روايات

رواية عشق شرعي الفصل الأول 1 بقلم سومية محمود

رواية عشق شرعي الفصل الأول 1 بقلم سومية محمود

رواية عشق شرعي الجزء الأول

رواية عشق شرعي البارت الأول

رواية عشق شرعي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم سومية محمود
رواية عشق شرعي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم سومية محمود

رواية عشق شرعي الحلقة الأولى

:بت
: عاوز اي
: بحبك ❤😂
: هااا 😮😳
: هاا اي 😂عمي جوا
: ااه ااه جوا 😳
: طب انتي هتفضلي واقفه وفاتحه بوقك كدا 🤨😂
: هاا لا لا يلا ندخل جوا
اعرفكم بنفسي أنا بيان عندي 19سنه أول سنه في كلية طب عايشه مع بابا مامتي متوفي ومش معايا اخوات زاي ما تقولو كدا دلوعة البيت و دا حمزه ابن عمي عنده 27سنه مهندس بترول هتعرفو كل حاجه بس مش دلوقتي 😂😉
حمزه: بت
بيان: انا مش قولتلك ميت مره تقولي بيان اي بنت دي
حمزه: بنت قلبي 😉❤
بيان: هااا 😳
حمزه: هو أنا كل اما اكلمك تتنحي كدا يلا انجري نديلي عمي يخربيت حلوتك
بيان: حا حاضر

 

 

بيان: بابا
محمود: ايوا يا حبيبتي في حاجه و مالك متنحه كدا في اي
بيان: هاا مفيش حاجه بس بس هو انا جايه ليه 🙄🙂
محمود: المفروض انا الي اسالك السوال دا
بيان: اه صح افتكرت حمزه برا و عاوز حضرتك
محمود: طيب يا حبيبتي هطلعله
محمود: السلام عليكم ازيك يا حمزه عامل اي
حمزه: وعليكم السلام أنا الحمدلله اخبارك ايه طمني عليك
محمود: الحمدلله على كل حال
حمزه: بص يا عمي أنا هدخل في الموضوع علي طول أنا جاي اقولك اني عاوز اتجوز بنتك الي هي بيان و حضرتك عارف انو انا بحبها من زمان هاا هتوافق ولا اخطفها واتجوزها ومش هتشوفوها تاني هاا قولت اي
محمود: انت جاي تاخد رأي ولا تعرفني ما تروح تاخدها دلوقتي وتتجوزها
حمزه: لا مينفعش يا عمي حضرتك ابوها ولازم ناخد رأيك
محمود: لا فيك الخير يا ابني والله 😒😂
حمزه: هاا قولت اي
محمود: الرأي رأي بيان ولا انت اي رايك
حمزه: عندك حق
محمود: بيان
بيان: نعم يابابا

 

 

محمود: بصي يا حبيبتي حمزه أبن عمك طالب ايدك قولتي اي
بيان: ايد مين 😳
محمود: ايدك انتي
بيان: حمزه مين 😳
محمود: ابن عمك
بيان: عمي مين 😳
محمود: بيان حبيبتي مالك في اي
حمزه: يلهوي دي اتصدمت 😂
محمود: استنا يا اهبل انت نشوف مالها .. بيان حبيبتي قولتي اي
بيان: قولت اي في اي يا بابا 🙄
حمزه: احيه 🙂😂
محمود: اخرس يلا
حمز: 😐
محمود: بيا حبيبتي ركزي معايا الاهبل دا طالب ايدك قولتي اي
حمزه: طب ليه كدا يا عمي 😂🤦‍♀️
محمود: بس يلا.. هاا قولتي اي يا حبيبتي
بيان:هو عاوز ايدي يعمل بيها اي🙄😂
حمزه: هسلك بيها سناني 😂🙂
محمود: ما تخرس يلا خلينا نشوف البنت مالها.. بيان حبيبتي حمزه طالب ايديك للجواز قولتي اي يا روحي
بيان: الي تشوفه حضرتك يا بابا
محمود: يبقا مش موافقه
بيان: لا لا لا موافقه

 

 

حمزه: اللهم صلِّ على النبي 😂😂.. اخيرا نطقتي انا همشي دلوقتي و بكرا إن شاءلله هجيب الحج والحجه يلا السلام عليكم
بعد ما خرج حمزه
محمود بضحك: والله الواد دا اهبل😂.. الف مبروك يا قلب ابوكي
بيان: الله يبارك فيك يا بابا
في شقة حمزه
حمزه: يا اهل البيت فينكم
احمد والده: صوتك يا حيوان
حمزه: حبيبي يا حج والله ما في حد رافع من معنوياتي غيرك 😂🙂……… المهم أنا جاي اتكلم معاكم في حاجه مهم .. حضرتك عارف والعايله كلها عارفه والشارع كمان اني بحب بيان بنت عمي قرارت اخدك كدا يا حج انت والحجه ونروح نطلب
ايديها من عمي هااا قولت اي
احمد: أنا عن نفسي موافق أنا مش هلاقي احسن من بيان تكون مرات ابني
زينب: وأنا كمان موافقه
حمزه: علي خيرت الله بكرا إن شاءلله هنروح نطلب ايديها

 

 

عند بيت محمود بيان دخلت اوضتها وكانت فرحانه اووي اخيرا هتتجوز حب عمرها (اكرمنا يارب 🙂😂😂)
عند حمزه دخل الاوضه بتاعت ومسك البوم الصور وفضل يتفرج علي صورهم وهو مبسوط
حمزه: واخيرا هتكوني ليا
ּﯣڕدۃ ̨دڀــڛۣــمۭــبــڔ❤♕

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق شرعي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى