روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل الثاني عشر 12 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل الثاني عشر 12 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الجزء الثاني عشر

رواية عشقت طفولتها البارت الثاني عشر

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة الثانية عشر

بتول بتخلص اكل و جايه تمشي بتلاقي حد حط أيده علي كتفها فرحت اوي فكرت كمال
بتول بخوف انت
عامر اه انا يا قلب عامر
بتول بتقوم و بترجع لوراه
عامر بيمسك ايديها وحشتني يا بتول
بتول بخوف ابعد يا عامر أبعد عني و بتجري بره المطعم فين السواق يا ربي و بتحاول ترن علي كمال مش بيرد
عامر بيجري وراه اوعي تفكري انك هتهربي مني تاني مش هسيبك خلاص انا اخدك مش بعد ما تدفعت فلوس اسيبك بس حركه صايع*ه من امك أنها تبيعك لواحد و كمان تبيعك ليا
بتول بزعيق انت حيوا**ن امي عمرها ما تعمل كدا
عامر مسك ها و بيركبها العربيه
بتول أبعد عني يا وا**طي
عامر هههههه اشتمي برحتك دا أنتِ للتك فوله انا هعرفك ازاي تتجوزي من واحد زي ده نسيتي انت مستواكي ايه وهو مستواه ايه يا حبيبتي بس امك عرفت تختار
بتول بتمسك الدركسيون و بتمشي يمين و شمال
عامر هنموت يا متخلفة
بتول بعياط اموت بشرفي احسن ما اموت و انا معاك
عامر بيكتم نفسها بينج
بتول اممممم أبعد و بيغم عليها
عامر بيوصل الشقه
بعد شوايه وقت
بتول بتلاقي نفسها علي السرير
بتول اه يا راسي
عامر صباح الخير دا انا مستنياكي تصحي علشان انبسط علي مزاج
بتول بتضربه ب القلم
عامر بيجري عليها و بيحاول يمسك بها
بتول بتلاقي فازه بتضربه بيها و الفستان بتاع بتول كلها د*م و بتخرج جري وراها
بتول بتجري لحد ما بتطلع علي طريق عمومي حد يساعدني وكانت هتتخبط في عربيه
واحد بينزل من العربيه ايه يا بت في إيه
بتول أرجوك يا عم انقذني عامر كان جاي في اتجاها
ياسر اركبي طب
بتول بتركب وعماله تعيط انا خايفه اوي
ياسر ايه ده أنتِ كلك د*م كده ليه هو في حد حاول يلمس
بتول لا والله و بتحكي ليه كل اللي حصل
ياسر طب فين جوزك و فين البيت وانا اوصلك
بتول جوزي اسمه كمال بس معرفش فين البيت
ياسر استني استني انا هوري ليكي صوره و انت قولي هو ده ولا لا و بيرويها الصورة
بتول اه اه هو ده كمال
ياسر هو ده يبقي جوزك ده انا ابن عموه انت اللي اتجوزها اللي قالو انك صغيره
بتول بتعيط بتعب اه وصلني بسرعه انا عايزه كمال انا لازم أعرفه ايه اللي حصل
ياسر هو كان عايز منك ايه الراجل ده
بتول هو كان بيحبني زمان بس انا سبته و ماما جوزتني ل كمال
ياسر بيوصل الأقصر يلا يا اسمك ايه
بتول أسمي بتول
ياسر تعالي هاتي أيدك
بتول لا شكرا محدش هيمسك أيدي
ياسر برحتك كمال كان لسه واصل هو و نهال من السهره اللي كانوا فيها
بتول بتجري علي كمال و بتحضنه جامد
كمال اهدي اهدي و بتحضنها جامد جدا
نهال بغيظ ايه يا بت اللي عامل فيكي كدا و ايه الد**م اللي عليكي ده
كمال بصوت عالي بيتصدم ايه ده يا بتول
ياسر يا كمال انا هفهمك انا شوفت بتول بتجري وكان في حد عايز يخطفها ف هي بدافع عن نفسها ف ضربته وجريت بس
بتول اه يا كمال والله انا مفيش اي حاجه حصلت غير كدا و جريت قبل ما يعملي اي حاجه
نهال ايه الكدب ده مش شايفه و شهك عامل ازاي ايه دموع التماسيح ديه
كمال بزعيق اطلعي بره القصر يا بتول و ورقت طلاق هتوصلك
بتول لا يا كمال انا مش بكدب عليك السواق اتاخر و حد خطفني والله
كمال يا مجدي مجدي
السواق نعم يا بيه
كمال انت موصلتش بتول ليه البيت
السواق انا لاقيتها مع واحد في العربيه وكانت عاديه كنت مفكر أن الراجل ده حضرتك يا كمال بيه
بتول كداب والله وبتمسك ايد كمال جامد انت قولت مش هتسبني
كمال بيرميها في الأرض اوعي أيدك ديه عني و بيرميها بره البيت
نور لا يا كمال متعملش كدا بتول عمرها ما تعمل كدا و بابا لو عرف اللي انت عملت مش هيحصل كويس
بقلم {حنين محمد}
كمال مش بيرد
ياسر يا اخي انت مش عندك د*م مش شايف مناظرها عامل إزاي
كمال بيطلع فوق بعصبية
ياسر تعالي معايا يا بتول و بيقول بصوت عالي بكره لما تعرف الحقيقة تندم يا كمال اتهرب و طلع علشان مش عايز تتقبل أن هي مظلموا
بتول لا يا كمال أرجوك اسمعني انت قولت مش هتتخلي عني
ياسر يلا يا بتول
بتول بتركب معاه انا معملتش حاجه والله
ياسر بصي يا بتول انتِ هتقعدي معايا في البيت انا اه قاعد لوحدي بس في خدم بنات هناك يعني مش هتبقى لوحدك
بتول يا رب انا مظلومه و بتعتيط
كمال بيطلع فوق انا إزاي وثقت فيها كدا
نهال بتروح تقف جنبه اهدي يا حبيبي انا قايله ليك من الأول هي. وأحد شم*ال مش شايف امها عامله إزاي أصلا و بتوصل ل نهال رساله
عامر كل اللي طلبته تحت السيطرة
نهال بتمسح الرساله
كمال انا آسف يا نهال اني انت مراتي من قبلها و محولتش اديكي اي اهتمام
نهال بدلع لا عادي يا كمال انا عارف ان هي كدا كدا كان و شها الحقيقي هيبان
ياسر يلا يا بتول أنزلي
بتول بتنزل و بتدخل البيت
ياسر بصي انت نامي في الاوضه ديه وانا هنام بره في الصاله هي الشقه صغيره بس بكره إن شاء الله هشوف حل
جنه مين ديه يا بيه
ياسر بصي يا بتول ديه جنه بتشتغل هنا لو عايزه اي حاجه قولي لها
بتول اسفه يا ياسر تعبتك معايا
ياسر يا ستي متقوليش كدا يلا ادخلي و جنه هتجيب ليكي هدوم
جنه تعالي يا حبيبتي خدي الهدوم اه
بعد وقت بتول بتلبس وبتنام لا السرير مش بتعرف تنام كدا يا كمال تتخلي عني
عند كمال كان نايم جنب نهال و نهال نايمه في سابع نومه
كمال بيفتح الفون بيتصدم لما بيلاقي ديه بتول فعلا مكلماني اكتر من مر يبق………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى