روايات

رواية غريب في مصر الفصل الرابع 4 بقلم Sos khalil

رواية غريب في مصر الفصل الرابع 4 بقلم Sos khalil

رواية غريب في مصر الجزء الرابع

رواية غريب في مصر البارت الرابع

رواية غريب في مصر الحلقة الرابعة

حنان كانت قاعدة مع أمها سمعو صوت
صريخ خرجو علي طول
حنان بصدمه :إيه ده
حنان لاقيت عدي متعلق اخوها معلقه مش عارفه أزاى 😂
معلقه في الحيطه
حنان :اية يا مصطفي إللي إنت بتعملو ده نزلو
مصطفي : مش هنزلو ده حرامي وبيتكلم إنجليزي حرامي
مثقف ده هدغدغو
عدي بيحاول يحرك نفسه :help me حنان
مصطفى بعصبيه : أهو شوفتي بيشتم إزاي
حنان : بيشتم إيه مش بيشتم ولا حاجه نزلو بالله عليك
يا مصطفي مينفعش كده
مصطفي :وربنا ما يحصل مش هنزلو إبن الحرمية ده
حنان :ياختيي يا إما اما
امهم :يا مصطفي يا بني نزلو ربنا يهديك ده ضيف
مصطفي : ضيف مين ده اان شاء الله ده حرامي
أمه :يا حبيبي مش حرامي ده ضيف أختك جيباه معاها
مصطفي بص لأخته :ضيف مين ده بقي ياختي وجبتيه
منين
حنان :هقولك هقولك بس نزله عيب كده.
مصطفي بص لهدي :عايز تنزل
عدي بعصبيه :إنت بتسألني أكيد عايز إنزل you are Crazy
مصطفى بعصبيه : شوفتي بيتعصب إزاي لا وبيشتم
حنان طبطبت بإيدها علي خدها كأنها بتلطم :ههه مش بيشتم
ولا حاجة ده متعصب بس علشان هو متعلق زي الشماعه
كده نزلو بقي يا مصطفي ده ابن ناس مينفعش كده
مصطفي :ماشي هنزلو إما أشوف أخرتها معاكي وراح قطع
الحبل أللى ماسك عدي بالمطوه عدي وقع علي الارض
عدي بوجع :oh saht ااه
حنان :معلش معلش قوم
عدي : مين ده
حنان :ماحنا لسه قايلين قدامك انو أخويا الله هبقي
اعرفك عليه قوم خد دش وتعالي
عدي :إيه ده بجد هاخد شاور انا مش مصدق
حنان :ليه انت معفن بقالك كتير مش بتستحمي
عدي كان لسه هيتكلم مصطفي زعق :ماتخلصونا بقي إيه
يا اخ مهند انت
عدي اتخض هو و حنان : حاضر حاضر خش بقي يابني
خش
عدي :okay الحمام منين
حنان : واريه الحمام يا ماما
امهم :حاضر يا بنتي تعالي يابني
عدي :okay طنط
امهم بصتله وبعدين مشيت وهو وراه
مصطفي ربع أيده وبص لحنان :اقدر اعرف بقى مين ده
حنان بصتله :تعالي أعمل كوبايتين شاي واقولك تعالي
مصطفي :ماشي أما اشوف اخرتها
بعد شويه مصطفي ساب كوبايه الشاي
مصطفي :نعم يقعد معانا إزاي يعني لا طبعا مينفعش
حنان :يا مصطفي يعني بعد إللي قولته ده ومينفعش
وبعدين إنت كده كده بتنام في الشقه إللي تحت خده
ينام معاك
مصطفي :يابت انتي في في دماغك جزمه أخده ينام فين
ده أنا واحد بنزل 6 الصبح اسيبه لوحده إزاي هيخرب الدنيا
حنان :خده معاك
مصطفي :اخدو معايا فين هو ابن اختي يابنتي ده واحد
عنده 30 سنه أخده معايا أنا رايح الملاهي ده شغلي
حنان :شغلو معاك يا مصطفي علي الاقل يعمل حاجه الفتره
إللي قاعد فيها هنا بدل ما هو مش بيعمل حاجه كده
مصطفي نفخ
حنان :يا صاصا صاصا قلب أخته مش هيرفضلها طلب صح
مصطفي بصلها وبعدين دور وشه الناحيه التانيه
حنان مسكت خدود مصطفي :يا صاصتي
مصطفى شال أيدها من علي وشه : اوعي يا بت في اية
ايه ده
حنان ضحكت :طب ايه بقي
مصطفى :ماشى اما نشوف اخرتها هينزل معايا الورشه
بس ورحمه ابوكي عمل كده ولا كده هرميه في الشارع
حنان :ماشي بس وآحده وآحده عليه ده بقالو كتير عايش
برة منزلش مصر يعني قبل كده ها
مصطفي :ماشي وبعدين زعق فجاه :بس أنا مش هفضل
في الموال ده كتير ماشى انا خلقي ضيق
حنان اتخضت :إيه يا مصطفى ده في إيه خضتنى يا جدع
مصطفي :بلا اخضك بلا مخضكيش اوف اما اشوف
اخرتها بس هما اسبوع نشوف فيه حوار أهله ده ماشي
حنان :حاضر حاضر
مصطفي :أنا جعان
حنان :أمك بتعمل الاكل جوه خش غير الأول
مصطفي :عايز اخد دش بعد كده اغير هو بيعمل إيه كل ده
في الحمام هو نام فيه خلص كلام لاقو..

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غريب في مصر)

‫5 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى