روايات

رواية فارس حور الفصل الثاني 2 بقلم منة السيد

رواية فارس حور الفصل الثاني 2 بقلم منة السيد

رواية فارس حور الجزء الثاني

رواية فارس حور البارت الثاني

رواية فارس حور الحلقة الثانية

طلعت حور وكانت زي القمر هي اه الفستان بتاع مامتها وكبير عليها شويه بس كانت مزه فيه ولا شعرها البني الي كانت فرداه ومكنتش حاطه اي حاجه فوشها بس كان لسه اثر البكاء ف عنيها الحمره من كتر العياط
فارس اول م شافه عيونها كده قلبه وجعه..
تسريع الأحداث
اتجوزت هي وفارس
وفارس خادها وركب العربيه وكان راجع الصعيد بس المرادي مش لوحده لا دا كام مع حور ،
جوا العربيه حور قاعده ف العربيه جمبه بخوف وهو كل شويه يبصلها من الحين للاخر وكانو مش بيتكلمو خالص لحد م واصلو ،
اول م نزل هو وحور سمع كذا زغروطه تقدم نحيته اخو مازن
مازن بغمزه: مبروك ي عم
فارس بضحك : الله يبارك فيك مش تعقل ياض
تدخلت مرات ابوه وهي بتقول يلا يبني اطلع علي فوج انت ومرتك ولا اي يحج
المحمدي يلا يولدي اطلع ع فوج انت ومرتك مستنينك مطولش عاد
فارس بهدؤ: حاضر يبوي واخد حور وطلع الاوضه فوق ،،
فارس اول مطلع: مش يلا يعروسه
حور بتوتر :ابعد عني ع ع ع علفكره ااانا مش ب بنت
فارس قرب منها بغضب: الكلام ده صوح لو صوح دا في تطير رجاب جوليلي صوح ولا لا
حور بخوف وتوتر: لا
فارس واخد نفسه بهدؤ ونتي جولتيلي كده ليه عاد
حور يخوف وبراءه: قريت كدا ف كذا
روايه لو العروسه قالت كده العريس بيسيبها ويطلع برا الاوض.
فجاء قبل متكمل سمعت صوت الباب وفي واحده بتنده ب اسم فارس
رد عليها فارس حاضر ي اما ثواني وجاي
قام فارس من ع السرير و قلع العبايه والتيشيرت وفضل ببنطلون قطن بس
اول م حور شفته كده اتكسفت وقالتله مش عيب كدهوانت معاك بنوته ف الاوضه
فارس ضحك : وقالها انا زي جوزك عاد وبعد كده مسك سكينه وعور نفسه وكان ف ايده منديل
حور اتخضت وقالت لي كده مردش عليها وراح ل هنيه وودخل تاني وبص لحور وقالها ادخلي خدي دش والبسي حاجه من الدولاب
حور سمعت الكلام وبعد شويه وقت طلعت من الحمام
وكانت لابسه شورت وتيشيرت و عامله شعرها كعكه
حور: ملقتش غير ده اكتر حاجه محترمه ف لبسته
فارس بتنهيده :الله يخربيتك تعالي نامي ونا داخل اخد دش
دخل اخد دش وحور نامت وراحت ف ثبات عميق
فارس خلص دش وكان لابس سويت بنس بس وصدره عاري طلع من الحمام لقا حور نايمه ع السرير ومتكومه ف نفسها زي وضعيه الجنين ف بطن أمه راح نام جمبها ع السرير وحضنها
تاني يوم صحيت حور وقامت لقت نفسها فحضن فارس اتخضت وخافت وقامت راحت ع الدولاب خدت بنطلون جينس وتيشيرت نص كم ودخلت الحمام لبست ورفعت شعرها ديل حصان ونزلت ع تحت ♡♡بقلم منه السيد ♡♡
شافت بنت صغنونه بتجري ووراها ولد نفس السن
وقفتهم حور
حور : ازيكم عاملين اي
اياد: الحمد لله
و ايمي: هو انتي الي بابا ساب مامي عشانك
حور بصدمه : مين مامي
ايمي : مامي مشيت ونتي جيتي بس انا بحب مامي هي قالتلي انك مامي الجديده
ايمي خلصت كلامها وقلتلها انا مش بحبك وطلعت تجري ع فوق
حور فضلا واقفه ثانيه هو عنده اولاد طب طلقها لبه ولاولتجوزني ليه
شافتها مرات ابو فارس (هنيه): تعالي يبت انتي هنا
حور بتوهان: انا
هنيه: هو في غيرك يختي
حور : نعم
هنيه تعالي اعملي الفطار لوحدك ومحدش هيساعدك
هنيه وهي بتنادي ع زهره الشغلله
هنيه: ي زهرهههه
جت زهره جري
زهره : نعم يست هنيه عايزه حاجه اعملهالك
هنيه: لا يزهره خديها تعمل الفطار ومحدش يساعدها من الخدم
زهره : حاضر يست هنيه
يلا بينا يست حور
حور راحت معاها وهي دموعها بتهدد ب النزول ….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية فارس حور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!