روايات

رواية عشقت مجنونة الفصل الثامن 8 بقلم منة محرم

رواية عشقت مجنونة الفصل الثامن 8 بقلم منة محرم

رواية عشقت مجنونة الجزء الثامن

رواية عشقت مجنونة البارت الثامن

رواية عشقت مجنونة الحلقة الثامنة

حسن: سلام
حسن قام وفتح الباب
ريناد بخضه وتوتر: اا حسن انا كنت لسه جايه اقولك زين نام
حسن: وانا مسالتش انتي جايه ليه وبعدين مالك متوتره كده
ريناد: ها مافيش حاجه
حسن: طيب عن اذنك… ومشي
ريناد بعصبيه: بقه هتنساني بسهوله دي يا حسن مستحيل لااااا
تاني يوم
••••••••••••••••••
ماجد: يعرووووسهههه
نور بخضه: ايه في ايه البيت بيولع
ماجد: علي اساس لو بيولع هاجي اصحيكي
نور: اخص عليك هتسبني اولع
ماجد:مش بدل مااولع انا
نور: طب اخلص في ايه
ماجد: في عريس متقدملك وهيجي بليل
نور: حسن
ماجد: اه هو اسمه حسن
نور: لسه فاكر
ماجد: نعم يختي وانتي عارفههm
نور: احم احم هو صاحب المطعم الي شغاله فيه ونفس الشخص الي ضربته قبل كده ضربه في ايدك
ماجد: ونبيي انا ولا هو يا نور
نور: ايه السؤال ده يا ماجد اكيد هو
ماجد: والله
نور: اوعا كده بقه علشان اروق علي نفسي عااا ده انا عروسه
ماجد: اه يا هبله
في المطعم
بقلمي/menna moharam
رانيا: تفتكر نور مجتش ليه
رقيه: مش عارفه اكيد منال عارفه
عند منال
•••••••••••••
منال: ربنا يفرحك يا بنتي انا بجد مبسوطه اوي يا نور تعرفي والله بحسك بنتي
نور: ربنا يخليكي لياا يا حبيبتي
رانيا: احم احم
منال: طيب روحي اجهزي بقه هقفل انا علشان الشغل وهستناكي بكره بقه
نور: ماشي سلام
رقيه: هي دي كانت نور
منال: اه يا بنات هتخطب عقبالكو لا وكمان استاذ حسن
رانيا بخبث: ممم متعرفيش امتي
منال: هي قالت خد معاد وهيروحلها انهارده
رانيا: مممم تمام
بعد شويه
••••••••••••••••••
ريناد: حلو اوي يا رانيا
رانيا: انتي هتعملي ايه
ريناد: ولا حاجه
رانيا: شكلك ناويه علي حاجه هتخرب اليوم ده
ريناد: هههههههه
رانيا: طيب سلام علشان ورايا شغل ولو حد شافني بتكلم ومش بشوف شغلي هترفد
ريناد: طيب سلامm
عند حسن
••••••••••••••••••
حسن: ها شكلي حلو يا ماما
هيام بدموع: انت عمرك ماكنت وحش يا حسن انت هتفضل في نظري اجمل واحد
حسن: بتعيطي ليه طيب
هيام: دموع الفرحه يا واد
حسن: هو محمد مش جاي
هيام: قالي مش هيجي علشان المطعم
حسن: ااايه ليه ماانا قولتله يديهم اجازه ويقفل ويجي
هيام: مش عارفه بقه
حسن: طيب يلا علشان منتتاخرش
هيام: يلا يا حبيبي
حسن: شكلي حلو بجد
هيام: في ايه يا حسن يلا يا حبيبي
عند نور
••••••••••••••••••
نورهان: والله يا نور زي القمر خلاص بقه يا حبيبتي صدعتيني يرضيكي ابقا مصدعه ومعرفش اتكلم لما يجو
نور: ماجد انا شكلي حلو
ماجد: يختاااااي والله هنزل واسيبكو
نور: خلاص خلاص انا اسفه انا اصلا عارفه اني حلوه معرفش بسالكو ليه
بقلمي/menna moharam
ماجد: يساتر
نور: بجد يعني شكلي حلو m
ماجد: ماما انا نازل
نور: لا خلاص خلاص
ماجد: لا يانور اوعي بجد انا زهقت اوعي
نور: خلاص يا ماجد بقه
نورهان: اهم جم روح افتح يا ماجد وتعالي يانور المطبخ علشان تاخدي العصير
نور بتوتر: انا انا خلاص لا مش عايزه m
ماجد: نعم ياختي
نورهان: روح ياحبيبي افتح الباب وانا هشوف الهبله دي
بعد شويه كان ماجد دخلهم الصالون ورحب بيهم
ماجد: احم انا اسف جدا
حسن: علي ايه بس
ماجد: اني ضربتك يعني قبل كده بس انا اعمل ايه شوفت اختي نازله من عربيه واحد غريب
حسن: انا عارف ومزعلتش عادي
نورهان: السلام عليكم
حسن: وعليكم السلام ازيك يا امي
نورهان: الحمدلله ياحبيبي
هيام: ماشاء الله انتي نور
نور بكسوف: ازيك يا طنط
هيام خدتها في حضنتها: ماشاء الله قمر
نور: احم ازيك يا حسن
حسن: الحمدلله بخير احم شكلك حلو
نور: ايه الاحراج ده بقه
حسن: خدودك احمرت ليه كده
هيام: بس يا حسن الله كسفت البنت تعالي يا حبيبتي اقعدي جمبي m
نور: حاضر
بعد شويه
••••••••••••••••••
نورهان: طب نسيب العرسان يتعرفو تعالي ياام حسن احنا نقعد في البلكونه
هيام: ماشي يا حبيبتي
نور لماجد: ايه وانت لازق مش هتقوم
ماجد: لا طبعا انتي هبله هقعد معاكو
نور: رخم
ماجد لسه هيرد تلفونه رن وكانت مريم: احم طيب جالي مكالمه هستاذن انا
نور: احسن
حسن: نور
نور: ايوه
حسن: احم انا كدبت عليكي في حاجه كان لازم تعرفيها قبل حته مااجي هنا ولازم اقولك عليها
نور: قول سمعاك
حسن: نور انا كنت
نور: ثواني الباب بيخبط
بقلمي/menna moharam
حسن: نور
نور: ماجد مش سامع الباب كل ده
علي الباب
نور: حضرتك مين
ريناد: حسن نسي محفظته عندي امبارح جيت ادهاله هو مش هنا برضوه
نور: انتي انتي مين m
ريناد: ام ابنه
نور: اااااايه
ريناد بخبث: عن ازنك يا حلوه
نور بدموع: ابو ابنها حسن حسن كان متجوز
بعد شويه
حسن: اتاخرتي ليه كل ده
نور: ها معلش كنت في الحمام

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت مجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى