روايات

رواية قلبي الذي احبها الفصل السادس عشر 16 بقلم شيمو

رواية قلبي الذي احبها الفصل السادس عشر 16 بقلم شيمو

رواية قلبي الذي احبها الجزء السادس عشر

رواية قلبي الذي احبها البارت السادس عشر

رواية قلبي الذي احبها الحلقة السادسة عشر

عند رعد في العربيه
حور انت وخدني ع فين يارعد
رعد شششش انهارده يوم مختلف هخدك مكان حلو
حور لا عايزه اخرج مع مروان
رعد طيب اسكتي بدل مطربق العربيه عليكي
حور خلاص سكت اهو
رعد ايوه كدا
وبيوصله لمكان ورعد بينزل وبيفتح الباب لحور
رعد انزلي ياحوري
بتتكسف حور وبتبص في الارض
ورعد بيمسكها من وسطها وبيدخله المكان
رعد اي رايك كل ده عشان عيونك
حور كل ده ليا
رعد متخيله كل ده ليكي شفتي حبي ليكي
حور احم هو احنا مش هناكل ،
رعد بضحكه رجولي لا هناكل وهنرقص وكل حاجه
وبينزلهم اكل وبيبداه ياكله ويتكلمه
عند فهد
عايزك ياكارما تحكيلي حكايه اهلك تاني من الاول
كارما لي في اي
فهد عادي عايز اسمعها تاني
كارما طيب اوكي تعاله نقعد في الجنينه وبتشده من ايده
فهد بيبص ع ايدها وبيبتسم
كارما في اي مالك يلا
فهد اول مره تمسكي ايدي
كارما هو ده وقته تعالي يلا
وبيخرجه للجنينه
عند سليم
بصي ياساره حجزتلنا دول قعدت طول النهار عشان اخترلك رحله ومكان يعجبوكي
ساره ربنا يخليك ليا وبتبص في الارض
سليم وبتخبي وشك لي انا جوزك وانتي مقلتيش حاجه اصلا
ساره خلاص بقا يلا تعالي عشان تغير
سليم لو هتيجي معايا ماشي وبيضحك .
ساره اتلم بقا ويلا
وبيروح وراها وهو بيضحك
عند ورد ومحمد بيكونه طول اليوم في نظارات هو يبصلها وهي تتكسف وتبص في الارض
محمد مسكتك اهو هتفضلي تتهربي مني
ورد اوعا يامحمد الشاي هيقع مني
محمد ميقع الشاي انا بكلمك ردي
ورد اي عايز اي
محمد مش عايز حاجه غير اني افضل باصصلك كدا بس
ورد طيب اوعا بقا جدو هياخد باله
محمد مياخد باله محنا متجوزين والله
حكيم اي ياورد اخرتي في الشاي لي
ورد جايه يا جده
محمد هسيبك دلوقتي بس
عند مازن وهو قاعد مع مريم
وبيكونو بيتقبله ع طول وبيتكلمه دايما
مازن انا عايز اعرف ع عيلتي في مره هتحبيهم
مريم طيب هتعرف عليا ازاي
مازن زي الناس هتيجي معايا يوم واقلهم دي مريم اللي بتكلمني اسمع مشاكلها وبيضحك
مريم بس يارخم خلاص هبقا اجي يوم
عند رعد وحور
وهما بيرقصه اسلو
رعد عارفه اني مشدودلك من اول القلم فاااكره
حور بكسوف خلاص متفكرنيش مانت اللي عصبتني
رعد ماشي ياحوري هعديهالك
حور انت لي عملت معايا كدا يومها
رعد وقتها مكنتش بشوف اي واحده قدامي اتعودت انهم بيترمه عليا وانا بعاملهم كدا
حور امممم ولسه مش بتشوف البنات وتعجب بيها
رعد اه معاده واحده زي القمر بين ايدي وبترقص معايا
وبيفضله كدا وقت وبيروحه
كلهم بيروحه وبيطلعه ينامه معاده فهد وبيكون في حاجه شاغله تفكيره
تاني يوم عند ابطلنا
بصحي فهد وبينزل
وبتصحي كل العيله وبينزله يفطره
وبيقومه كلهم يجهزه عشان ينزله
ومازن بيكلم مريم في التليفون
مازن الاسبوع الجاي عندنا فرح وعايزك تيجي اعرفك ع عيلتي
مريم بس انا مكسوفه يعني هتعرفني عليهم هتقلهم اي
مازن حكلهم عنك اصلا وعرفينك وعايزين يشفوكي حلو كدا عشان تبطلي كسوفك ده
مريم طيب خلاص هاجي وبتضحك
مازن في باله يخربيت ضحكتك اللي بتخطف قلبي دي ااااي
مريم اي يامازن روحت فين
مازن معاكي بس توهت ف اسمي وانتي بتقولي
مريم احم طيب انا هقفل بقا
ومش بيلحق يقول حاجه وبيلاقيها قفلت ف وشه
مازن مجنونه بحب مجنونه بس عسل
بينزله البنات كلهم عشان يجيبه فساتين وبيلوحه اتليه لمصمم الاذياء (محمد اسماعيل )
وبيبقا في تيم كامل معاهم للمقاسات وشكل الفساتين وتصميمها
وبيتفقه ع كل حاجه وبيبقا في معاد تاني عشان يجو يشوفه الفساتين وكدا
وبينزله من الاتليه
حور انهارده اليوم كان تحفه
كارما اه والفساتين حلوه اوووي بجد
ساره انا بقول نروح مكان ناكل كدا ونروق ع حلنا بدل اليوم البهدله ده
اميره ياريت لان تعبت اووي بجد
وبيروحه مول وبيقعده ياكله هناك
وبيبقا كل ده حد بيراقبهم وهما مش واخدين بلهم
وبيروحه بعد يوم شاق لاكن فرحانين
سليم انبسطي انهارده ياحبيبتي
ساره اه اوووي بجد والفساتين تحفه واخترت فستان حلو وبتفضل تتكلم كتير اوووي وكل ده سليم باصصليها وبيبتسم
ساره اي مالك باصصلي كدا لي
سليم اول مره اشوف الفرحه دي ف عينك
ساره انا اول مره افرح كدا من قلبي
بيحضنها سليم وده عشان اليوم كان حلو ولا عشان هنتجوز
ساره عشان انت معايا وبتزقه وبتجري ع الحمام وبتقفل الباب
سليم يابنت الغداره هتباتي جوه يعني مانتي هتخرجي
وبيفضل يكرر كلمها ، عشان معاها قالت عشان معاها بتحبني بتحبني
رعد تعالي هنا بقا سيباني من اصبح
حور اي يارعد
رعد اي اللي اي وحشتيني
حور بس عيب
رعد عيب وبيبمسكها من وسطها طيب كدا بقا .
حور رعد ابعد بقا يوووووه
رعد مش هبعد لا
حور عشان خطري خلاص والله
طيب بس بشرت
حور اي
رعد نعمل اتنين نسكافي ونطلع نتفرج ع فيلم ونسهر ممكن
حور وانا موافقه جهز الفيلم لحد ماجي
فهد وكارما وهما واقفين في بلاكوناتهم
فهد احكيلي عملتي اي انهرده
كارما روححنا نجيب الفساتين وانبسطنا
فهد بس ولا يكون مكشوف ولا عريان فاهمه
كارما بص هو مفتوح من الضهر
فهد نعممممممم
كارما بضحك بهزر بهزر هيعجبك بس خليها مفاجاه ممكن
فهد يارب يعجبني ومتفجاش بحاجه
كارما لا متخفش
فهد طيب متيجي نقعد قعدتنا المفضله
كارما يلا والنهارده النسكافي عليا
وبينزله يتفرجه ع النجوم ويتكلمه كتير ف حاجات ف حياتهم
عند محمد وورد
محمد وهو حضنها اممم كملي واي حصل تاني انهارده
ورد بس ودخلنا المول وكلنا وطلبت معكرونه بالجنبري وافتكرت اول يوم لما اتجوزنا وعملتهالك
محمد كانت حلوه وقتها بس مردتش اقولك وعملت نفسي مش عجباني ونزلت بليل كلتها كلها
ورد بضحك يومها شفتك وانت نازل وفكرتك هتخني من اول يوم جواز ولقيتك خدها وطلعت تاكل في الجنينه
محمد اعمل اي كانت حلوه ومقدرتش انام منغير مكلها
ورد انا كل حاجه بعملها حلوه
محمد انتي اصلا حلوه وبيبوسها من خدها
ورد بضحك تصبح ع خير
محمد والله طيب خلاص الهديه اللي معايا هديها لواحده تاني
ورد نطت من ع السرير هديه اي دي
محمد هديه لا ورده حياتي بس خلاص انتي هتنامي
ورد منا صاحيه اهو
محمد طيب هاتي بوسه لاول
ورد هات طيب الهديه
محمد البوسه الاول
ورد بتبوسه ع خده وبتتكسف
محمد لسه بتتكسفي مني بعد كل العشره اللي بنا
ورد خلاص بقا يامحمد
محمد بضحك خلاص اهو غمضي عينك
وبيلبسها سلسله
ورد دي دي تحفه بجد يامحمد ربنا يخليك ليا وبتحضنه
محمد ربنا يخليكي انتي ليا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قلبي الذي احبها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!