روايات

رواية قسوة أمير العشق الفصل الرابع 4 بقلم منة سمير

رواية قسوة أمير العشق الفصل الرابع 4 بقلم منة سمير

رواية قسوة أمير العشق الجزء الرابع

رواية قسوة أمير العشق البارت الرابع

رواية قسوة أمير العشق الحلقة الرابعة

سليم وهو بيتكلم بتملك غريب قرب من أيتن وهو بيحاول يبوسها
أمير بغضب هادر : أاااااااااااااااااااايتن
أيتن بعدت عن سليم بخضه وخوف لما سمعت صوت أمير… أمير قرب منها ومسكها من دراعها ونظراته كلها غضب وشر :
ازاااااي سااايباه يقرررربَ منك كداااا انطقييييي
أيتن بخوف : ا أ ا نا
سليم بعصبيه : انت مين؟؟ مين ده يا ايتن؟؟
أمير لما سمع سليم بينطق اسمها غمض عيونه بغيره وضغط على ايدها جامد وهو مش حاسس
أيتن تاوهت بوجع : اا ايدي يا أمير
سليم مسك أمير من ايده من بعصبيه : انت ازاي تمسكها بالشكل ده سيب ايدها احسنلك
أمير التفت ليه بسخريه : والله شيل ايدك ال **** دي بدل نا اقطعهالك
سليم بغضب : دا انت قليل الادب وعايز تتربى انت مش عارف انت بتكلم مين
أمير بصله من فوق لتحت بقرف : مين
سليم بفخر : انا سليم الشرقاوي
أمير وهو لسه ماسك ايد ايتن : حصلنا القرف يا خويا وفجأه عيونه ضلمت ونفض ايد سليم عنه وهمس اليه بصوت مرعب : ايدك لو اتمدت على حاجه متخصكش تاني انا هقطعهالك وانت فاهم كويس انا قصدي علي ايه
سليم اتغاظ منه وحب يستفزه اكتر : ولو هي موافقه اني امد ايدي انت مالك بيها
ايتن شهقت بصدمه من جرأه سليم انه بيتكلم عليها كدا قدامها
ولسه هتتكلم بس لسانها اتشل عن الحركه لما أمير ادي لسليم بالروسيه في دماغه
وزق ايتن وصرخ فيها : علي اوووووضتك فووووق سمعتيييييي
أيتن اومأت بخوف وطلعت جري على الاوضه
والناس اتجمعوا واحده واحده على الصوت
انجي استغربت لما شافت أمير : أمير انت بتعمل ايه هنا
أمير : عادي بدل ما ترجعي لوحدك قولت اوصلك طالما مش هنزل الشركه انهارده
انجي بشك : متأكد
هاله صرخت لما شافت سليم : سلييييييم اي ال عمل فيك كدا
سليم بص على أمير بكره وحقد
أمير بسخريه وهو حاطط ايده في جيبوبه : انا سمعت صوت تخبيط وانا داخل مش عارف هو كان بقي بيخبط راسه في الحيطه ولا ايه
انجي بحده : ولد عيب ال بتقوله ده
أمير : الله مش انا بقول ال شوفته…. ما تسألوه هو بقي قدامكوا اهو ايه ال عمل فيك كدا يااا……
سليم بهدوء مصطنع : سليم… سليم سالم الشرقاوي اكيد انت عارف الاسم ده ومش ناسيه
أمير : محصليش الشرف قبل كدا الحقيقه
انا داخل جوه اسلم على عمي
انجي هنا شكها زاد تصرفات امير ابنها انهارده مش طبيعه أبدا
سليم بحقد : مش تعرفني بنفسك انت كمان قبل ما تمشي
أمير ابتسم بحده : أمير… يوسف البارودي… اطمن اسمي بالذات مش هتنساه وغمز ليها بعينه وهو بيبص ليه بتشفي بمعني انه علم عليه…
….
أمير دخل جوا وهو بيدور بعيونه على أيتن شاف عبد العزيز قاعد مع واحد واضح انه من نفس عمره بس الراجل ده باين عليه الصرامه والشده اكتر من عمه
أمير دخل وسلم عليهم
أمير ابتسم بسخريه لما عرف ان ده والد سليم : دي القاعده دي مترتب ليها بقا
أمير بصوت مسموع : عن اذنكوا رايح الحمام وجاي
عبد العزيز : براحتك
..
سليم بهدوء مزيف : اهدوا انا بخير بس مخدتش بالي وانا ماشي واتكعبلت ووقعت
انجي مكنتش مصدقه ان الوقعه هتخلي راسه وارمه كده
هاله :، طيب كويس الحمدلله حاجه صغيره…. اومال فين أيتن
انجي : اكيد طلعت تجبله مرهم او حاجه وزمانها جايه
سليم كز على أسنانه بغضب وهو بيفتكر صريخ أمير على أيتن وانه اتجرأ وضربه قدامها
سليم مكمل على نفس هدؤه المزيف ده : ايوا

روايه قسوه امير العشق بقلم الكاتبه منه سمير
أمير مشي براحه من غير ما حد يحس بيه وطلع فوق عند اوضه أيتن
أيتن كان لسه هتقلع هدومها عشان تغير كانت بالقميص الكات الاسود بس
أمير فتح الباب ودخل علطول
أيتن شهقت بخضه وحاولت تداري جسمها بارتباك وايدها بتترعش : انت ازاي تدخل كده من غير ماتخبط
أمير قرب منها بغضب وشال منها القميص ال كانت بتداري جسمها : بتداري ايه بقا دا انا حتي ابن عمك وأولى من الغريب
أيتن شدت منه القميص بسرعه ولبسته بغضب : انت مجنون ازاي تسمح لنفسك انك تدخل عليا الاوضه كدا اصلا
أمير قرب منها لحد ما حاصرها على الحيطه بقت ايتن محجوزه بين جسمه وبين الحيطه وقال بغضب هادر : ايه ال بينك وبين الواد ده
أيتن بتوتر : واد مين
أمير بغضب :ال ***** تحت ال كان شويه وهيبوسك وحضرتك واقفه ومش ممانعه
أمير ضغط على ايدها جامد وقال : انا مش متخيل قد ايه انتي بقيتي رخيصه.. وكل مدي رخصك بيزيد
أيتن صرخت صرخه مكتومه بالم : حرام عليك ايدي هتتكسر
أمير بحده وقسوه : رررردي علياااا
أيتن دموعها نزلت : والله مافي بيني وبينه اي حاجه هو ال مسك ايدي فجأه وحاولت ابعده بس انت جيت وقتها وضربته
أمير : وهو هيقرب منك ازاي الا لو انتي ال كنتي سمحتيله بكدا
ايتن : بطل كلامك ال بتجرحني بيه كل شويه ده انا متربيه كويس وأخلاقي متسمحليش اني اعمل حاجه من ال بتقول عليها دي
أمير بسخريه : متربيه؟؟ واخلاقك؟؟ واضح شويه وكان هياخدك على شقه مفروشه وانتي مبسوطه اوي وتقوليلي معرفوش ومافيش اي حاجه بينااا اوووووومال لو كاااان في بينكوا بقااااا كنتي هتسبقيه انتي على شقته ولا ايه
أيتن بصتله بصدمه قالت بحده : ااااااااطلع برااااا انا مش عايزه اشوفك وووشك ده اااطلع برااا
أيتن دفعته بقوه من قدامها أمير رجع خطوات بسيطه ورا وعض شفته يتحكم في غضبه ومسك أيتن قبل ما تفتح باب الاوضه
وذقها على الحيطه وكتم بوقها َقال بغضب وتملك : طب اسمعي عشان مخليش شيطاني يطلع عليكي… انا لو شوفتك مع ال ***** ده تاني لو صدفه ورحمه ابويا يا أيتن لأخلي ايامك كلها سوده
ولسانك ده لو طول بعد كده انا هقصهولك خاااالص….. واتعدلي…. اتعدلي بدل ما انا ال اعدلك
ساااااااااامعه
زمجر بها بغضب مخيف اومات له بخوف
ووشها احمر وحست بخنقه
أمير بعد ايده عنها وبصلها من فوق لتحت بغيره : والهدوم دي متتلبسش تاني
أمير كانت الغيره بتاكله وهو شايف الهدوم ال لابساها مفصله جسمها شويه
كفايه النار ال هو حاسس بيها اما شاف سليم قريب منها كدا
أمير فتح باب الاوضه وخرج
وأيتن كانت لسه في حاله صدمه من ال بيعمله أمير
….
يلا يا ماما….
انجي : طيب يا أمير يلا احنا هنستأذن احنا يا هاله
هاله : ماشي يا حبييتي مع السلامه
انجي : انت مش هتسلم على عمك قبل ما تمشي
أمير بكذب : سلمت عليه يلا
….
هاله بصدمه : يعني اي مش نازله هي الناس ال تحت دي جايه لمين يا ايتن
ايتن بهروب مَن امها : من فضلك يا ماما قوليلهم اي حاجه بس انا تعبانه ومش هقدر انزل ولا اتكلم مع حد الوقتي
هاله بضيق : ابوكي مش هيسكت هيقول اننا بنصغره قدام سالم الشرقاوي
ايتن بغضب : انا عملت ال هو عاوزه ونزلت وقعدت مع ابنه كمان وغصبت علي نفسي مع اني مكنتش طايقاه اكتر من كدا متستنوش مني حاجه
سيبوني في حالي بقااا
….
سالم : نعتبر انهارده كان يوم تعارف ومستني ردك عليا يا عبد العزيز
عبد العزيز : الرأي رأي سليم طبعا يا سالم
سليم باندفاع : انا عاوز الفرح وكتب الكتاب الخميس ال جاي
سالم بتعجب : الخميس الجاي…. مش بدري
عبد العزيز : انتوا ملحقتوش تعرفوا بعض كفايه
سليم بهدوء : انا عارف ايتن معرفه كافيه مش محتاج اعرف وقت اكتر من كدا اعتقد…
وانا جاهز من كل حاجه من جنيه واحد لمليون….
عبد العزيز بحيره : مش محتاج تعرف عن نفسك يا ابني بس المشكله ان ايتن…. ايتن متعرفكش زي ما انت بتقول انك عارفاها دي اول مره تشوفك انهارده
سليم بخبث : ودي تبعك انت بقا يا عبد العزيز باشا
عبد العزيز : تقصد ايه
سليم : اقصد انك تقنعها بجوازي منها مقابل مشروعك انت وابويا
سالم : وانا متكفل بالشرط الجزائي
ليكمل سليم وعيونه تلمع بتملك : اعتبر المشروع ده بتاعك في مقابل بنتك تبقي بتاعتي
انا عايز ايتن ليا وفي اسرع وقت

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قسوة أمير العشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى