روايات

رواية عشق ما بين الانتقام الفصل السادس 6 بقلم سولاف مصطفى

رواية عشق ما بين الانتقام الفصل السادس 6 بقلم سولاف مصطفى

رواية عشق ما بين الانتقام الجزء السادس

رواية عشق ما بين الانتقام البارت السادس

عشق ما بين الانتقام
عشق ما بين الانتقام

رواية عشق ما بين الانتقام الحلقة السادسة

وقفنا اخر مره عند بسمله وأحمد
بسمله : ولله يا احمد زوقق تحفه البنت جميله بس يلا مليش نصيب
احمد بصدمه : انتي بجد انا اتقفلت من البت اصلا
بسمله : ليه بس كده
احمد : هتموتيني ناقص عمر ولله
زين نزل
زين : اي الصوت ده
بسمله ببراءه مصطنعه : لا اصلا احمد جايب بنت معا وانا بقوله حرام وعيب يعني
زين زعق في احمد : ازاي تجيب بنت و من أمته الكلام ده
احمد بصدمه من بسمله : بتقول اي
زين : مشي البنت دي و تعالي وراي
احمد : تمام
بسمله في سر : كده احسن قليل الادب
…………………………………………………………………..
و طلعت الاوضه فضلت تضحك
سولاف : في اي كده الساعه كام
بسمله : نامي يختي الساعه ٥ الفجر
سولاف : مالك فرحان ليه
بسمله : استني احكيلك
اصلا احمد جايب معا بنت
سولاف : يلهوي ازاي و عملتي اي
بسمله ببراءه مصطنعه : انا دا انا ملاك
سولاف : عليا بردو
بسمله : قعدت أقوله زوقه حلوه و لما زين نزل قولتله أن احمد جايب بنت قليل الادب و دا عيب
سولاف : وزين عرف ازاي
بسمله : اصلا انا اول لما شوفت كده صرخت بس مش اوي يعني فهمه
سولاف : طب يلا يختي نامي
…………………………………………………………………..
عند زين وأحمد
زين : من أمته وانت بتجيب بنات
احمد بص في السقف : انت بتكلمني انا
زين : لا امي
احمد : معرفش بق و سبني هروح انام
زين بضحك : انا عارف ليه بس بطل تضحك علي نفسك ها
احمد : نو نو نو مفيش حاجه
………………………………………………………………..
الصبح عند الجميع
ريم : صباح الخير
سولاف : صباح النور دا انتي نمتي كتير. امبارح
ريم : حصل حاجه ولا اي
سولاف: بسمله احكيلك بق
بسمله حكتله كل الحصل
ريم : برافو يا بت انك عملتي كده
بسمله : انا لسه معملتش حاجه و ضحكت بشر
سولاف : نفسي اعرف الواد عملك اي علشان كل ده
بسمله : هو رخم و انا برخم عادي
سولاف :هنمشيها انك بترخمي بس تمام
بسمله ضحكت نص ضحكه : اوكي يا سلولو
ريم : طب يلا علشان ننزل نفطر
…………………………………………………………………
في الجنينه
زين بيتكلم في الفون
زين : الو يا حبيبتي لا متقلقيش فاضل كام حاجه و ارجع تاني
سولاف من ورا : زين
زين خلص : نعم
سولاف بغيره بس بتحاول تدريها : انت خاطب ولا اي
زين بضحك : لا ليه بتسالي
سولاف بعصببه : يعني بتكلم بنت و بتلعب بيها و تقولها حبيبتي
زين ضحك جامد : لا انا كنت بكلم اختي بس
سولاف بضحك و بانت غمزاتها : طب ما تقول من بدري
زين سرح في ضحكتها
سولاف : زين انت معيا
زين بسرحان : مكنتش اعرف ان عندك غمازات حلوه كده
سولاف بكسوف : شكرا
بسمله : سولاف انتي هنا وانا بدور عليكي
بسمله : مالك و شك حمر كده ليه انت عملت في البت اي
زين بضحك : معملتش حاجه انا مشي انا و غمز لي سولاف ومشي
بسمله بتبص لي سولاف من تحت لي فوق : احكي الحصل
سولاف : انتي بتكلمني انا
بسمله : لا طنط احكي
سولاف : انا معملتش حاجه ولا حصل حاجه كل الحصل انو قالي ضحكتك حلوه
بسمله بصت لها بقرف : يلهوي علي التلزيق
سولاف : ولله وانتي ملاك اوي
بسمله : لا انا و مدميدو غير دا احنا ملاك
سولاف : اه ما انا عارفه
ريم : يا خيانين قاعدين من غيري
بسمله : انتي يختي ال بقتي بتحبي الرياضه اوي و حد كده
ريم : انا
بسمله : يا رب يصبرني منكو انتو الاتنين
…………………………………………………………………..
في مكان تاني
مجهول ١ : يعني ازاي مش لقين البنات
مجهول ٢ : اختفو من بعد الحصل
مجهول ١ : دوري عليهم علشان دول لو بلغو هنروح في داهيه
مجهول ٢ : تمام يا باشا
…………………………………………………………………..
في المستشفي عند اسد وفرح
فرح : فاضل اد اي يا دكتور اسد
اسد : خلاص تعالي نروح نخد بريك كده
فرح : ممكن اسالك سوال
اسد : اتفضلي
فرح : هو مين سماك اسد
اسد: بصي مامتي كانت بتحب الروايات و كده و معظم الابطال اسمهم اسد بس كده
فرح : اه انا بردو بحب الروايات اوي
اسد بضحك : انتي كمان
فرح : انت عندك قرايب
اسد : اه عندي خالتي و ابنه و بنته و اهلي متوفين
فرح : الله يرحمهم اسفه لو فكرتك بيهم
اسد : ولا يهمك انا اصلا مش بنساهم
…………………………………………………………………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ما بين الانتقام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى