنا ف كل حاجه.
ريم ببرود: كدبة جديدة دي.
معتز بجمود: لا دي الحقيقه واه انتي لسه حامل يا ريم انا طول الوقت دا بحميكي منه.
ريم ببرود: ههههه لا والله صدقتك انا كدا.
معتز بغضب: تمم براحتك وامي لو مجتش انتي حرررة.
مشي بغضب وقابل رائد ع السلم بصله بغيره: جاي لي هنا.
رائد ببرود: مش عيب عليك تسال يلي كنت مشغل مراته معاك السؤال دا.
معتز عشان يستفزه: مين عشق بصراحه البت حلوة اوي وكانت شايفه شغلها ع اكمل وجه دا انا كنت بفكر اتجوزها عرفي.
رائد مسكه بغضب: انت بتخرف ياض لولا انك مستحقش اريحك من الدنيا دلوقتي كنت *****.
معتز نزل ايد رائد ببرود: ولا تقدر تمسك عليا حاجه اه صح ريم حلوة وحلوة اوي كمان وذكية و قوية بردو بس ريم دي بتاعتي انا وبس.
رائد ببرود: ريم متلزمنيش يلي يلزمني هو اقبض عليك واوصلك لحبل الم*** بايدي.

 

معتز ببرود: احلام البسطاء هههه تشاوو ياقط.
بقلم ميرا ابوالخير.
طلع لاقي ريم قاعدة ببرود: عاوز اي.
رائد باستغراب: هو اي يلي عاوز ايه انا جاي اساعدك.
ريم ببرود: تساعدني ولا تتجوزني ع مراتك زي م كنت بتقول عشان تغيظ معتز.
رائد ببرود: انا طلقتها وثانيا اه عاوز فعلا اتجوزك.
ريم ببرود: ……
معتز وهو ماشي ف الطريق ترلة كبيرة بتعدي ووو….
عند نعمة.
نعمة بشر: خد وتعمل يلي هقولك عليه وشكرا اوي انك بقيت معايا.
الشخص بخبث: هعمل يلي انتي عاوزاه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قوة وانتقام انثى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى