روايات

رواية عشقت قاتل ابي الفصل الثامن 8 بقلم صباح غمري

رواية عشقت قاتل ابي الفصل الثامن 8 بقلم صباح غمري

رواية عشقت قاتل ابي البارت الثامن

رواية عشقت قاتل ابي الجزء الثامن

رواية عشقت قاتل ابي
رواية عشقت قاتل ابي

رواية عشقت قاتل ابي الحلقة الثامنة

هنا و الخنقه اتملكت منها بصيت حواليها و مسكت الاباجورة و قربت منه :انت انسان مقرف و مهمكش انت عملت فيا ايه , وانا لو مش هاخد حقي منك انهارده ، فانا هاخدو غظبن عن اي حد و لسه هتض*ربه
يوسف مسك ايديها : اهدي يا هنا متوديش نفسك ف داهيه
هنا بصتله بتحدي : الداهيه دي الهتاخدك قريب و بكرة تشوف
و رميت الاباجورة من ايديها ، خسارة اني اضيع نفسي بسبب واحد مقرف شبهك
*******************
“ف مكان علي البحر ”
ياسمين : انت زعلان مني ؟
لؤي بحزن : لا عادي
ياسمين : علي فكرة أنا مكنتش بحبه و حاولت أفهمه اكتر من مرة بس هو مكنش بيفهم
لؤي : و كان ايه لازمتها من الاول

 

ياسمين : كان اخ ليا و مكنتش عارفه اجرحو
لؤي بسكوت بصلها و اكتفي بكدة
ياسمين قرب منه و حطيت رأسها علي كتفه : لؤي انا بحبك
لؤي اتصدم : قولتي ايه
ياسمين : انا بحبك ، انت سبب ف كل حاجه حلوة حصلتلي ، انا اتعالجت بسبب اني حبيتك مش لأجل حاجه تانيه ، عملت كل دا عشانك انت
لؤي بفرحه : ياسمين ، انا مش عارفه اقول ايه
ياسمين بابتسامه وهي ماسكه ايديه : انهارده هنتمم جوازنا ، انا عاوزة اخلف منك بيبي
لؤي : لا لا انا بحلم
ياسمين ضمته ليها : و لو حلم حتي انا مش عاوزاة يخلص ابدا
…………………
محمد كان واقف كل دا ، مش مصدق ازاي هنا تعمل كدا ،و مين المعاها دا و لقي تلفونه بيرن
ثريه : فيه جديد

 

محمد : دي حضناه و واضح أن بينهم قصه حب ، انا صورت كل حاجه
ثريه : تمام اوي ابعتلي كل الفيديوهات المعاك و الصور
محمد : و ايه المقابل
ثريه : مانت عارف اني هديك كل التطلبه
محمد : المرادي انا عاوزة حاجه اغلي من كدا
ثريه : الهي
محمد : انتي
ثريه بصدمه : انت بتقول ايه
محمد : زي ما سمعتي عاوزاني تحت ايدك و كل حاجه تبقي معاكي ، تتجوزيني
ثريه : مستحيل انت عاوز تهد كل خططي
محمد : فكري فيها و ردي عليا ، سلام
****************
“ف اوضه مها”

 

هنا : ممكن ادخل
مها : اتفضلي
هنا : هو انا اسفه اني مسالتش عليكي كل دا ، بس انا زعلانه منك من قبل وفاه بابا من ساعت ما انتي مقولتليش كل الحقيقه
مها : حقيقه ايه
هنا : بصي خلينا نقفل المواضيع دي ، انا جايه عشانك انتي ، هو حضرتك حامل من مين ؟ ، احكيلي انا زي بنتك
مها فضلت ساكته بدون رد
هنا : طيب بلاش ، انتي كنتي متجوزة يعني ؟
مها : ايوة
هنا : خلاص نقنع يوسف بأي طريقه و الموضوع يتحل انتي من حقك تجوزي و تعيشي
مها بردو مكلمتش
هنا : حضرتك ساكته ليه ، انا عاوزة اساعدك
*****************

 

“ف الماضي”
هاني : وانا مش عاوز اجوزها يبابا ، دي واحدة مش كويسه ، انا بحب واحدة تانيه وهي كل حاجه ليا
والد هاني : بت عمك أولي بيك و انا مش هسيبها تجوز غريب بعد وفاة اهلها
هاني : وانا قولت مش عاوزها ، مش بحبها اعمل ايه هو عافيه
والد هاني : انا كلمتي تتسمع ، هو انت عشان كبرت يبقي خلاص
دخلت ثريه : عمي انا سمعت كل حاجه ، سيبه لو مش عاوز ، انا مش عاخد حد غظب عنه
هاني بتوتر : انا مش قصدي يا ثريه انا اسف ، انا بس
والد هاني : مفيش بس ، اسمعوا انتو الاتنين كتب الكتاب هيتكتب بكرة و هتجوزو و لو محصلش هيبقي اخر يوم بيني و بينك يا هاني فاهم
“نرجع للحاضر ”
ثريه : هعمل ايه بس ياربي كل حاجه هتضيع ف ثانيه ، ايوا بس انا لو اجوزت محمد مش هخسر حاجه ، انا هقنع هنا تكتبلي كل حاجه باسمي ، اكيد ف خطه ، ثريه ضحكت ، ايوا كل العاوزاة هيحصل .
*****************

 

“هنا كانت قاعدة لوحدها ف الجنينه بتبكي و باصه للسما”
هنا : ليه بس يارب ، خلتني ف الدوامه دي ، اتجوز واحد مش بيحبني ، و بيحب واحدة تانيه ، و يبقي جوزي القتل ابويا ، اعمل ايه يارب ، اعمل ايه ، انا تعبانه ، حتي لما بحاول انتقم هو البينتقم مني ، و بيقتلني ، ليه بس و بكيت بصوت عالي و وقعت علي الارض ، انا تعبت يارب انا تعبت انا اتظلمت اوي ، عوضني يارب يا تبعدو عني ، ابعد حبه عن قلبي يارب
يوسف كان بيسمع و بيبص عليها من بعيد و كان بيفكر ف كل حاجه عملها معاها ، هي مكنتش تستحقها ، و اخد قرار مهم جدا
****************
“ف الصباح ”
يوسف ببسمه : صباح الخير
هنا بسكوت دورت وشها
يوسف : تيجي معايا مشوار ، ايه رءيك
هنا بصتله : مش عاوزة
يوسف : مش انتي عاوزة تعرفي كل حاجه يا هنا
هنا بفضول : ايوا
يوسف قرب منها و مسك وشها : سامحيني يا هنا ، عارف انك عمرك ما هتسامحيني ، انا عحاول بكل طريقه اخليكي

 

تسمحيني و تنسي كل حاجه و لو مقدرتش انا هطلقك و هسيبك ف حالك زي ما طلبتي
هنا بدموع : اسامح القتل ابويا ، انت عارف انت عملت ايه ، انت قطعت حته من قلبي يا يوسف
يوسف بحزن : انا اسف هحاول ، اديني فرصه و اسمعي كل حاجه مني ، انا مظلوم زيك يا هنا صدقيني ، انا والله ما كنت عاوز اقتله معرفش حصل كدا ازاي ، طب تعالي معايا وانا اوعدك مش هأذيكي
هنا بصتله بشوية من الأمل : ماشي .
……………………
هنا و يوسف نازلين علي السلم
مها : يوسف ، استني
يوسف ادور بأرف : عاوزة ايه
مها : انا عاوزة شيك بنصيبي ف الشركه ، انا هسافر
يوسف : ازاي الكلام دا
مها : سمعت القولته يا يوسف ، انهارده تبعتلي الشيك بمبلغ بتاعي ، انا حجزت التذكرة
يوسف بزعيق : مفيش مشي
هنا : اهدي يا يوسف مش كدا

 

“الباب بيخبط”
عزة : انا عفتح يا يوسف بيه
الظابط : مدام مها محمد موجودة
عزة فتحت الباب علي آخرو
يوسف : خير
الظابط : مطلوب القبض علي مدام مها
يوسف : ليه ايه الحصل
الظابط : بصفه أنها تبقي زوجه هاني الشناوي ، مطلوب التحقيق معاها
هنا بصدمه : ……..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت قاتل ابي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!