روايات

رواية عشق الندى الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الجزء الحادي والثلاثون

رواية عشق الندى البارت الحادي والثلاثون

رواية عشق الندى
رواية عشق الندى

رواية عشق الندى الحلقة الحادية والثلاثون

سيف:خلاص يهانم اطلعي اعمليه بس القهوه

فاجاه سمع صريخ جامد من ناديه

ذهب سيف سريعا اللي :ناديه فييي اييي

ناديه بعياط:رجلي بتحرقني اهوووي وبكت بشده

سيف بزعيق :هانم اتصلي علي الدكتوره بسرعهه

 

 

هانم بخوف:حاضر ياسيف بيه وذهبت سريعا تتصل علي الدكتوره

ناديه بعياط وهي تنفخ في رجله

سيف وهو ياخده في حضنه وجلس بجانبه :بسس كفايه عياط انا جمبك اهوو

دخلت في هذا الوقت رودي

رودي وجدت سيف يحضن ناديه

رودي بغيره:في اي بتصرخيي ليي

 

 

ناديه وهي تحضن سيف اووي وسيف يلف ايده حول وسطه

رودي:في اي حد يرد عليا

سيف:رودي روحي اوضتك مش كل شويه تدخلي من غير اذن

رودي بتوتر:عادي ياسيف

سيف بزعيق:لا مش عادي لنت دخله اوضه واحد ومراتو مش مطبخ هو اتفضلي روحي نامي

ذهبت رودي وهي تقسم انها هدمر ناديه.

 

 

ناديه بعياط:رجلي بتحرقني ياسيف

سيف:طب اهديي هش انا معاكي اهو الدكتوره هتيحي دلوقتي

بعد فتره كانت الدكتوره جات

سيف :اتفضلي

كشفت الدكتوره علي ناديه

الدكتوره:انا كتبت له كريمات تستمر بس عليه وكمان بلاش تغطي رجليه

 

 

سيف:تمام هانم وصلي الدكتوره

سيف:عامله اي دلوقتي

ناديه:الحمد لله الكريم اللي الدكتوره دهنتو ليا ريحني شويه

سيف:تمام عن اذنك

ناديه بتسرع:سيف رايح فين

سيف:هنزل تحت شويه

ناديه :انت نازل لرودي صح

سيف حب يغيظه:ايوا اصل انا ضيقته لان طبعا اصالحه

ناديه بعصبيه:بس انا تعبانه هتسيبني وتنزل

 

 

 

سيف:ايوا انا نازل

ناديه:تمام انزل..

ذهب سيف وهو يبتسم وذهب اللي غرفه اياد واطمن عليه ثم اللي مسك واطمن عليه وذهب مره اخري اللي ناديه

دخل وجده تبكي اول مشفته مسحت دموعه

ناديه:جات بدري يعني لي مكنت تنام معاه احسن

سيف ببرود:مينفعش نام معاه محرمه عليا

ناديه وهي تقوم وتذهب تجاه سيف

ناديه بعصبيه:وهتفضل محرمه عليك ياسيف تمام انت جوزي وحبيبي انا وهي تنظر له فا فرق الطول مبنهم كبير

سيف وهو يضحك:روحي نامي يلا انتي تعبانه

 

 

 

ناديه :انا مش تعبانه انا كويسه جداا ومش هنااام ياسيف اهوو

سيف ببتسامه خبيثه:براحتك وذهب وجلس علي الكنبه نظرت ناديه له بغيظ.

ناديه:هوووف بقا اعمل اي انا عشان يصلحني انا عرفه اني غلطانه بس مش للدرجه دييي لا للدرجه دي ابني كان هيموت فيه يووه بعد الشر

سيف وهو يكلم السكرتير

سيف:خلاص تمام عمر اما يجي هيمضي.

السكرتير:تمام ياسيف بيه اي حاجه تانيه

سيف:جهز ورق الصفقه الجديده

 

 

 

 

السكرتير:بس يفندم محتاجين اسم الشركه الجديده عشان هيتمضي بكرا

سيف ببتسامه:N. E

السكرتير:متاكد يفندم من الاسم

سيف:هتراجع ورايا مثلا

السكرتير:العفو يافندم

قفل سيف الفون ونظر اللي الذي ترقبه في صمت

سيف بخبث وهو يتكلم ف الفون:بس اكيد هقبلك بكرا

..اكيد طبعا انتي وحشاني… طبعا هقبلك بكرا

 

 

 

 ناديه بخبث:طيب ياسيف وذهبت الي غرفه الملابس

ولبست قميص نوم خفيف عشان رجليه

وخرجت

نطرت له سيف وسرح في جماله

سيف:لا لا اجمد ياسيف اهدي كده

ناديه بخبث:ماشي والله لهوريك ياسيف

ناديه :سيف فين الكريم لان رجلي بتوجعني

سيف:جمبك اهو

ناديه وهي تمشي بدلع :تمام

واخدت الكريم وجلست تدهن

نظر له سيف برغبه:ناديه قومي اقلعي اللي انتي لابسه ده

ناديه :لا ياسيف ده مريح عشان رجلي وبعدين هو عجبني انت مالك

سيف:مش عجبني قومي غيره

 

 

 

 

ناديه :مش هغيره عن اذنك بقا هروح انام تصبح علي خير وذهبت لكي تمثل النوم

ناديه:ماشي ياسيف اصبر عليا بي ومثلت النوم.

نظر له سيف :ياربيي ماشي ياناديه بردو مس هستسلم لحبك وحاول ان يشتغل نفسو في الشغل بس مش عارف

ذهب سيف الي ناديه ونامي بجانبه واخده في حضنه

ناديه اول محست بيه جسمه اتنفضت وتذكرت اخر مره

ناديه بصريخ :فييي اييي.

 

 

 

 

سيف وهو ينظر اللي الخوف اللي في عيونه وعلم ماذا تفكر

سيف:مفيش نامي

ناديه بهدوء:لا نام انت انا هفضل صاحيه شويه

سيف :ممكن افهم اي الخوف اللي في عيونك ده لما لمستك.

ناديه بتوتر :مفيش خوف لا حاجه انت مستهيقلك بسس

اقترب منه سيف اكتر واكتر وهي تبعد حتي كانت هتقع من ع السرير فجذبه سيف اللي صدره

 

 

 

سيف :متاكده

ناديه بخوف:سيف ممكن تبعد

نظر سيف اللي وجهه للحزين

سيف :وهي يحاوط وسطه

سيف:ونا مش هسيبك غير لما افهم اي الخوف

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الندى

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى